با انتخاب یک تصویر انرژی درون خود را کشف کنید

هر یک از ما سطح خاصی از انرژی داریم. این ریتم درونی است که قدرت دولت ما را تعیین می کند.

کدخبر : 15524
سایت سرگرمی روز :

تصادفی نیست که گاهی اوقات فردی با انرژی بالا شروع به تغییر می کند. این به دلیل این واقعیت است که بیوفیلد قوی شروع به سرکوب میدان ضعیف می کند که باعث ایجاد احساس ناراحتی می شود.

ما از شما دعوت می کنیم تا یک تست ساده انجام دهید که قدرت انرژی شما را مشخص می کند. به سادگی یک تصویر را انتخاب کنید و ببینید انتخاب شما در مورد وضعیت سطوح انرژی داخلی شما چه می گوید.

اگر تصویر شماره 1 را انتخاب کنید

انتخاب شما نشان می دهد که سطح بسیار قدرتمندی از انرژی درونی دارید! شما می توانید نه تنها به نیروی درونی خود تکیه کنید، بلکه می توانید آن را با عزیزان خود نیز به اشتراک بگذارید. آنها در کنار شما احساس امنیت کامل می کنند. شما در واقع با میدان انرژی قوی خود از آنها محافظت می کنید!

اگر تصویر شماره 2 را انتخاب کنید

میدان انرژی شما می تواند کاملاً متغیر باشد، همانطور که خلق و خوی شما می تواند بسیار متغیر باشد. زمانی که روحیه شما بد است، انرژی شما در پایین ترین سطح خود قرار دارد و زمانی که هیجان زده هستید، میدان انرژی شما شروع به افزایش می کند.

اگر تصویر شماره 3 را انتخاب کنید

انرژی شما کاملاً با شخصیت شما مطابقت دارد. شما را متعادل می کند و هماهنگی را در زندگی شما به ارمغان می آورد. اطرافیان شما احساس آرامش و امنیت می کنند زیرا میدان انرژی شما نت های مراقبه ای را منتشر می کند. ما قطعاً می توانیم به شما بگوییم که انرژی شما در حال حاضر در سطح فوق العاده بالایی است!

اگر تصویر شماره 4 را انتخاب کنید

سپس، در مورد شما، همه چیز کمی گیج کننده است. نکته این است که انرژی شما قوی است، اما برای آن احساس آمادگی نمی کنید. شما نمی خواهید این نوع قدرت درونی را تجربه کنید زیرا شامل اقدامات پرانرژی و فعال تر است و آرامش و سکوت را ترجیح می دهید. اما نگران نباشید! شما قطعا یاد خواهید گرفت که از نیروی درونی خود احساسات و حالات مورد نیاز خود را استخراج کنید!

اگر تصویر شماره 5 را انتخاب کنید

انرژی شما متوسط ​​است. در واقع، گاهی اوقات حتی بهتر از قوی است. شما احساس تعادل در زندگی می کنید که برای شما و عزیزانتان بسیار الهام بخش است. همیشه خوب است که بدانید چگونه انرژی خود را مدیریت کنید!

اگر تصویر شماره 6 را انتخاب کنید

مدیتیشن راه حل عالی برای شما خواهد بود! به طور جدی، اگر این را امتحان کنید، احتمالاً نخواهید پس از آن تسلیم شوید. چه کسی می داند، شاید به موقع به آنجا برسید، اما در حال حاضر فقط از چیزی که واقعاً در آن مهارت دارید لذت ببرید.

به یاد داشته باشید که انرژی در روح و بدن شما زنده است، بنابراین باید هماهنگی را در هر دو حفظ کنید. مواظب خود و عزیزانتان باشید و در آینده فقط شادی و لذت زندگی را تجربه خواهید کرد!

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: