تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | صبخ از خواب پا میشی چیکار میکنی؟ به دنیا و عالم ناسزا میگی یا چی؟ این تست رو از دست نده

وقتی از خواب بیدار می شوید چه می کنید؟ پاسخ دهید و شخصیت واقعی خود را کشف کنید

کدخبر : 16241
سایت سرگرمی روز :

عادات صبحگاهی شما چیست؟ وقتی چشمان خود را باز می کنید اولین فکر چیست؟ ما به شما سه گزینه می دهیم و شما باید یکی را انتخاب کنید. نزدیک ترین به شخصیت خود را انتخاب کنید و صادقانه پاسخ دهید، فقط در این صورت آزمون معتبر خواهد بود. بگذارید غریزه شما را راهنمایی کند، خواهید دید که اشتباه نخواهید کرد. در اینجا سه ​​پاسخ در دسترس شما است:

1)شما همه بشریت را نفرین می کنید و به ساعت زنگ دار خیره می شوید.

2)بلافاصله از رختخواب بیرون می پرید و روز خود را شروع می کنید.

3)تقریباً فوراً از خواب بیدار می شوید، اما برای روشن شدن موتورتان به مدتی زمان نیاز دارید .

کدام یک از این سه عمل به عادات شما نزدیکتر است؟ اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که به پایین پیمایش کنید و نمایه مطابق با عادات صبحگاهی خود را پیدا کنید. هر پروفایل مربوط به شخصیت متفاوتی است. یادآوری می کنیم که این آزمون اعتبار علمی ندارد . این یک سرگرمی ساده است که می خواهیم به خوانندگان خود ارائه دهیم. در اینجا پروفایل های تست آمده است.

1)نفرین انسانیت :

آیا زنگ خطر به صدا درآمده است و شما احساس می کنید در جهنم زندگی می کنید؟ شاید دوره مثبتی را تجربه نمی کنید و دوست دارید تمام روز را در رختخواب بمانید. زمان آن فرا رسیده است که با شجاعت و اراده با تمام مشکلات خود روبرو شوید. فقط از این طریق می توانید فردا به بقیه دنیا «صبح بخیر» بگویید.

2)فوراً بلند می‌شوید :

نشاط زیادی دارید، نشانه‌ای واضح از اینکه کارها در مسیر درست پیش می‌روند. شما متقاعد شده اید که مسئله فقط شانس نیست ، شما سخت تلاش کرده اید تا دنیای خود را بسازید و مطلقاً نمی خواهید کسی هر چیزی را که برای شما مهم است از بین ببرد. شما سرسخت هستید و هرگز تسلیم نمی شوید، حتی اغلب اوقات زنگ ساعت را پیش بینی می کنید.

3)شما به زمان نیاز دارید :

شما فردی هستید که به تمام جزئیات توجه زیادی دارید، قبل از گرفتن یک تصمیم مهم باید فکر کنید و همچنین زمانی که از خواب بیدار می شوید این کار را انجام می دهید. آیا فوراً بلند شوم یا پنج دقیقه دیگر صبر کنم؟ تنبلی نیست بلکه بلاتکلیفی است. گاهی اوقات قبل از صحبت کردن زمان زیادی را تلف می کنید، اما به این ترتیب می توانید اجازه دهید مهم ترین قطار زندگی تان بگذرد. از رختخواب بلند شو، منتظر چه چیزی هستی، فرصتی برای گرفتن وجود دارد، اجازه نده که از بین برود!

منبع: مکتوب
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: