بهترین طلسم های خوش شانسی برای متولدین هر ماه | میدونی نماد شانس ماه تولدت چیه؟

طلسم ها، طلسم ها و دیگر طلسم های شانس بخشی از تمدن بابلی ها، مصری ها، چینی ها و غرب آسیا بوده اند. از زمان های قدیم اعتقاد بر این بوده است که یک طلسم خوش شانسی به عنوان یک مانع محافظ عمل می کند که مانع از تأثیر منفی و فال بد شما می شود. همه چیز را در مورد طلسم خوش شانسی بدانید که برای علائم زودیاک مناسب است تا روح شما را تقویت کند و باعث موفقیت، آرامش روانی و شکوفایی شود.

کدخبر : 16323
سایت سرگرمی روز :

در اینجا طلسم های خوش شانسی برای علامت زودیاک شما آورده شده است

فروردین ماه: آویزهای کلیدی

طلسم خوش شانس برای علائم زودیاک

این طلسم به نمایندگی از الهه یونانی هکاته، نماد پیشرفت، موفقیت و پول است. برج حمل که با قوچ نشان داده می شود، توصیه می شود از کلید استفاده کنند، زیرا مکمل ماهیت رانده و جاه طلب آنها است. زودیاک توسط سیاره شور و انگیزه، مریخ اداره می شود. بنابراین، کلید به عنوان یک طلسم شانس برای آنها عمل می کند، زیرا اعتقاد بر این است که برای این علامت آتش شانس می آورد.

اردیبهشت ماه: آویز نعل اسب

طلسم خوش شانس برای علائم زودیاک

این طلسم ایرلندی نمادی از قدرت و ثبات است که برای علامت زمین ثابت عالی است. برج ثور با یک گاو نر آسمانی نشان داده می شود که مظهر استقامت است. اعتقاد بر این است که نعل اسبی شیاطین نیت بد، حسادت و منفی گرایی را دور نگه می دارد. این به این علامت کمک می کند با انگیزه بماند و انرژی مثبت به ارمغان می آورد.

خرداد ماه: زیر لیوانی عقیق

طلسم خوش شانس برای علائم زودیاک

این علائم هوایی که توسط دوقلوها مشخص شده اند، علاقه مند به سرگرمی و معاشقه، ذاتاً کنجکاو هستند. آنها توسط سیاره ارتباطات، عطارد ، اداره می شوند و ممکن است بیش از حد تحریک شده و پر انرژی باشند. بنابراین، عقیق یک طلسم شانس کامل برای دوقلوها است. این به این دلیل است که لحن و حال و هوای خنک این سنگ قیمتی انرژی شاداب زودیاک را متعادل می کند و حس آرامش و ثبات را در ذهن بیش فعال آنها به ارمغان می آورد.

تیر ماه: جواهرات سنگ ماه

افسون های موفق باشید

هیچ جوایزی برای حدس زدن سنگ ماه برای این علامت احساسی آب وجود ندارد. تحت حاکمیت ماه، احساسات خود بر آنها حکومت می کند. لوازم جانبی سنگ ماه به جنبه همدل و دلسوز آنها جلب می شود. همچنین به عنوان نگهبان عمل می کند و حفظ خود را در این علامت سخت پوستان امکان پذیر می کند.

مرداد ماه: گوشواره یاقوت

افسون های موفق باشید

لئوهای با اعتماد به نفس، جذاب و همیشه خوش بین، دوست دارند همه آنها را تحسین کنند. آنها مشتاق توجه هستند، وفاداران افراطی هستند و ترجیح می دهند طرفدارانی را برای تایید آنها دنبال کنند. تحت فرمان خورشید، آنها افرادی هستند که قلب بزرگی دارند. روبی با شخصیت سلطنتی آنها مطابقت دارد و آنها را قدرتمند می کند.

شهریور ماه: دستبند چشم بد

افسون های موفق باشید

یک علامت زمین که با دوشیزه مشخص می شود، باکره به دلیل جزئیات گرا و کاربردی در رویکرد خود شناخته شده است. آنها دوست دارند در جبهه حرفه ای رویاهای بزرگ داشته باشند و به طور همزمان به افرادی که برای آنها اهمیت دارند نیز اهمیت می دهند. یک چشم شیطانی قدرتمند مانند توتم برای آنها عالی است تا بدون هیچ مانعی به اهداف خود ادامه دهند.

مهر ماه: گوشواره های مثلثی

افسون های موفق باشید

این علامت زهره با یک ترازو نشان داده می شود و به دلیل خلق و خوی جذاب خود شناخته شده است. آنها در تلاش دائمی برای ایجاد تعادل بین همه چیز هستند و در شراکت ها به خوبی پیشرفت می کنند. از این رو، آنها باید یک مثلث را در جواهرات خود بگنجانند زیرا ویژگی های تعادل، هماهنگی، عشق، صلح و معنویت را در خود دارد. گفته می شود که این جذابیت خاص روح آنها را آرام می کند و در هنگام مواجهه با موقعیت های شدید زندگی آنها را ثابت نگه می دارد.

آبان ماه: آویزهای مار

افسون های موفق باشید

عقرب که به خاطر ماهیت کمی تاریک و شدیدش شناخته می شود، شدیدترین علامت روی چرخ زودیاک است. آنها که با عقرب مشخص می شوند توسط پلوتون اداره می شوند و نماد مرگ و تولد دوباره هستند. آنها به داشتن کیفیت ذاتی در تجزیه و تحلیل افراد معروف هستند که آنها را نسبت به دیگران بسیار شهود و حساس می کند. از این رو، طلسم مار از انرژی آنها محافظت می کند و از منفی نگری آنها در مورد مردم جلوگیری می کند.

آذر ماه: سنجاق سینه پیکانی

طلسم خوش شانس برای علائم زودیاک

قوس یک علامت آتش است که با کماندار مشخص می شود و به خاطر روحیه ماجراجویانه و زبان تیزش معروف است. آنها که توسط سیاره رشد، مشتری اداره می شوند، عاشق تعقیب چالش های جدید و کشف فرصت های مختلف هستند. طلسم کماندار به آنها کمک می کند تا به غرایز واقعی خود وفادار بمانند و تعادل را در زندگی پیدا کنند.

دی ماه: شبدر چهار برگ

طلسم خوش شانس برای علائم زودیاک

یکی از انعطاف پذیرترین نشانه ها، برج جدی ، آخرین نشانه زمین است که با نمادی از بز دریایی به تصویر کشیده شده است. آنها در کار خود بسیار جدی هستند و در زندگی شخصی خود به همان اندازه صادق هستند. شبدر چهار برگ بهترین جذابیت است، زیرا به آنها انگیزه می دهد که در مسیر درست بمانند.

بهمن ماه: لوازم جانبی کفشدوزک یا کریکت

هیچ علامت دیگری به دلایل زیادی مانند دلو وجود ندارد. این علامت هوا که توسط سیاره انقلاب، اورانوس اداره می شود، می تواند به عنوان باهوش ترین در میان همه زودیاک ها شناخته شود. آنها که نمادی از حامل آب است، در رویکرد خود انسان دوستانه و پیشرو هستند و بیش از خود به دیگران فکر می کنند. طلسم های لیدی باگ یا کریکت به آنها کمک می کند تا از هلو خود محافظت کنند و از معصومیت و خوبی خود در برابر سایر نقاط جهان محافظت کنند.

اسفند ماه: شکارچی رویا

افسون های موفق باشید

ماهی‌هایی که با ماهی‌های دوقلو که در جهت مخالف شنا می‌کنند نشان داده می‌شوند، صلح‌آمیزترین نشانه‌ها هستند. سیاره رویاها و خیالات، نپتون، بر آن حکومت می کند. از این رو، ماهی ها با واقعیت های بی رحمانه زندگی مواجه هستند. شکارچی رویا برای آنها عالی است زیرا به آنها کمک می کند بهترین زندگی را برای خود نشان دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: