فیلم لیسا عضو بلک پینک تو خونه 4 میلیاردی تو کالیفرنیا | رپر گروه عجیب پولداره

لیسا از بلک پینک و خانه ۴ میلیون دلاری در کالیفرنیا؛ این دختر حسابی داره ثروت جمع می‌کنه!

کدخبر : 16134
سایت سرگرمی روز :

لیسا قبلا گفته بود که پول و پله  خوبی به هم خواهد زد و اکنون خواننده رپ بلک پینک حسابی پیشرفت مالی کرده است. این خواننده رپ اخیراً یک عمارت در بورلی هیلز کالیفرنیا به مبلغ هنگفت 4 میلیون دلار خریداری کرده است! به گفته فروشگاه املاک و مستغلات Mansion Gloval، لیسا این خانه را در 17 آوریل خریداری کرد. این عمارت مجلل در یک منطقه خصوصی در زمینی عظیم به مساحت بیش از 1.3 هکتار در Coldwater Canyon واقع شده است. بنا بر گزارش ها، خانه ۴ میلیون دلاری لیسا دارای چهار اتاق خواب، یک تراس با درختان بزرگ و یک استخر است.

یکی از صفحات طرفدار این ستاره در توئیتر، خبر خرید خانه توسط لیسا را به اشتراک گذاشت. این پست همچنین ویدیویی داشت که به طرفداران تصاویری از خانه بزرگ و جدید او می داد!

این خانه 4 اتاق خوابه در بورلی هیلز به راحتی جذابیت دنیای قدیم را با تجملات مدرن ترکیب می کند. طبق گزارش مجله راب ریپورت، این ملک خاص توسط خانه رولیسون در سال 2023 به قیمت 2.4 میلیون دلار خریداری شد. آنها خانه را که در دهه 1920 ساخته شده بود، با اضافه یک حس معاصر به یک خانه پیچیده تبدیل کردند، در حالی که همچنان به جوهره قدیمی آن احترام گذاشته و آن را حفظ کرده اند.

این خانه دارای فضای داخلی آرامش‌بخش، پاستلی رنگ، سقف‌های چوب سدر و برخی المان های کاملاً جدید است! برخی از امکانات موجود در خانه ۴ میلیون دلاری لیسا عبارتند از حمام آبگرم مانند، درهای فرانسوی پیچیده، شومینه صخره ای، گاراژ بزرگ و غیره. این تنها ملکی است که لیسا خریداری کرده است. او همچنین صاحب یک آپارتمان در منطقه Seongbuk-dong در سئول است که سال گذشته آن را به قیمت 5.4 میلیون دلار خریداری کرده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: