تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | یک کارت انتخاب کن تا بگم تو مسیر درستی هستی تو زندگی یا داری بیراهه میری

امروز پیشنهاد می کنم یک تست کلی با این موضوع ارائه کنم: “آیا در مسیر درستی حرکت می کنم؟”

کدخبر : 16076
سایت سرگرمی روز :

گاهی اوقات ما با شک و تردید مواجه می شویم - "آیا کار را درست انجام می دهم؟"، "آیا می خواهم به آنجا برسم؟" بنابراین بیایید نگاهی به این سناریو بیندازیم، اما واقعا - آیا در مسیر درستی هستید؟ هر موقعیتی را که دارید حدس بزنید، خواهیم دید.

برنامه ریزی در 3 موقعیت خواهد بود. با توجه به نقشه یا سنگریزه زیبا، آنچه را که برای شما مناسب است به طور مستقیم انتخاب کنید! کی بیشتر دوست داره! انتخاب خود را در نظرات بنویسید و بعد از مدتی جدولی را با توضیحات گزینه های انتخابی شما منتشر خواهم کرد.

امروز پیشنهاد می کنم یک طرح کلی در مورد این موضوع ایجاد کنم: "آیا در مسیر درستی حرکت می کنم؟"

سنگ سبز

بله، البته شما در مسیر درستی هستید و هیچ شکی در آن ندارید. شما تقریباً آنجا هستید، تحول در شرف وقوع است و آن را درک خواهید کرد. خیلی مطالعه کردم و به دنبال اطلاعات گشتم. ما سخت کار کرده ایم و مهارت های خود را تقویت کرده ایم تا به نتیجه برسیم. با همین روحیه ادامه دهید و به زودی موفقیت در انتظار شما خواهد بود.

سنگ سفید

در اینجا کارت ها به شما توصیه می کنند که به انتخابی که قبلاً انجام داده اید یا می خواهید انجام دهید، نگاه دقیق تری بیندازید. همه چیز در اینجا آنقدر که در نگاه اول به نظر می رسد گلگون نیست، برخی فریب ها و مزایای ثانویه وجود دارد. به شهود خود گوش دهید و دوباره فکر کنید که آیا ارزشش را دارد یا خیر.

سنگ آبی

برخی از مراحل دشوار زندگی شما به پایان رسیده یا در شرف پایان است. شما در حال شروع مرحله جدیدی از زندگی خود هستید و مسیری که انتخاب کرده اید آسان نیست، باید از منافع خود دفاع کنید و این موقعیت ها را حفظ کنید و سپس تغییرات سرنوشت ساز برای بهتر شدن در انتظار شماست، پس صبور باشید و تا انتها پیش بروید. .

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    من سنگ سبز را انتخاب کردم ، خیلی عالی بود
    دقیقاً مسیر زندگیم را بهم گوشزد کرد و امیدوارم کرد،
    خودم هم همین انتظار را از آینده دارم.
    ممنونم

  • مهنازجمالی
    0

    سنگ سبز