بی رحم ترین و پادشاه پایین‌آورنده قند خون در این گیاه شناسایی شد | هر روز مصرف شود

در جست‌وجوی قوی‌ترین پایین‌آورنده قند خون یک گزینه در دسترس مواد طبیعی همچون گیاهان هستند. یک پایین آورنده قند خون طبیعی و مفید که در کاهش قند خون معجزه می‌کند، شنبلیله است. مطالعات نشان می‌دهد مصرف روزانه ۵۰۰میلی گرم شنبلیله، ترشح انسولین را افزایش و قند خون را کاهش می دهد. همزمان با قند خون، کلسترول هم با این گیاه دارویی کاهش می‌یابد و بهبود قند خون و درمان چاقی و کلسترول را با هم تجربه خواهید کرد. ژورنال بین‌المللی ویتامین و تحقیقات تغذیه‌ای در سال ۲۰۰۹ مقاله‌ای منتشر کرد که پژوهش‌ها نشان می‌دهد ۱۰گرم دانه شنبلیله خیس خورده در آب داغ برای کاهش قند خون موثر است. مصرف غذاهای حاوی شنبلیله له کاهش مقاومت به انسولین در بیماران دیابتی نوع ۲ کمک می‌کند و باعث پایین آمدن قند خون می‌شود.

کدخبر : 15801
سایت سرگرمی روز :

یک پایین آورنده قند خون طبیعی و مفید که در کاهش قند خون معجزه می‌کند، شنبلیله است. مطالعات نشان می‌دهد مصرف روزانه ۵۰۰میلی گرم شنبلیله، ترشح انسولین را افزایش و قند خون را کاهش می دهد. همزمان با قند خون، کلسترول هم با این گیاه دارویی کاهش می‌یابد و بهبود قند خون و درمان چاقی و کلسترول را با هم تجربه خواهید کرد.

ژورنال بین‌المللی ویتامین و تحقیقات تغذیه‌ای در سال ۲۰۰۹ مقاله‌ای منتشر کرد که پژوهش‌ها نشان می‌دهد ۱۰گرم دانه شنبلیله خیس خورده در آب داغ برای کاهش قند خون موثر است.

مصرف غذاهای حاوی شنبلیله له کاهش مقاومت به انسولین در بیماران دیابتی نوع ۲ کمک می‌کند و باعث پایین آمدن قند خون می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: