فال ابجد | فال ابجد فردا

فال ابجد فردا 28 فروردین ماه | فال ابجد شخصی و دقیق شما برای پیش بینی اتفاقات فردا

فال ابجد خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.در ادامه ما سعی کردیم در سایت سرگرمی روز دقیق ترین فال ابجد برای پیش بینی فردای شما را قرار دهیم:

کدخبر : 15701
سایت سرگرمی روز :

فال ابجد یکی از روش‌هایی است که در فرهنگ ایرانی برای پیش‌بینی و پژوهش استفاده می‌شود. در این روش، به هر حرف الفبا یک عدد تعلق می‌گیرد. به‌طور معمول، حروف الفبا در فارسی از یک تا بیست و دو شماره و رقم برچسب‌گذاری می‌شوند. فال ابجد  بیشتر به عنوان یک سرگرمی و تفریح محسوب می‌شود و نباید به آن به عنوان یک روش علمی و قطعی برای پیش‌بینی اعتقاد داشت.

 

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: آ د ج

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

به طور کلی آنچه در طالعت دیده شده خوب است ولی از نیتی که برای آن فال گرفته‌ای منصرف شو تا عاقبت کارت به خیر شود. اگر رویایی کابوس وار دیده‌ای از آن پریشان نشو و برای کسی هم بازگو نکن. یکی از اطرافیانت که ادعای دوستی با تو را دارد، در تلاش برای صدمه زدن است. از او فاصله بگیر و حریم شخصی خود را نسبت به افراد مختلف حفظ کن.

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: آ ج د

وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:

شکر گذار خداوند باش که به هر آرزویی که در سر داری می‌رسی. چه این آرزو مالی و مادی باشد چه معنوی و روحانی. از مشکلات و سختی‌ها نجات پیدا می‌کنی و شادی در زندگیت سرازیر می‌شود. به زودی پول، پست یا مقام بسیار مهمی بدست می‌آوری. اگر قصد انجام کاری را داری شکن نکن و با قدرت انجامش بده.

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: ب ج ج

وضعیت فال: بد

نتیجه فال:

با مشکلات زیادی روبرو بوده و در حال مبارزه با آن‌ها هستی. بهتر است متواضع باشی و خودخواهی را کنار گذاری. اصرار بیش از حد به یک موضوع نتیجه مطلوبی برایت نخواهد داشت. اگر قصد انجام معاملات پولی داری توصیه می‌شود به زمان دیگری موکول کنید. این روزها طبیعی است همه چیز بر وفق مرادتان نباشد.

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: ب د ب

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

اگر این روزها با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنی نگران نباش. به زودی همه چیز حل خواهد شد فقط نباید از دیگران بیش از حد انتظار و توقع داشته باشی. اگر با کسی دچار دعوا و خصومتی شده‌ای در صورتی که صبر پیشه کنی همه چیز به نفع تو تمام خواهد شد. شخصی به شما پیشنهاد کاری می‌دهد، توصیه می‌شود که آن را بپذیرید.

فال ابجد روزانه متولد مرداد

ترکیب حروف: آ‌‌ آ ‌آ‌

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

به زودی شخصی به جمع خانوادگی شما اضافه خواهد شد. دوستان خوبی داری که به وقت نیاز می‌توانی از آن‌ها کمک بگیری و مشورت کنی. در چند روز آینده منتظر شنیدن خبر خوشحال کننده‌ای باش. اگر آرزو و نیتی در سر داری و برای آن فال گرفته‌ای محقق خواهد شد. سعی کن در زندگی کمی ریسک کرده و از نظم زندگیت فاصله بگیری.

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: ب د د

وضعیت فال: بد

نتیجه فال:

به نظر می‌رسد اوضاع چندان بر وفق مرادت نیست. توصیه می‌شود از خواسته و نیتی که داری منصرف شوی چون چندان به صلاح تو نیست. البته این اوضاع و موقعیت موقتی است و به زودی همه چیز حل خواهد شد. مراقب خودت باش و به خدا توکل کن تا از شر فتنه دشمنانت در امان بمانی. اگر کسی تو را نصیحت کرد برای آن گوش شنوا داشته باش.

فال ابجد روزانه متولد مهر

ترکیب حروف: ب د آ

وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:

به طور کلی اوضاع خوب است ولی همه چیز آنگونه که فکر می‌کنی پیش نخواهد رفت. از آنچه که قصد انجامش را داری دوری کن چرا که قطعا از کرده خود پشیمان می‌شوی. نزدیک به دو سال است که چرخ کار روی غلتک نیفتاده است، توکل به خدا کن تا از این بی‌برکتی رهایی یابی. تنها خداست که صلاح بندگانش را می‌داند.

فال ابجد روزانه متولد آبان

ترکیب حروف: ب ب آ

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

صبر پیشه کنید تا نیتتان برآورده گردد. به قول قدیمی‌ترها عجله کار شیطانه و با آن نمی‌توان به نتیجه مطلوب رسید. اگر منتظر شنیدن خبر از جانب شخص خاصی هستید، به زودی خبر از او به شما می‌رسد. قصد فروش کالا یا ملکی را دارید، بهتر است صبر کنید و این فروش را به تعویق بیندازید. نگران اوضاع آینده نباش که با توکل به خدا آینده در دستان توست.

فال ابجد روزانه متولد آذر

ترکیب حروف: د ب آ

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

نیتی که برای آن فال گرفته‌ای را انجام بده چرا که طالعت روشن است. کارها بر وفق مراد است و به چیزی که در طلب آنی خواهی رسی. در صورت مشاهده پیشنهاد مالی و تجاری، آن را قبول کن. انجام این معامله سود کلانی برایت خواهد داشت. از طرف شخص مهمی به مجلس بزرگی دعوت می‌شوی. از این مصاحبت با بزرگان نهایت استفاده را انجام بده.

فال ابجد روزانه متولد دی

ترکیب حروف: ج آ ب

وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:

قصد و نیت خوبی در سر نداری. بهتر است به فکر انجام آن نباشی که بدون شک پشیمان خواهی شد. چرا به جای افکار بد، نیات خوب را در سر نمی‌پرورانی؟ با توکل به خدا و امید به لطف او در طلب هر چه باشی به آن می‌رسی. اگر در روابط عاطفی و تصمیم‌گیری‌های عشقی دچار تردید شده‌ای از دیگران کمک بگیر.

فال ابجد روزانه متولد بهمن

ترکیب حروف: ج د آ

وضعیت فال: بد

نتیجه فال:

دست از دعوا و خصومت با دیگران بردار. این همه فتنه و بلا که برپا می‌کنی در آخر دامن خودت را خواهد گرفت. رنجیدن دیگران نتیجه‌ای جز ضرر و بد اقبالی نخواهد داشت. طالع تو آنچنان هم بد نیست ولی این کارهای فتنه انگیز توست که نمی‌گذارد در گشایش و رحمت به رویت باز شود. از خداوند طلب کمک کن تا از این شر رهایی یابی.

فال ابجد روزانه متولد اسفند

ترکیب حروف: د د ب

وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:

نگران وضعیتی که در آن قرار گرفته‌ای نباش بالاخره زندگی روی خوشش را به تو نشان خواهد داد. از تعجیل و شتاب در کارها بپرهیز تا همه چیز روال خودش را طی کند. فردی حرفی به تو زده که از آن بسیار دلخوری و دلت به درد آمده است. این شخص خیلی زود از حرف خود پشیمان شده و عذرخواهی خواهد کرد. برای پیشرفت در کار فقط به خدا توکل کن.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: