استایل جوان پسند و خیابانی یانگوم | بانو یانگوم اکسیر جوانی نوشیده انگار

استایل خیابانی بازیگر سریال یانگوم جلب توجه کرد (تو ۵۳ سالگی ۳۰ ساله به نظر میاد!)

کدخبر : 16335
سایت سرگرمی روز :

سریال کره ای یانگوم از جمله سریال های پرطرفدار سال های گذشته در ایران بود که هر هفته خانواده های زیادی در انتظار پخش آن می ماندند. بازیگر اصلی این سریال لی یونگ ئه بود که حتی همین حالا و در سن ۵۳ سالگی بسیار خوش اندام، خوش استایل و خوش تیپ است! اخیرا تصاویری از لی یونگ ئه منتشر شده و باعث شده استایل خیابانی بازیگر سریال یانگوم حسابی جلب توجه کند. تصاویری از این بازیگر را در ادامه می بینید.

استایل خیابانی بازیگر سریال یانگوم

استایل-خیابانی-یانگوم--1024x1024

بیوگرافی کوتاهی از لی یونگ ئه، بازیگر یانگوم

لی یونگ ئه متولد ۳۱ ژانویهٔ ۱۹۷۱ بازیگر اهل کره جنوبی است. او بیشتر به دلیل ایفای نقش در سریال جواهری در قصر و نقش یانگوم و بازی در نقش یک مادر مجرد انتقام‌جو در فیلم جنایی هیجانی پارک چان-ووک، بانوی انتقام شهرت یافته است. لی حرفه خود را در ابتدا به عنوان یک مدل تلویزیونی در سال ۱۹۹۱ آغاز کرد. او پس از حضور در تبلیغات تلویزیونی، در سال ۱۹۹۳ حرفه بازیگری را در سریال حال شوهرت چطوره؟ شروع کرد و در همان سال برنده بهترین بازیگر زن جدید در جوایز درامای اس‌بی‌اس شد.

استایل-خیابانی-بازیگر-سریال-یانگوم-768x768

لی یونگ ئه هنرپیشه اهل کره جنوبی است او با بازی در نقش یانگوم در سریال درام تاریخی جواهری در قصر در سراسر دنیا - به ویژه کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا و خاورمیانه و به ویژه ایران - محبوبیت و شهرت بسیاری کسب کرد.وی یکی از ۳ زن کره ای بود که مشعل اصلی بازی های آسیایی ۲۰۱۴ را در مراسم افتتاحیه، روشن نمود. او در سریال های تلویزیونی بسیاری از جمله سایمدانگ،خاطرات درخشان، جواهری در قصر و لیست مواد غذایی نقش آفرینی داشته است.

لی یونگ ئه سابقه حضور در آثاری همچون پیدایم کن، بازرس کو، راننده تاکسی، بانوی انتقام و یانگوم بزرگ را در کارنامه هنری خود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: