تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | یک زوج انتخاب کن تا بگم تو رابطه چی برات مهم تره

به لطف تست های تصویری می توانید کمی بیشتر در مورد خودتان بیاموزید. برای انجام این کار، شما حتی نیازی به تماس با یک روانشناس ندارید - رونوشت آزمون همه چیز را به شما می گوید.

کدخبر : 16247
سایت سرگرمی روز :

این تست به شما کمک می کند بفهمید که چه نوع شریکی را برای روابط شخصی خود انتخاب می کنید. از آنجایی که ما ناخودآگاه به سمت تصویر بصری نزدیک به ما کشیده می شویم، جفتی که بیشتر از دیگران دوست دارید، نگرش های درونی شما را آشکار می کند.

به تصویر زیر نگاه کنید و زوجی را انتخاب کنید که با روابط شخصی مرتبط هستید. دوست داری شبیه کدوم بشی؟ چگونه انتخاب خود را انجام دهید، متن را بخوانید

زوج1

ویژگی هایی مانند درک متقابل و ثبات برای شما در یک رابطه بسیار مهم است. شما در انتخاب شریک زندگی بسیار مراقب هستید، زیرا می خواهید تمام زندگی خود را با یک نفر زندگی کنید.

شما از هموطن خود انتظار وفاداری، توجه، مراقبت، حمایت دارید و حاضرید همه اینها را در ازای آن بدهید. شما سعی می کنید مشارکت های واقعی ایجاد کنید.

زوج 2

شما به ظاهر شریک زندگی خود توجه زیادی می کنید - برای شما مهم است که زوج شما هماهنگ به نظر برسند. وقتی مردم به شما می گویند که برای یکدیگر عالی هستید، دوست دارید.

در روابط، ترجیح می دهید بیشتر بگیرید تا دادن - به همین دلیل ممکن است مشکلات روانی در زوج شما ایجاد شود. به یاد داشته باشید که علاوه بر ظاهر، ویژگی های درونی یک شریک برای یک زندگی شخصی شاد و همچنین حفظ تعادل "ببخشید و بگیرید" مهم هستند.

زوج 3

دیدگاه های مشابه در مورد زندگی و جهان بینی برای شما در شریک زندگی مهم است. شما به دنبال کسی هستید که احساسات و ارزش های شما را به اشتراک بگذارد. اگر چنین فردی وجود دارد، شما کاملاً روی او تمرکز می کنید.

در یک رابطه، ترجیح می دهید همه چیز را با هم انجام دهید و تقریباً هرگز از هم جدا نشوید. فراموش نکنید که هر یک از شما به فضای شخصی نیاز دارید، در غیر این صورت خطر حل شدن در فرد دیگری و از دست دادن شخصیت خود وجود دارد. هر یک از شما باید سرگرمی ها و حلقه اجتماعی خود را داشته باشد، در این صورت رابطه شما می تواند بسیار طولانی تر باشد.

زوج 4

شما معمولاً با دل خود شریک زندگی خود را انتخاب می کنید و اصلاً به استدلال های عقل گوش نمی دهید. به همین دلیل، اغلب متوجه می شوید که فرد کناری شما اصلاً همان فردی نیست که در ابتدا به نظر می رسید.

برای ایجاد روابط قوی و هماهنگ، ابتدا باید خودتان را درک کنید و تنها پس از آن به دنبال شریکی بگردید که مناسب ترین است. تا زمانی که فرد را به خوبی نشناسید در انتخاب عجله نکنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: