فال ابجد | فال ابجد فردا

فال ابجد فردا 8 اردیبهشت ماه | فال ابجد شخصی و دقیق شما برای پیش بینی اتفاقات فردا

فال ابجد خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.در ادامه ما سعی کردیم در سایت سرگرمی روز دقیق ترین فال ابجد برای پیش بینی فردای شما را قرار دهیم:

کدخبر : 16289
سایت سرگرمی روز :

فال ابجد یکی از روش‌هایی است که در فرهنگ ایرانی برای پیش‌بینی و پژوهش استفاده می‌شود. در این روش، به هر حرف الفبا یک عدد تعلق می‌گیرد. به‌طور معمول، حروف الفبا در فارسی از یک تا بیست و دو شماره و رقم برچسب‌گذاری می‌شوند. فال ابجد  بیشتر به عنوان یک سرگرمی و تفریح محسوب می‌شود و نباید به آن به عنوان یک روش علمی و قطعی برای پیش‌بینی اعتقاد داشت.

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: آ د د

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

نتیجه فال به نسبت خوب است ولی عالی نیست. اگر فرد راحت طلبی هستی برای آنچه که فال گرفته ای منصرف شو چرا که نتیجه آن قطعا پشیمانی است. زنی با قد کوتاه و چهره‌ای سفید در تلاش برای فریب توست، مراقب باش که در دام او گرفتار نشوی. قصد سفری کرده‌ای که بهتر است دو هفته آن را به تعویق بیندازی. این روزها از نظر روحی حال و روز خوبی نداری، زمان سریع می‌گذرد و فرصت‌ها از دست می‌رود پس غصه چرا؟ به خدا توکل کن که همه چیز در دست اوست.

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: آ ج د

وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:

شکر گذار خداوند باش که به هر آرزویی که در سر داری می‌رسی. چه این آرزو مالی و مادی باشد چه معنوی و روحانی. از مشکلات و سختی‌ها نجات پیدا می‌کنی و شادی در زندگیت سرازیر می‌شود. به زودی پول، پست یا مقام بسیار مهمی بدست می‌آوری. اگر قصد انجام کاری را داری شکن نکن و با قدرت انجامش بده.

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: آ د ب

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

این روزها بهترین زمان برای انجام معاملات تجاری است. نگران نباش که در همه زمینه‌های مادی سود خواهی کرد. اگر به دنبال کسب مال حلال باشی تمام کارهای تو روبه راه خواهند شد. سفری که در پیش داری را به تعویق نینداز چرا که از آن سود خواهی برد. با توکل به خدا گره از کار و مشکلاتت برطرف خواهد شد.

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: آ ب د

وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:

به زودی گشایشی عظیم در زندگیت رخ خواهد داد. دست به هر چه می‌زنی طلا شده و در هز پست و مقام سربلند می‌شوی. اگر تصمیم برای ازدواج، رفتن به سفر یا معاملات مادی و تجاری داری انجام بده. در هر موقعیتی که باشی بهترین‌ها برایت رقم خواهد خورد. فرزندی نصبتان می‌شود که قدمش بسیار خیر است.

فال ابجد روزانه متولد مرداد

ترکیب حروف: ب د آ

وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:

به طور کلی اوضاع خوب است ولی همه چیز آنگونه که فکر می‌کنی پیش نخواهد رفت. از آنچه که قصد انجامش را داری دوری کن چرا که قطعا از کرده خود پشیمان می‌شوی. نزدیک به دو سال است که چرخ کار روی غلتک نیفتاده است، توکل به خدا کن تا از این بی‌برکتی رهایی یابی. تنها خداست که صلاح بندگانش را می‌داند.

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: ب ب آ

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

صبر پیشه کنید تا نیتتان برآورده گردد. به قول قدیمی‌ترها عجله کار شیطانه و با آن نمی‌توان به نتیجه مطلوب رسید. اگر منتظر شنیدن خبر از جانب شخص خاصی هستید، به زودی خبر از او به شما می‌رسد. قصد فروش کالا یا ملکی را دارید، بهتر است صبر کنید و این فروش را به تعویق بیندازید. نگران اوضاع آینده نباش که با توکل به خدا آینده در دستان توست.

فال ابجد روزانه متولد مهر

ترکیب حروف: د آ ب

وضعیت فال: بد

نتیجه فال:

از انجام کاری که در ذهن داری بپرهیز چرا که هیچ خیری برای تو در آن نیست. رنج و آسیبی که این روزها تو را درگیر کرده ناشی از حسادت و تنگ نظری دیگران است. صبر پیشه کن تا خداوند گره از کارت باز کند. رازی در دل داری که نباید آن را برای کسی بازگو کنی. به خدا توکل کن تا هر انچه به صلاحت هست رقم خورد.

فال ابجد روزانه متولد آبان

ترکیب حروف: د د ج

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

نیتی که در سر داری خوب است ولی به زودی به نتیجه نخواهد رسید. صبور باش و تا چهل روز دیگر شکیبایی کن. خداوند پاداش صبر و بردباری تو را خواهد داد. آنچنان گشایشی در زندگی برایت رخ خواهد داد که خودت هم انتظارش را نداری. بر سر دو راهی مانده‌ و باید تصمیم مهمی بگیری. نگران نباش که هر تصمیمی بگیری در آن موفق خواهی شد.

فال ابجد روزانه متولد آذر

ترکیب حروف: ج ب ج

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

به زودی خبر خوشی دریافت خواهی کرد. روزهای سختی تقریبا به پایان رسیده و به آرزوهایی که در ذهن پرورانده بودی نزدیک شده‌ای. اگر پول حرام یا رشوه‌ای به تو پیشنهاد شد از قبول آن بپرهیز. کسب مال حلال می‌تواند موفقیت در آینده را برای تو تضمین نماید. اگر قصد ازدواج کرده‌ای در تصمیمت مصمم باش.

فال ابجد روزانه متولد دی

ترکیب حروف: ج د ب

وضعیت فال: بد

نتیجه فال:

طالع چندان روشنی برایت پیش بینی نمی‌شود. بهتر است در این دوره زمانی از انجام هر گونه معامله تجاری دوری کنی چرا که ضرر خواهی کرد. از قصد و نیتی که برای آن فال گرفته‌ای صرف نظر کن. مراقب فتنه اطرافیان باش تا این روزهای سخت هم سپری شود. شک نداشته باش که بعد از هر سختی آسانی است.

فال ابجد روزانه متولد بهمن

ترکیب حروف: ج ب آ

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

تغییراتی در پیش داری که با توکل به خدا و همت خودت به خوبی پیش خواهد رفت. به طور کلی اوضاع بر وفق مرادت هست ولی نباید به همه چیز و همه کس اعتماد کنی. آینده روشنی در انتظارت هست مه نباید با سهل انگاری و بی‌تجربگی آن را خراب کنی. پس مراقب رفتار و اعمالت باش.

فال ابجد روزانه متولد اسفند

ترکیب حروف: آ ب ج

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

طالع روشنی برایت دیده می‌شود. به زودی به هدفی که مشخص کرده‌ای می‌رسی و برای این رسیدن باید شکرگزار خداوند متعال باشی. در انتخاب اطرافیانت دقت کن چرا که افرادی دورو در پی ضربه زدن به تو هستند. اگر باعث رنجش شخصی شده‌ای از او دلجویی کن.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: