فال | فال قانون جذب روز

فال قانون جذب 17 فروردین | فال قانون جذب شخصی امروز شما چه سورپرایزی برایتان دارد؟

فال قانون جذب روز خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 1562
سایت سرگرمی روز :

فال قانون جذب ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

قانون جذب، قانون جدید و نوظهوری نیست.

از هزاران سال پیش، بودا نیز به مریدان خود چنین میگفت “هر آنچه که هستیم حاصل تفکراتمان است. ذهن یعنی همه چیز. هرآنچه را فکر کنیم، همان خواهیم شد.”

در کتاب های مقدس، متون باستانی، نظریه های دانشمندان نیز به قدرت افکار اشاره شده است.

فال قانون جذب ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

در هر واژه شما جوانه قدرت نهفته است که خود را در مسیری که واژه تعیین می کند، رشد می دهد و در نهایت هیات مادی به خود می گیرد. مثلا شما حضور شادی را آرزو می کنید. واژه ی شادی را پنهانی، پی در پی، و با تاکید تکرار می کنید. تکرار واژه ی شادی تولید ارتعاشی می کند که باعث می شود جوانه ی شادی شروع به رشد و ریشه دواندن کند تا اینکه تمام وجود شما را در بر گیرد. این حقیقت است نه خیال باطل.

فال قانون جذب ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

در انجام کارها هرگز تنها نیستید، مگر این که فکر کنید تنها هستید، که برای هرکس فکر ترسناکی است. وقتی بدانید قدرت کائنات را در کنار خود دارید که به هر فکر شما پاسخ می دهد و منتظر و آماده برای کمک به شما در به سرانجام رساندن هر کاری است، ترس تان ناپدید خواهد شد. بهترین پشتیبان با شما هم پیمان شده است. این یار به تمام انرژی ها دسترسی دارد. هیچ چیز یارای ایستادن در برابر آن را ندارد. تنها کاری که شما باید برای شریک خود بکنید، باور کردن او است.

فال قانون جذب ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

دنیای بیرون و تک تک رویدادهای روزانه شما، نشان دهنده فرکانس درونی شما هستند. فرکانس درونی شما از طریق افراد، موقعیت ها و رخدادهایی که هر لحظه وارد زندگی تان می شوند، به هیئتی مادی درآمده و با شما حرف می زند.

زندگی هرآنچه را در درون دارید، آینه وار به خودتان باز می گرداند.

فال قانون جذب ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

اگر در همه حال مشغول تجسم هستید ولی اتفاقی نمی افتد، معنایش این است که در جاهایی با انجام کارهایی، ناآگاهانه دارید نیت خود را نقض می کنید. به چه چیزی دارید فکر می کنید؟ از چه کلماتی استفاده می کنید؟ به چه کارهایی مشغول هستید؟ اگر مطمئن نیستید، از قانون جذب بخواهید که نشان تان دهد کجای کارتان است که نیت تان را نقض می کند؛ قانون پاسخ دقیق را نشان خواهد داد

فال قانون جذب ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

من به دیگران کمک می کنم آنچه را که می خواهند به دست آورند و از این کار لذت می برم من به همه عشق می ورزم و این دلیل موفقیت من است.

فال قانون جذب ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

به خودتان اجازه ندهید در ناامیدی ها غرق شوید:

ناامیدی تنها باعث جذب اتفاقاتی است که ناراحتی شما را بیشتر خواهند کرد و تنها نشانه آن است که شما به هدفی که در زندگی آرزویش را داشته اید، نرسیده اید. بنابراین به جای حسرت خوردن برای از دست دادن آرزوهایتان، تنها به آنچه دوست دارید و می خواهید، فکر کنید.

فال قانون جذب ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

تن به یمن کلام، و در پرتو بینش روشن می تواند دگرگون، و بازآفرینی شود؛ و بیماری را یکسر از صفحه هشیاری بزداید. انسان آگاه از ماوراءالطبیعه می داند که بیماری در ذهن ریشه دارد؛ و برای شفای تن، نخست باید روح را شفا داد. و روح، همان ذهن نیمه هشیار است که باید از تفکر نادرست رهانیده شود.

فال قانون جذب ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

اگر می خواهید بابت کاری که می کنید، تحسین جذب کنید، پس، در زندگی به تحسین و تمجید دیگران بپردازید.

اگر عیب دیگری را بگیرید، خود باعث شده اید که دیگران عیب شما را بگیرند. اگر درباره دیگری قضاوت کنید، خود باعث شده اید که درباره تان قضاوت کنند. و اگر دیگران را تحسین کنید، باعث تحسین خود شده اید. نخست باید آن خصلت را در خود بروز دهید، پیش از آن که بتوانید آن را از دنیای بیرون جذب کنید.

فال قانون جذب ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

برای آرام کردن ذهن خود، هر روز کناری بنشینید، چشمان تان را ببندید و افکارتان را تماشا کنید. مقاومتی از خود نشان ندهید و تنها آمد و شد آن ها را تماشا کنید. هر فکری را که تماشا می کنید، خودش ناپدید خواهد شد. این تمرین را هر روز تکرار کنید. می بینید که بهتر و بهتر می شوید. در می یابید که پنج ثانیه است که ذهن بدون فکر است، بعد می شود ده ثانیه و بعد بیست ثانیه.

وقتی می توانید به ذهن دستور دهید آرام باشد و آن را مجبور به فرمان برداری می کنید، حالا تصور کنید چه قدرتی برای آفرینش خواسته ی خود دارید.

فال قانون جذب ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

اگر در همه حال مشغول تجسم هستید ولی اتفاقی نمی افتد، معنایش این است که در جاهایی با انجام کارهایی، ناآگاهانه دارید نیت خود را نقض می کنید. به چه چیزی دارید فکر می کنید؟ از چه کلماتی استفاده می کنید؟ به چه کارهایی مشغول هستید؟ اگر مطمئن نیستید، از قانون جذب بخواهید که نشان تان دهد کجای کارتان است که نیت تان را نقض می کند؛ قانون پاسخ دقیق را نشان خواهد داد.

فال قانون جذب ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

پیشرفت شما در تبحر یافتن در قانون جذب بر پایه ی آموختن و بعد تمرین، بهترین راهکار است.

هر روز می توانید با رهگیری اتفاقات آن روز، ببینید چه افکاری در ذهن شما گذشته است. تمام دنیای شما فیلمی است که نشان می دهد به کدام سمت روانه اید. پس اطلاعات زیادی دارید، چون پیوسته دارید بازخورد می گیرید. از بازخوردها درس بگیرید. خود را بشناسید تا در قانون جذب متبحر شوید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: