این دانه عجیب متخصص این 3 کار هستند | لاغری و حذف چربی پهلو + کاهش قند خون + شستشوی کبد و گوارش

خاکشیر به دلیل داشتن خواص ضد التهابی و لاغر کننده، می‌تواند در کاهش وزن و لاغری شکم و پهلو مفید باشد. این گیاه مفید برای کنترل سطح قند خون و بهبود عملکرد دستگاه گوارش نیز استفاده می‌شود که هر دوی این خصوصیات می‌توانند در لاغری و کاهش اندازه شکم و پهلو تأثیرگذار باشند.

کدخبر : 15895
سایت سرگرمی روز :

متخصص طب اسلامی در چهارمحال و بختیاری گفت: خاک‌شیر مزاج‎های مختلف و خواص معجزه‌آسایی دارد که به عنوان یک سم‌زدای قوی برای تسکین و کنترل برخی بیماری‌ها مصرف می‌شود.

خاک‌شیر برای درمان بسیاری از بیماری‌ها از جمله فشار خون، بوی بد دهان، یبوست و اسهال، واریس، گرفتگی عروق، نارسایی کبد و بیماری‌های پوستی و عفونت معده مناسب است.

وی افزود: خاک‌شیر مزاج‎های مختلف و خواص معجزه‌آسایی دارد که به عنوان یک سم‌زدای قوی برای تسکین و کنترل برخی بیماری‌ها مصرف می‌شود.

افرا با اشاره به بروز بیماری آبله ‌مرغان و سرخک در فصل گرما، تصریح کرد: نوشاندن شربت خاک‌شیر به کودک مبتلا به آبله‌مرغان و سرخک از بهترین روش‌ها برای کاهش حرارت درونی و خارش پوستی است.

وی تیرگی پوست را ناشی از کبد ناسالم دانست و گفت: مصرف خاک‌شیر به درمان بیماری‌های کبد کمک می‌کند و بعد از مدتی باعث روشنی پوست و از بین رفتن لک‌های صورت می‌شود.

این متخصص طب اسلامی خاطرنشان کرد: علت بوی دهان، عفونت معده است که مصرف  جوشانده خاک‌شیر به همراه زردچوبه هندی این عفونت را برطرف می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: