طالع بینی | طالع بینی و فال

طالع بینی ماه ها | این هفته یک اتفاق شگفت انگیز در حوزه مالی و عاطفی در انتظار متولدین این 4 ماه

همانطور که به فصل بخشش نزدیک می شویم، کیهان به گونه ای هماهنگ می شود که ممکن است برخی از ما در معرض تجربه های غیرمنتظره باشیم. انرژی طنین انداز از ستاره ها مکاشفه ها، پیچ و تاب ها و چرخش ها را در زندگی ما به ارمغان می آورد.

کدخبر : 15750
سایت سرگرمی روز :

در این فصل جشن، به‌ویژه چهار علامت زودیاک برای شگفتی‌های شگفت‌انگیز آماده شده‌اند. آیا کنجکاو هستید که ستاره ها چه چیزی برای شما در نظر گرفته اند؟

آیا شما می توانید یکی از این چهار نشانه ای باشید که قرار است در این هفته ظهور کنند؟

همانطور که جان لنون یک بار گفت، سن خود را با دوستان بشمارید، نه سال ها. زندگی خود را با لبخند بشمار نه اشک. این سورپرایزها چگونه به لبخند شما در این فصل کمک می کند؟

بیایید عمیق‌تر به مکاشفه‌هایی بپردازیم که ستارگان برای هر یک از این چهار علامت زودیاک در نظر گرفته‌اند.

1. ثور ( اردیبهشت)

ثور زمینگیر به زندگی با ثبات عادت کرده است. این هفته اما ستاره ها چیز متفاوتی در ذهن دارند. منتظر تغییر غیرمنتظره در وضعیت رابطه خود باشید. به یاد داشته باشید، همانطور که سورن کیرکگارد فیلسوف دانمارکی گفته است، زندگی را فقط می توان به عقب درک کرد. اما باید رو به جلو زندگی کرد.

ثور این تغییر را در آغوش بگیرید، زیرا ممکن است منجر به آزادی عاطفی جدید شود. ممکن است اشک جاری شود، اما حکمت جان لنون را به خاطر بسپارید: "زندگی خود را با لبخند بشمارید، نه اشک".

2. لئو(مردادماه)

لئو، شما به خاطر انرژی درخشان و وفاداری شدید خود شناخته شده اید. این هفته ممکن است متوجه شوید که در دوراهی یک تصمیم مهم ایستاده اید. ممکن است فرصت قانع‌کننده‌ای وجود داشته باشد که از شما بخواهد از منطقه راحتی خود خارج شوید.

این جمله هلن کلر را به خاطر بسپارید: «زندگی یا یک ماجراجویی جسورانه است یا اصلاً هیچ.» لئو این فرصت را غنیمت شمرده و ممکن است شما را به مسیری برای خود توانمندسازی سوق دهد.

3. عقرب ( آبان ماه)

عقرب، طبیعت شدید و عمق عاطفی عمیق شما نقاط قوت شما هستند. اما در این هفته، یک مکاشفه غیرمنتظره ممکن است رفاه عاطفی شما را به چالش بکشد. مهم است که به خاطر داشته باشید که این مکاشفه ها برای آسیب رساندن به شما نیستند، بلکه برای کمک به رشد شما هستند.

یک صفحه از کتاب اپرا وینفری، "زخم خود را به خرد تبدیل کنید" بردارید. این تجربه در نهایت شما را به درک عمیق تری از خود و دیگران می رساند.

4. دلو (بهمن ماه)

دلو، روحیه مستقل و تفکر نوآورانه شما اغلب شما را از جمعیت متمایز می کند. در این هفته، یک برخورد غافلگیرکننده ممکن است دیدگاه های شما را به چالش بکشد. اجازه ندهید این شما را ناراحت کند. در عوض، آن را فرصتی برای گسترش افق های خود ببینید.

سخنان آلبرت انیشتین را به خاطر بسپارید: "معیار هوش، توانایی تغییر است". این تغییر غیرمنتظره را در آغوش بگیرید، دلو، و ممکن است شما را به یک تجربه غنی سوق دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: