تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | یک کارت انتخاب کن تا بگم کدوم ویزگیت جنس مخالفو جذب میکنه

تست های فرافکنی برای ضمیر ناخودآگاه نه تنها جالب، بلکه آموزنده نیز هستند. آنها به کنار آمدن با موقعیت های منفی کمک می کنند و به زندگی به شیوه ای جدید نگاه می کنند.

کدخبر : 15884
سایت سرگرمی روز :

تست شخصیت شناسی با انتخاب کارت

3 تصویر به شما ارائه می شود که از بین آنها فقط باید یکی را انتخاب کنید. سعی کنید از قانونی که به طور خاص برای قبولی در این آزمون داده شده است پیروی کنید. لازم نیست برای مدت طولانی به تصویر نگاه کنید. یک عکس را سریع و در سطح احساسی انتخاب کنید.

آیا آماده هستید که بفهمید چه نوع زنی هستید؟ حالا انتخاب کنید و نظرات خود را بنویسید.

تصویر 1

لطافت و حساسیت از ویژگی های اصلی شخصیت شماست. شما به روی مردم و جهان باز هستید، اما ذاتاً بسیار آسیب پذیر هستید. شما همیشه فقط از جنبه خوب به مردم نگاه می کنید. شما خوش بین، مثبت اندیش هستید و می دانید چگونه از کسانی که به حمایت شما نیاز دارند مراقبت کنید.

اطرافیان شما مدام با مشکلاتشان به سراغ شما می آیند. شما مثل بالشی برای اشک های دیگران هستید. اما، شما سعی می کنید به خاطر چیزهای کوچک توهین نکنید. شما مطلقاً نمی توانید دعوا را تحمل کنید. سهولت شخصیت شما مردان را جذب می کند. شما یک دوست فهمیده و قابل اعتماد هستید، محیط شما شما را هدیه ای از سرنوشت می داند.

تصویر 2

غیرقابل پیش بینی بودن و غیرعادی بودن شخصیت شما اجازه نمی دهد در یک مکان بنشینید. شما دائما در حال حرکت هستید، این نشاط افزایش یافته شما را به اقدامات خودجوش سوق می دهد. شما تا حدی یک ماجراجو هستید، اما، برعکس، شما با پشتکار درگیر خودسازی هستید. شما از هر فرصتی برای کشف استعدادهای خود استفاده می کنید.

شما روتین را دوست ندارید و همیشه سعی می کنید روزهای خاکستری را به روزهای روشن و رنگارنگ تبدیل کنید. مردها شما را دوست دارند چون حوصله شما را ندارند. هنگامی که شما در نزدیکی هستید، آنها احساس می کنند که در یک جشن زندگی هستند. گاهی اوقات بی تدبیری و بی فکری اعمال شما شرکایتان را گیج می کند. اما، شما می دانید که چگونه به سرعت اشتباهات خود را بپذیرید و موقعیت ها را اصلاح کنید.

تصویر 3

شما را فقط می توان با شخصیتی چند وجهی مقایسه کرد که دارای ذات قوی و عمیق است. شما نمی توانید با شما موش و گربه بازی کنید، شما ارزش خود را می دانید. خودکفایی و استقلال ویژگی های اولویت شماست. شما سناریوی زندگی خود را دارید و هیچکس شما را مجبور نخواهد کرد که با آهنگ دیگران برقصید.

قدرت درونی شما حتی از دور هم قابل احساس است. شما به مردان علاقه مند هستید، اما فکر نمی کنید که نیازی به آنها داشته باشید. تمایلات جنسی و شلی جزئی در لبه به شما امکان می دهد مشکلات بین فردی را تشدید نکنید. شما افراد همفکر زیادی دارید که با هوش و توانایی خود در همدردی با مردم آنها را به سمت خود جذب می کنید. با این حال، شما اجازه نمی دهید همه کلید قلب شما را بردارند.

منبع: مکتوب
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: