طالع بینی | طالع بینی و فال

طالع بینی | یک تابلو سرنوشت ساز انتتخاب کن تا بگم وضعیت مالیت امسال چطو میشه؟

تا چه اندازه با پول ارتباط برقرار میکنید؟ رابطه شما با پول چطور است؟ چه دیدگاهی نسبت به پول دارید؟

کدخبر : 16369
سایت سرگرمی روز :

تا چه اندازه با پول ارتباط برقرار میکنید؟ رابطه شما با پول چطور است؟ چه دیدگاهی نسبت به پول دارید؟

تست شخصیت شناسی رابطه با پول

هر فردی در بدو تولد به طور خودکار حق داشتن پول را دریافت می کند و این حق را کائنات به او داده است، اما در اثر اعمال او و باورهایی که در او ظاهر می شود، خود ناخودآگاه از این حق چشم پوشی می کند. در عین حال، حق او با او باقی می ماند و جریان انرژی پولی از بین نمی رود، بلکه فقط در انتظار تغییر وضعیت متوقف می شود.

امروز پیشنهاد می کنم تستی را انجام دهید که توصیه هایی را در مورد نحوه تنظیم مجدد کانال پول خود و هدایت آن به سمت خود ارائه می دهد.

کتاب

برای اینکه جریان نقدینگی به سمت شما پیش برود، باید یاد بگیرید که چگونه به عنوان یک تیم کار کنید. یاد بگیرید که به مردم اعتماد کنید. البته به نظر شما می‌توانید همه کارها را سریع‌تر و بهتر انجام دهید، به‌جای اینکه از کسی بپرسید، توضیح دهید و بعد دوباره وقت خود را تلف کنید.

علاوه بر این، شما نمی خواهید و حتی می ترسید در مورد ایده های خود با افراد دیگر صحبت کنید، زیرا فکر می کنید آنها می توانند ایده های شما را بدزدند. اما بدتر این است که آنها شروع به دست کم گرفتن ارزش خود خواهند کرد.

البته خطر ملاقات با افراد نادرست وجود دارد، اما کم است. در مورد شما، تنها بودن در این جاده خطرات بسیار بیشتری دارد. شما باید از تجربیات اطرافیان و همکاران خود یاد بگیرید – نظرات و توصیه های آنها می تواند به بازگرداندن جریان نقدی به زندگی شما و افزایش درآمد شما کمک کند.

مداد رنگی

برای بازگرداندن موفقیت آمیز جریان نقدی به زندگی خود، باید بیاموزید که چگونه جسورانه و جهانی رویاپردازی کنید.  هرچه هدف شما بلندپروازانه تر باشد، پول سریعتر می تواند شما را از آن عبور کند. اما باید قدم به قدم به سمت این اهداف حرکت کرد. من شخصاً عاشق برنامه های عالی و رویاهای شگفت انگیز هستم، اما کار روزانه اصلاً الهام بخش نیست.

بنابراین، من شما را به خوبی درک می کنم. اما متاسفانه بدون این کار گام به گام هیچ اتفاقی نمی افتد. توجه خود را بر پیشی گرفتن از این نقاط عطف کوچک متمرکز کنید و یاد بگیرید که چگونه پیروزی های کوچک خود را به دست آورید. اهداف جهانی، اما در عین حال رعایت دقیق برنامه گام به گام، مبنایی برای افزایش جریان نقدی شماست.

ویولن

برای جذب پول به سمت خود، سعی کنید نه تنها به طور مداوم مطالعه کنید، بلکه مهارت های کسب شده را به افراد دیگر نیز منتقل کنید  ، البته برای این کار پاداش های مالی دریافت کنید. شما باید یاد بگیرید که چگونه از دانش خود استفاده کنید. اگر خودتان مطالعه کنید، بدون اینکه از جریان اطلاعات دریافتی فراتر بروید، مانعی برای افزایش مالی خود ایجاد می کنید و علاوه بر این، خلاقیت و نشاط شما نیز کاهش می یابد.

اکنون زمان آن است که از تجربیات، مهارت‌ها و توانایی‌های انباشته خود فهرستی تهیه کنید و راه‌هایی برای کسب درآمد حداقل بخشی از آنچه کشف می‌کنید بیابید. هنگامی که تصمیم گرفتید برای تمرین دیگری بروید، چندین بار به این فکر کنید که بعداً با آن چه خواهید کرد، آیا واقعاً به “روکش” دیگری نیاز دارید یا می توانید به راحتی بدون آن انجام دهید.

قاصدک

برای بازگرداندن جریان نقدی خود، ابتدا باید نگرش خود را نسبت به امور مالی تغییر دهید.  شما مقدار پولی را که در کیف یا کارت خود دارید، اغلب در جیب و کیف خود، پیگیری نمی کنید، و همچنین هزینه ها و دریافتی های خود را پیگیری نمی کنید.

این منجر به وام های جدید، کاهش درآمد و هزینه های مالی غیرمنتظره می شود. شما باید یاد بگیرید که پول را بشمارید و انجام آن را دوست داشته باشید. انرژی پول نیز نظم را دوست دارد – در خانه، در چیزها، در سر. از او حمایت کنید و همه چیز خیلی زود بهتر خواهد شد.

جغد

برای بازگرداندن جریان نقدی خود، باید زمانی را برای استراحت اختصاص دهید.  خسته ای. متأسفانه مردم درک نمی کنند که بی پولی با کمبود آسایش همراه است. اما در واقعیت، این یکی از دلایل اصلی عدم دسترسی ما به جریان نقدی است.

اگر فرد استراحت مناسب را نادیده بگیرد، تمرکز خود را از دست می دهد و فرصت دیدن فرصت های موجود را از خود سلب می کند، اما در عین حال احتمال تصمیم گیری اشتباه افزایش می یابد و شهود شما به شدت کاهش می یابد.

بنابراین در مورد شما مهمترین توصیه استراحت است! روال خود را تغییر دهید و تعطیلات خود را در زمان و مکانی برنامه ریزی کنید که ارتباط شما با لحظات کاری کاملاً قطع شده باشد. اگر در تعطیلات کار می کنید، به جای حل آن، وضعیت را بدتر می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: