طلای سفید بیابان کبد سیروزی ، سرطان، آلزایمر، هپاتیت ، سل، زخم معده، دیابت را در 40 روز درمان می کند

طبق مطالعات انجام شده، شیر شتر سرشار از آهن، ویتامین A ،E ،C، پروتئین، کلسیم، روی، پتاسیم، چربی و کلسترول پایینی است که بدن انسان را متناسب و سالم نگه می‌دارد. از جمله خواص شیر شتر می‌توان به پیشگیری از بیماری‌های کبدی، کمک به درمان دیابت و کاهش وزن اشاره کرد.

کدخبر : 15996
سایت سرگرمی روز :

 مطالعات نشان می دهند که این شیر دارای عوامل دارویی بسیار زیادی است. پروتئین لاکتوفرین در این شیر که 10 بار بیشتر از شیر گاو بوده، دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد ویروسی و همچنین دارای قابلیت مبارزه با بیماری هایی مثل سرطان، آلزایمر، هپاتیت C، سل، زخم معده، دیابت و ایدز می باشند. به این دلیل که شتر در بیابان ها، مناطق کویری و به دور از آلاینده ها و مواد غیرطبیعی تغذیه می کند، به جرئت می توان گفت تولیدات این حیوان جزو محصولات تمام ارگانیک است و جالب است بدانید به دلیل خواص بالای این شیر، برخی از دانشمندان نام «طلای سفید بیابان» را برای آن انتخاب کرده اند.

طعم شیر شتر مانند بقیه چهارپایان شیرین است ولی بر حسب نوع گیاهان مصرفی در برخی مناطق اندکی تیز یا متمایل به شور می باشد؛ گفتنی است به دلیل کمتر بودن چربی شیر شتر نسبت به شیر گاو و گوسفند، می تواند آن را بهترین گزینه برای افرادی دانست که به شیر گاو حساسیت دارند و مصرف مداوم شیر شتر علاوه بر بهبود دیابت، کنترل فشار خون، گرفتگی عروق و پوکی استخوان در درمان بسیاری از بیماری های لاعلاج مؤثر است. حالا که مواد مغذی و فواید بیشتر شتر نسبت به شیر گاو را فهمیده ایم، اجازه دهید به فواید سلامتی شیر شتر نگاهی بیندازیم:

شیر شتر برای بچه هایی که آلرژی دارند، مفید است

شیر شتر درمان خانگی خوبی برای بچه هایی است که نسبت به مواد غذایی آلرژی دارند، چه کسانی که میزان آلرژی شان کم است و چه کسانی که خیلی شدید است. دانشمندان روی یک گروه 8 نفره از بچه ها، که همگی به شیر آلرژی شدید داشته اند، تحقیق کرده اند و همه آنها به راحتی و بدون هیچ اثر جانبی از طریق رژیمی که حاوی شیر شتر بود، توانستند بر آلرژی غلبه کنند. این خاصیت به دلیل وجود ایمونوگلوبولین است که با بیماری ها مبارزه کرده و به کاهش آلرژی و علائم آن کمک می کند.

 شیر شتر با اختلالات خود ایمنی مبارزه می کند

شیر شتر سرشار از ایمونوگلوبولین یا آنتی بادی ها است که مواد خارجی و مواد بیماری زا، یا مواد تولید کننده پادتن ها را هدف قرار می دهد و به خوبی آنها را از سیستم ایمنی بدن پاکسازی می کند. شیر شتر دارای تعداد زیادی ترکیبات سیستم ایمنی است، که کمک می کنند تا با اختلالات خود ایمنی، مانند بیماری مزمن بخش زیرین روده کوچک، سفت شدگی بافت ها یا سایر شرایط مبارزه کنند. داروهای سنتیِ اختلالات خود ایمنی، معمولا سیستم ایمنی بدن را سرکوب می کنند، در حالی که شیر شتر آن را افزایش می دهد.

 کنترل علائم اوتیسم با شیر شتر

شیر شتر، نشان داده است که می تواند علائم اوتیسم را کنترل کند و حتی در برخی موارد اوتیسم را از بین برده است. یک تحقیق کنترل شده نشان داده است که علائم اوتیسم به مرور بهتر شده است و افراد اوتیسم تعلیم پذیرتر، کمتر پرخاشگر و کمتر به خود آسیب رسانده اند. البته نمی توان ثابت کرد که شیر شتر چگونه این شرایط را تحت کنترل قرار داده است. باور عموم اینگونه است که خاصیت آنتی اکسیدانی شیر شتر می تواند علائم اوتیسم را کاهش دهد.

 شیر شتر سرشار از آنتی اکسیدان است

شیر شتر سرشار از آنتی اکسیدان است که آن را به نسخه خوبی برای حذف رادیکال های آزاد، کمک به درمان دردها مانند:تجمع رنگدانه ها و سلول های سرطانی تبدیل کرده است. این خاصیت اطمینان می دهد که شیر شتر با استرس اکسید کننده مبارزه می کند. این خاصیت همچنین شیر شتر را در کنترل یا کاهش علائم سرطان کمی مؤثر می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: