صبح ناشتا با جویدن این دانه بدن خود را صفر شویی کنید + دفع امراض ، لاغری، کاهش قند و فشار خون و استرس

سیاه دانه یکی از داروهای گیاهی قدیمی است که از دیرباز تا به امروز برای درمان انواع بیماری ها مورد استفاده قرار گرفته است، این گیاه در جنوب غربی آسیا و ایران کشت می شود. سیاه دانه خواص بسیاری دارد که در طب سنتی برای درمان بیماری، به عنوان ادویه، عصاره روغنی و .. مورد استفاده قرار می گیرد. جویدن سیاه دانه صبح ناشتا خواص شگفت انگیزی دارد که به دلیل داشتن پوسته محکم باید به خوبی جویده شود زیرا معده توانایی هضم آن را ندارد. اغلب افراد ترکیب سیاه دانه و عسل را صبح ناشتا استفاده می کنند، این ترکیب می تواند سردرد و سرگیجه را رفع کند که انجام همزمان آن با حرکات ورزشی می تواند تا حد زیادی سبب تنظیم ضربان قلب شود.

کدخبر : 15912
سایت سرگرمی روز :

پزشکان طب سنتی بر این باورند که جویدن سیاه دانه صبح ناشتا می تواند به از بین بردن زگیل کمک کند. علاوه بر این جویدن این گیاه در صبح ناشتا برای افرادی که سینوزیت دارند بسیار مفید است. طبق توصیه برخی از پزشکان طب سنتی، جویدن یک قاسق چایخوری سیاه دانه صبح ناشتا می تواند سیستم ایمنی فرد را تقویت و از بدن در برابر بیماری های گوناگون محافظت کند؛ علاوه بر این می تواند عملکرد کبد را تنظیم کند. در کل از سیاه دانه به روش های مختلفی استفاده می شود که ترکیب آن با موادی مانند عسل، اخبلیا و … می تواند مزایای بسیاری داشته باشد. دقت کنید با جویدن سیاه دانه صبح ناشتا ممکن است بیشتر این دانه ها وارد معده شوند و هیچ خواصی به بدن نرسد. از این رو بهتر است این گیاه را به خوبی بجوید و یا از پودر آسیاب شده آن استفاده کنید تا از خواص فوق العاده آن بهره مند شوید.

همانطور که در مطلب بالا ذکر شد جویدن سیاه دانه صبح ناشتا خواص درمانی بسیاری به همراه دارد که در طب سنتی بارها به این کار توصیه شده است. به طور کلی جویدن منظم سیاه دانه صبح ناشتا مزایای زیادی دارد که در زیر به برخی از خواص درمانی جویدن سیاه دانه صبح ناشتا اشاره شده است:

اگر صبح ناشتا سیاه دانه را به خوبی بجوید و همراه آن ورزش کنید عملکرد قلب بهبود پیدا می کند، همچنین به تنظیم ضربان قلب کمک بسیاری می شود.

جویدن سیاه دانه صبح ناشتا سبب کاهش نفخ شکم و گازهای معده می شود.

بهترین روش برای افزایش ایمنی بدن در برابر اکثر بیماری ها استفاده از سیاه دانه صبح ناشتا است.

جویدن سیاه دانه صبح ناشتا خواص بی نظیری در درمان زگیل دارد.

در طب سنتی از جویدن سیاه دانه صبح ناشتا به عنوان داروی طبیعی در برابر تشنج استفاده می شود.

با جویدن سیاه دانه صبح ناشتا می توان به درمان دیابت، سل، کم خونی و میگرن نیز کمک کرد.

سیاه دانه دارای اسیدهای چرب ضروری است که با جویدن آن در ابتدای روز می توان تا حد زیادی از ایجاد سرطان جلوگیری کرد.

سیاه دانه در ترکیبات خود مقدار زیادی پتاسیم دارد که با جویدن آن می توان مسمومیت خونی و یبوست را درمان کرد.

و …

خواص جویدن سیاه دانه

گیاه سیاه دانه با ترکیبات مفیدی که دارد دارای خواص بی شماری است از این رو در طب سنتی بارها به مصرف این گیاه اشاره شده است. سیاه دانه دارای پوسته بسیار محکمی است که معده قابلیت هضم آن را ندارد از این رو توصیه می شود.

برای بهره بردن از خواص سیاه دانه به خوبی آن را بجوید و یا قبل از استفاده آن را آسیاب کنید.

در مطالب بالا به خواص بینظیر جویدن سیاه دانه اشاره شد، در واقع این دانه ها به صورت معجزه آسایی می توانند انواع بیماری را درمان کنند.

در کل اگر سیاه دانه به صورت صحیح جویده شود می تواند برای درمان سرگیجه و گوش درد، درمان اسهال، درمان دیابت نوع 2، درمان آسم، درمان عفونت، درمان فشار خون بالا، درمان ریزش مو، جوانی و زیبایی پوست، درمان ناراحتی کبد، درمان درد های کلیوی، تقویت قوای جنسی، درمان درد رحم، درمان بی اختیاری ادرار و … مناسب باشد. با این تفاسیر خواص جویدن سیاه دانه بسیار زیاد است که با شناخت آن ها می توان به درمان بسیاری از بیماری ها کمک کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: