افراد دارای بیماری قند خون مصرف این میوه روغنی در ناشتا را فراموش نکنند | علاج در سه ماه

نتایج برگرفته از تحقیقات متخصصان، نشان می‌دهد که رژیم غذایی با وجود خواص روغن زیتون می‌تواند از دیابت جلوگیری کند به طوری که با مصرف روغن زیتون، سطح LDL و تری گلیسرید کاهش می‌یابد.

کدخبر : 15891
سایت سرگرمی روز :

در یک بررسی معتبر در سال ۲۰۱۶ مشخص شد که مصرف روغن زیتون مرغوب و اصل می‌تواند خطر ابتلا به دیابت نوع A را در افراد در معرض خطر بیماری‌های قلبی و عروقی، ۴۰٪ کاهش دهد. همچنین با توجه به تحقیقات دیگری که در مورد تغذیه و دیابت در سال ۲۰۱۷ در آمریکا صورت گرفته می‌توان گفت که رژیم غذایی شامل روغن زیتون، ۱۶ درصد خطر ابتلا به دیابت نوع B را کاهش می‌دهد یعنی با مصرف روغن زیتون فرابکر در بیماران دیابتی نتایج آزمایش هموگلوبین گلیکوزیله و سطح گلوکز ناشتا در پلاسما، روند کاهش را نشان می‌دهد. پیشنهاد می‌شود روغن زیتون اصل را جایگزین روغن مای ناسالم سوپرمارکتی کنید. شما برای خرید روغن زیتون اصل می‌توانید از فروشگاه اینترنتی زیتون ۰۱۳ با ضمانت اصالت و برگه آزمایش خالص بودن روغن زیتون، خرید کنید.

نتایج برگرفته از تحقیقات متخصصان، نشان می‌دهد که رژیم غذایی با وجود خواص روغن زیتون می‌تواند از دیابت جلوگیری کند به طوری که با مصرف روغن زیتون، سطح LDL و تری گلیسرید کاهش می‌یابد. در یک بررسی معتبر در سال ۲۰۱۶ مشخص شد که مصرف روغن زیتون مرغوب و اصل می‌تواند خطر ابتلا به دیابت نوع A را در افراد در معرض خطر بیماری‌های قلبی و عروقی، ۴۰٪ کاهش دهد.

همچنین با توجه به تحقیقات دیگری که در مورد تغذیه و دیابت در سال ۲۰۱۷ در آمریکا صورت گرفته می‌توان گفت که رژیم غذایی شامل روغن زیتون، ۱۶ درصد خطر ابتلا به دیابت نوع B را کاهش می‌دهد یعنی با مصرف روغن زیتون فرابکر در بیماران دیابتی نتایج آزمایش هموگلوبین گلیکوزیله و سطح گلوکز ناشتا در پلاسما، روند کاهش را نشان می‌دهد.

پیشنهاد می‌شود روغن زیتون اصل را جایگزین روغن مای ناسالم سوپرمارکتی کنید. شما برای خرید روغن زیتون اصل می‌توانید از فروشگاه اینترنتی زیتون ۰۱۳ با ضمانت اصالت و برگه آزمایش خالص بودن روغن زیتون، خرید کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: