روانشناسی رابطه | رفتار شناسی عاطفی

روانشناسی رابطه | با این روش های ساده هر کسی رو می‌خوای عاشق خودت کن!

انسان‌ها موجوداتی اجتماعی هستند و از بودن در کنار دیگران لذت می‌برند. اما گاهی اوقات ممکن است که در برقراری ارتباط با دیگران مشکل داشته باشیم و نتوانیم آنها را جذب کنیم. در این صورت می‌توانیم از ترفندهای روانشناسی رابطه کمک بگیریم.

کدخبر : 15533
سایت سرگرمی روز :

در ادامه به برخی از ترفندهای روانشناسی برای جذب دیگران اشاره می‌کنیم:

1. زبان بدن خود را با دیگران هماهنگ کنید

زبان بدن یکی از مهم‌ترین عوامل در برقراری ارتباط با دیگران است. اگر می‌خواهید دیگران را جذب کنید، باید زبان بدن خود را با آنها هماهنگ کنید. به عنوان مثال، اگر کسی به شما لبخند می‌زند، شما نیز به او لبخند بزنید. یا اگر کسی دستش را به سمت شما دراز می‌کند، شما نیز دست خود را به سمت او دراز کنید.

2. هنگام صحبت کردن کف دست‌هایتان را رو به بالا بگیرید

قرار دادن کف دست‌ها رو به بالا هنگام صحبت کردن، نشانه‌ای از اعتماد و صداقت است. این حرکت نشان می‌دهد که شما از آنچه می‌گویید مطمئن هستید و قصد فریب دیگران را ندارید.

3. حالت بدنی قدرتمندی داشته باشید

حالت بدنی شما می‌تواند تأثیر زیادی بر دیگران داشته باشد. اگر حالت بدنی قدرتمندی داشته باشید، دیگران شما را فردی با اعتماد به نفس و مؤثر می‌بینند. برای داشتن حالت بدنی قدرتمند، صاف بایستید، سر خود را بالا نگه دارید و دست‌هایتان را کنار بدن خود قرار دهید.

4. دیگران را تحسین کنید

تحسین کردن دیگران یکی از بهترین راه‌ها برای جذب آنهاست. وقتی دیگران را تحسین می‌کنید، به آنها نشان می‌دهید که آنها را قبول دارید و از آنها قدردانی می‌کنید. این کار باعث می‌شود که آنها احساس خوبی نسبت به شما داشته باشند و بیشتر به شما جذب شوند.

5. وقتی عصبی هستید آدامس بجوید

وقتی عصبی هستید، ممکن است زبان بدن شما ناخودآگاه تغییر کند. برای جلوگیری از این کار، می‌توانید آدامس بجوید. جویدن آدامس باعث می‌شود که شما حواس خود را از اضطرابتان پرت کنید و زبان بدن بهتری داشته باشید.

6. در مورد چیزهای شخصی صحبت کنید

وقتی با دیگران صحبت می‌کنید، سعی کنید در مورد چیزهای شخصی با آنها صحبت کنید. این کار باعث می‌شود که آنها احساس کنند شما به آنها اهمیت می‌دهید و می‌خواهید بیشتر با آنها آشنا شوید.

7. ترتیب برنامه‌ای را دهید که آدرنالین خون را بالا ببرد

فعالیت‌هایی که باعث افزایش آدرنالین خون می‌شوند، باعث می‌شوند که افراد احساس خوبی داشته باشند و بیشتر به یکدیگر جذب شوند. برای مثال، می‌توانید با دوستان خود به پارک بروید و اسکیت سواری کنید یا به یک کنسرت هیجان‌انگیز بروید.

8. قرمز بپوشید تا توجه‌ها را به خود جلب کنید

رنگ قرمز رنگی است که توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. اگر می‌خواهید بیشتر در جمع دیده شوید، می‌توانید لباس‌های قرمز بپوشید.

9. روی آخرین خاطره‌ی دیگران از خودتان مانور دهید

اگر موفق شوید آخرین خاطره‌ی دیگران از خودتان را به اتفاقی به یاد ماندنی بدل کنید، احتمال اینکه دیگران شما را به خاطر بسپارند و در آینده به دنبال شما باشند بیشتر می‌شود. برای مثال، می‌توانید در یک مهمانی یک شوخی خنده‌دار تعریف کنید یا یک ترفند جالب انجام دهید.

10. با نگاه کردن وسط پیشانی افراد با آنها تماس چشمی برقرار کنید

تماس چشمی یکی از مهم‌ترین عوامل در برقراری ارتباط با دیگران است. اگر می‌خواهید دیگران را جذب کنید، باید هنگام صحبت کردن با آنها، با آنها تماس چشمی برقرار کنید. اما دقت داشته باشید که تماس چشمی شما نباید بیش از حد طولانی باشد، زیرا ممکن است باعث ناراحتی دیگران شود.

البته این ترفندها تنها بخشی از مواردی هستند که می‌توانند به شما کمک کنند تا دیگران را جذب کنید. مهم‌ترین چیز این است که خودتان باشید و از بودن در کنار دیگران لذت ببرید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: