تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

با انتخاب یک عروسک طلسم ببینید فردا چه چیزی در انتظار شماست

عروسک های زیادی برای طلسم وجود دارد، هرکسی آن را به شکلی که می بیند ایجاد می کند و ویژگی هایی را که خودش دوست دارد داشته باشد در عروسک قرار می دهد.

کدخبر : 15803
سایت سرگرمی روز :

1. "پرنده شادی".

ساخته شده برای احضار بهار و برای این کار، پرندگان خانگی روشن و سبک بر روی لباس او دوخته شد. با این حال، امروزه عروسک معنای کمی متفاوت دارد.

زندگی جدید و شادی در انتظار شماست. رویدادها به خانه ای می آیند که این عروسک به طور مستقل ساخته شده است و به پشت سر گذاشتن همه مشکلات کمک می کند. تغییرات خوب دیری نخواهد آمد. چنین طلسمی بدون شک اگر به آن اعتقاد داشته باشید به شما کمک خواهد کرد.

2. "مانیل".

آیا می خواهید عاشق شوید یا ازدواج کنید؟ این عروسک به شما کمک می کند تا آرزوهای خود را برآورده کنید. اگر مانیل را با دستان خود بسازید، زندگی شما کاملاً تغییر خواهد کرد. تمام جذابیت و جذابیت خود را در آن قرار دهید. اگر از تنهایی خسته شده اید، این عروسک خواستگاران بالقوه ای را برای دختران و زنان جذب می کند.

با این حال، باید کاملاً مطمئن باشید که می خواهید یک همسر وفادار شوید و مردی که می خواهید به زندگی خود جذب کنید باید از ازدواج یا روابط عشقی فارغ باشد. سعی نکنید یک فرد متاهل را به خود گره بزنید، این ارتباط فقط کارمای شما را خراب می کند. آیا به نفع این عروسک انتخاب کرده اید؟ منتظر ملاقات با افراد جدید باشید. آیا شما در حال حاضر یک زوج هستید؟ عروسک آرامش را در خانه فراهم می کند.

3. "کروپنیچکا".

ساخت این حرز به معنای دریافت پاداش های پولی است. با این حال، شما می توانید آن را تنها زمانی که به کار علاقه دارید. یک تعویذ عروسک به شما کمک می کند پول کسب کنید و به چیز جدیدی علاقه نشان دهید.

با پذیرش رفاه در زندگی خود، موفقیت را تضمین خواهید کرد. برای دریافت مالی به زودی آماده باشید، تنها چیزی که باقی می ماند این است که انتخاب کنید.

4. "میل".

با نام عروسک می توانید بلافاصله بفهمید که برای چه چیزی در نظر گرفته شده است. برای تحقق آرزوهایتان، خودتان یک طلسم بسازید. این عروسک جادویی تنها می تواند یک آرزو را برآورده کند.

به دقت فکر کنید که دقیقاً چه می خواهید. ما باید تمام جوانب مثبت و منفی را در نظر بگیریم. میل فقط برای شما کار خواهد کرد، افکارتان را پاک نگه دارید. شما این عروسک را انتخاب کردید؟ عمیق ترین آرزوی شما محقق خواهد شد.

5. "موفق".

هدف تولید این عروسک، اول از همه، موفقیت هر کسب و کاری است، اما فقط یکی. قبل از شروع ساخت یک طلسم، تصمیم بگیرید و فکر کنید که کدام منطقه شما را بیشتر جذب می کند.

انتخاب شما منجر به موفقیت در زمینه انتخابی شما خواهد شد. عروسک در هر منطقه ای "کار می کند" ، اما ما به شما یادآوری می کنیم که فقط یک چیز باید وجود داشته باشد. آیا این عروسک توجه شما را جلب کرد؟ موفقیت بزرگ به زودی در انتظار شماست، اما انتخاب همیشه با شماست.

6. «شش دست».

این عروسک قادر است از کانون خانواده در برابر اثرات جادوهای شیطانی محافظت کند. بنابراین، به عنوان یک قاعده، چنین حرزهایی توسط زنان متاهل ساخته می شد. عروسک همسر شما را از مستی و فسق، فرزندان را از بیماری های مختلف و همسران را از رقبا محافظت می کند.

همچنین، این طلسم یک نماد زنانه است که به مقابله با بسیاری از مشکلات و مشکلات کمک می کند. با این حال، طلسم بسیار قدرتمند است و زنی که آن را ساخته است باید دارای قدرت باشد. اگر در خانواده مشکل دارید، طلسم درست کنید و همه مشکلات حل می شود.

7. «برگینیا».

شاید قدرتمندترین حرز از همه ارائه شده در اینجا باشد. اگر چنین عروسکی بسازید، از شما در برابر بیماری و منفی گرایی محافظت می کند. طلسم قادر است از تمام خانواده محافظت کند - آسیب را از بین ببرد و حسادت را از بین ببرد.

با این حال، طلسم به فداکاری شما نیاز دارد: عادت یا لذتی را که برای شما عزیز است کنار بگذارید. به دقت فکر کنید که به خاطر چنین طلسم قدرتمندی حاضرید از چه چیزی صرف نظر کنید. انتخاب این نماد به این معنی است که به زودی می توانید از شر مشکلات با بستگان خلاص شوید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: