تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | اثر انگشت شما علاوه بر هویت شما، شخصیت مخفی شما رو هم فاش میکند

یک اثر انگشت مشابه انتخاب کنید و در مورد شخصیت خود بخوانید.

کدخبر : 16242
سایت سرگرمی روز :

دستان شما مانند نقشه شخصیت شما هستند. تنها طول انگشتان و شکل ناخن های شما نیست که شخصیت شما را نشان می دهد، بلکه الگوی اثر انگشت شما را نیز نشان می دهد، و یک علم کامل در پس تجزیه و تحلیل این اثر انگشت وجود دارد. کف دست راست خود را به سمت خود بچرخانید و اثر انگشت روی دست راست خود را با دقت بررسی کنید. کدام الگو در تمام انگشتان بیشتر به چشم می خورد؟ آن را با تصاویر شماره گذاری شده بزرگ شده حکاکی ها در متن مقایسه کنید. آیا با آنچه چاپ های شما نشان می دهد موافق هستید؟

با توجه به علم مدرن، اگر به دنبال حقیقتی در مورد شخصیت خود، از جمله نقاط قوت، ضعف، ترجیحات و حتی استعدادهای خود هستید، به دو دست خود نگاه نکنید.

دستان شما مانند نقشه شخصیت شما هستند. تنها طول انگشتان و شکل ناخن های شما نیست که شخصیت شما را نشان می دهد، بلکه الگوی اثر انگشت شما را نیز نشان می دهد، و یک علم کامل در پس تجزیه و تحلیل این اثر انگشت وجود دارد.

علم درماتوگلیفیک (مطالعه اثر انگشت) در اواسط دهه 1900 توسط دکتر اس. هارولد کامینز پایه گذاری شد. ما می توانیم با نگاه کردن به الگوهای روی انگشتان خود چیزهای زیادی در مورد خود بیاموزیم.

از آنجایی که اثر انگشت ما با افزایش سن تغییر نمی کند، می توانیم با نگاه کردن به انگشتان کوچک کودکان چیزهای زیادی در مورد آنها بیاموزیم.

با تجزیه و تحلیل اثر انگشت خود، والدین می توانند رویکرد خود را برای هر کودک جداگانه تنظیم کنند تا به آنها کمک کنند تا به پتانسیل کامل خود دست یابند.

کف دست راست خود را به سمت خود بچرخانید و اثر انگشت روی دست راست خود را با دقت بررسی کنید. کدام الگو در تمام انگشتان بیشتر به چشم می آید؟ آن را با تصاویر چاپی شماره گذاری شده زیر مقایسه کنید.

تست شخصیت شناسی

1. کمان ساده

کمان ساده نیز به شکل تپه منحنی است که نشان دهنده کوشا و زیرک بودن فرد است. افراد با الگوی ساده تمایل دارند با دقت، متفکرانه فکر کنند و تمام تلاش خود را برای کاری که انجام می دهند صرف کنند.

هر کاری که انجام می دهند با روح انجام می شود. آنها برای قوانین و دستورالعمل ها ارزش قائل هستند. آنها پاهای خود را محکم روی زمین نگه می دارند، محترم هستند و به خطر یا خطر اهمیتی نمی دهند.

آنها ناله و نمایش را دوست ندارند.

2. طاق چادر

سقف چادر با انحناهای تیز و قله های نوک تیز مشخص شده است. افرادی که دارای خرک باسن هستند تکانشی، خلاق و غیرقابل پیش بینی هستند.

آنها با محیط اطراف خود هماهنگ هستند، بنابراین می توانند یک لحظه باز و شاد و لحظه ای گوشه گیر و خجالتی باشند.

آنها از موانع و چالش ها نمی ترسند و همیشه آماده ریسک هستند.

3. حلقه منحنی

حلقه منحنی دارای خطوط مشخصه ای است که شبیه امواج به سمت وسط انگشت است. این الگو شخصیتی درونگرا و نرم را نشان می دهد. افرادی که حلقه منحنی دارند آرام و خونگرم هستند. آنها برنامه ها و برنامه ها را دوست ندارند، اما از آنها سود زیادی می برند.

آنها دقت و مهربانی دارند.

4. حلقه شعاعی

حلقه شعاعی دارای خطوطی است که دقیقاً مخالف الگوی حلقه منحنی هستند، خطوطی که از وسط انگشت امتداد دارند.

افراد دارای حلقه شعاعی بسیار مستقل هستند، اغلب در اهداف خود تنها هستند - تنها در برابر همه. آنها دوست دارند سوال بپرسند و مسائل را تجزیه و تحلیل کنند. آنها نترس، سرکش، اما در نهایت نرم دل هستند.

آنها رهبران قوی هستند و قاضی بسیار خوبی برای شخصیت هستند.

5. مارپیچ متحدالمرکز

یک مارپیچ متحدالمرکز دارای خطوط واضح و یک مرکز واضح است که نشان دهنده شخصیت بسیار قوی و مصمم است. افرادی که دارای مارپیچ متحدالمرکز هستند، رقابتی، هدف گرا هستند و همیشه می دانند که چه می خواهند. آنها دوست ندارند تحت کنترل یا هدایت شوند و از صحبت کردن برای خود و دیگران هراسی ندارند.

آنها دوستان بسیار وفاداری هستند.

6. مارپیچ دایره ای

یک مارپیچ دایره ای دارای خطوط حلقه در حال گسترش و یک مرکز نامشخص است. افراد با این تیپ آزادی خواه هستند. آنها افرادی پرشور هستند و همیشه از قلب خود پیروی می کنند. آنها خلاق هستند و اغلب سرشان در ابرها است.

آنها بسیار حساس و مراقب هستند و حیوانات را بسیار دوست دارند.

7. مارپیچ بیضی شکل

مارپیچ بیضی با خطوط حلقه ای شکل مشخص می شود. این الگو نشان دهنده فردی جاه طلب است که عاشق رقابت خوب است. آنها متمرکز و فوق العاده با جزئیات، توجه و مراقب هستند، هیچ چیز نمی تواند آنها را بترساند. آنها معمولاً در درک بودجه و ضرب الاجل بسیار خوب هستند.

آنها بسیار دقیق هستند.

8. مارپیچ بیضی شکل محکم

مارپیچ بیضی شکل فشرده از یک حلقه و دایره های باریک نامنظم تشکیل شده است. افراد با این نوع رفتار شعبده بازهای طبیعی هستند. آنها می توانند همزمان روی چندین پروژه کار کنند و در انجام تمام وظایف عالی هستند. اینها افراد جذابی با علایق بسیار متفاوت هستند.

افرادی که دارای مارپیچ بیضی تنگ هستند بسیار عمیق و محتاط هستند، اما دوست دارند در میان دوستان باشند.

9. مارپیچ مارپیچ

مارپیچ پیچیده با دایره هایی شبیه یک موج جزر و مدی مشخص شده است. افراد دارای این الگو بسیار انعطاف پذیر و سازگار هستند. آنها همیشه چشم اندازی تازه به ارمغان می آورند و بسیار برون گرا هستند. افرادی که دارای مارپیچ های پیچیده هستند، بازیکنان تیم هستند، اگرچه از رهبر بودن لذت می برند.

آنها توجه، مسئولیت پذیر و شاد هستند.

10. چشم طاووس

همانطور که از نام آن پیداست، این طرح شبیه پر طاووس است. افراد با این تیپ بسیار رسا هستند و حس درام پرشوری دارند. آنها ذاتاً جذاب، هنری هستند و همیشه دوست دارند با افراد جدید ملاقات کنند. آنها خارج از چارچوب فکر می کنند و با موقعیت های دشوار به خوبی کنار می آیند.

آنها بسیار خونگرم و دلسوز هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: