فال فرشتگان | فال فرشتگان فردا

فال فرشتگان 28 فروردین ماه | فرشتگان برای شما چه پیام مثبتی دارند؟

فال فرشتگان دقیق و روزانه خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 15698
سایت سرگرمی روز :

فال فرشتگان یکی از روش‌های پیشگویی برای دریافت پاسخ به سوالات مختلف است. در این روش، با استفاده از نام و تاریخ تولد شما، یک فرشته انتخاب می‌شود که قرار است به شما کمک کند و نصیحت‌هایی به شما بدهد. فرشته‌ها بر اساس خصوصیات هر فرد، برای هر شخص متفاوت هستند. همچنین، برخی مردم به این باورند که فال فرشتگان یک روش پیشگویی دقیق است و می‌تواند باعث روشن شدن راه‌های زندگی شما شود.

 

فال فرشته روزانه متولد فروردین

نام لاتین فرشته: Abasdarhon

ای انسان نیکو سرشت! من Abasdarhon، فرشته ساعت پنجم شب هستم. در سکوت و تاریکی شب، هنگامی که بسیاری در خواب غفلت فرو رفته‌اند، من نجواگر امید و بیداری هستم. به یاد داشته باشید که در اعماق وجودتان، نوری الهی نهفته است. این نور، تاریکی را می‌شکافد و شما را به سوی سعادت و رستگاری رهنمون می‌شود. به ندای قلبتان گوش فرا دهید و از آن پیروی کنید.

فال فرشته روزانه متولد اردیبهشت

نام لاتین فرشته: Achaiah

ای انسان صبور! من Achaiah، فرشته صبر و کشف اسرار طبیعت هستم. در دنیای پر از چالش و تلاطم، من حامل پیام امید و آرامش هستم. به یاد داشته باشید که صبر کلید دروازه ی رستگاری است. با صبر و شکیبایی، بر هر چالشی غلبه خواهید کرد و به اهداف خود خواهید رسید.

فال فرشته روزانه متولد خرداد

نام لاتین فرشته: Adnai/Adnah

من فرشته زهره به معنای لذت هستم. وظایف خود را در زندگی انجام بده تا در کنار آن بتوانی از انجام شدن آن ها و سخت کوشی و تلاشی که می‌کنی لذت ببری. هیچ گاه لذت بردن را هدف اصلی زندگیت تعریف نکن.

فال فرشته روزانه متولد تیر

نام لاتین فرشته: Adnarel

ای انسان صبور! من Adnarel، فرشته ی زمستان و "پروردگار من خداست" هستم. در دنیای پر از چالش و تلاطم، من حامل پیام امید و صبر هستم. به یاد داشته باشید که زمستان، پایان نیست، بلکه آغازی نو است. در دل زمستان، بذر امید کاشته می شود و با فرا رسیدن بهار، شکوفه های شادمانی و امید به ثمر خواهند نشست.

فال فرشته روزانه متولد مرداد

نام لاتین فرشته: Affafniel

ای انسان پرهیزکار! من Affafniel، فرشته ی غضب با شانزده چهره هستم. در دنیای پر از ظلم و ستم، من حامل پیام امید و عدالت هستم. به یاد داشته باشید که خداوند عادل است و هیچ ظلمی بی پاسخ نخواهد ماند. در اعماق وجود شما، میل به عدالت و انصاف وجود دارد که شما را به سوی مبارزه با ظلم و ستم رهنمون خواهد کرد.

فال فرشته روزانه متولد شهریور

نام لاتین فرشته: Akraziel

ای انسان جستجوگر! من Akraziel، فرشته ی منادی خدا و آشکار کننده ی اسرار الهی هستم. در دنیای پر از رمز و راز، من حامل پیام امید و روشنگری هستم. به یاد داشته باشید که در اعماق وجود شما، میل به دانستن و کشف حقیقت وجود دارد. امروز را برای برنامه ریزی شروع مطالعه و آگاهی یافتن از چیزهایی که در زندگی شخصی و کاری خود با آن سر و کار داری اختصاص بده. آگاهی کلید حل تمامی چالش‌هاست.

فال فرشته روزانه متولد مهر

نام لاتین فرشته: Alimiel (Dumahel)

ای انسان با ایمان! من Alimiel (Dumahel)، فرشته ی نگهبان حجاب در اطراف عرش خدا هستم. در دنیای پر از آشفتگی و تردید، من حامل پیام امید و ایمان هستم. حجاب تنها پوشاندن ظاهری خود از چشم دیگران نیست. تو با بروز ندادن هر چیزی که در ذهن خود داری می توانی خود را در مقابل خطراتی که از دیگران به سمتت می آید محافظت کنی. به این فکر کن که آخرین صحبتی که با فردی داشتی و در نهایت به ضررت شد چه بود؟ از آن درس بگیر و هر اطلاعاتی را در اختیار هر شخصی قرار نده.

فال فرشته روزانه متولد آبان

نام لاتین فرشته: Yvonne

تو رابطه خاصی با حیوانات داری. حیوانات تو در زمین و آسمان توسط فرشتگان محافظت می شوند.

فال فرشته روزانه متولد آذر

نام لاتین فرشته: Desiree

نه ، اکنون شرایط مناسب نیست. منتظر بمان یا راههای دیگری را بسنج. از فرشتگان کمک و یاری بخواه.

فال فرشته روزانه متولد دی

نام لاتین فرشته: Opal

فرزندان تو در زمین و آسمان سعادتمندند. آنها توسط خدا و فرشتگان به خوبی محافظت می شوند.

فال فرشته روزانه متولد بهمن

نام لاتین فرشته: Zanna

تو از تمام رنج و مشکلات سختی که تو را تهدید می کرد، محافظت شده ای. نفس راحتی بکش و بدان که تو در امنیت هستی.

فال فرشته روزانه متولد اسفند

نام لاتین فرشته: Patience

اکنون زمان یادگیری و علم و اطلاعات جمع کردن است، از اینکه یک یادگیرنده باشی لذت ببر چراکه علمت در آینده به کار می آید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: