فال قهوه | فال قهوه روز

فال قهوه 10 اردیبهشت ماه | فال قهوه امروزتان چه راز شگفت‌انگیزی را برایتان آشکار می‌کند؟

فال قهوه دقیق از پیشگویی برای فردای خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 16384
سایت سرگرمی روز :

فال قهوه یک روش پیشگویی است که با استفاده از نتایج و الگوهایی که بر روی لبه فنجان قهوه به وجود می آید، انجام میشود. فال قهوه یکی از رسم های قدیمی و محبوب در فرهنگ های مختلف جهان است. در ادامه ما سعی کرده ایم در سایت سرگرمی روز دقیق ترین فال قهوه برای پیشگویی فردای شما را قرار داده ایم.

فال قهوه روزانه متولد فروردین

نقش شکل گرفته در فنجان: پری دریایی

پری دریایی موجودی آبزی است که تصور می‌شود نیمی از او ماهی و نیم دیگرش زن باشد. در بیشتر موارد، آن‌ها بیانگر جنبه‌ی زنانه شما هستند که مخفی و مرموز است. اگر مرد هستید، دیدن پری دریایی در فال قهوه نشان می‌دهد که از غلبه یک زن در زندگی خود ترس دارید. دیدن پری دریایی در فنجان بدان معناست که از جنبه‌های تسلط، رازداری و رمز‌آلودی زنانه که در زنان وجود دارد ترس دارید.

فال قهوه روزانه متولد اردیبهشت

نقش شکل گرفته در فنجان: اره

ارّه نمادی از یک زندگی شاد خانوادگی، فعالیت زیاد و لحظات پرانرژی و پرتلاش است. از این رو، دیدن اره در فال قهوه بدین معناست که انرژی و تلاش شما برای انجام کار‌هایتان به ثمر خواهند نشست و می‌توانید با خوشحالی از نتیجه تلاش خود لذت ببرید.

فال قهوه روزانه متولد خرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: دسته گل

دسته گل تعبیری از همبستگی و خدمت به دیگران است. شما جایگاه و موقعیت ویژه‌ای در زندگی به دست خواهید آورد. به علاوه، دسته گل می‌تواند نشانگر اشتباه و خطا باشد. بهتر است قبل از شروع هر کار، عوامل شکست را به دقت ارزیابی کنید.

فال قهوه روزانه متولد تیر

نقش شکل گرفته در فنجان: شیطان

نقش شیطان در فال قهوه، نشان‌دهنده تاثیر تصمیمات خودتان در زندگی و همچنین عملکرد دیگران نسبت به شماست. به طور کلی، شیطان نشانگر روش و مسیری است که درباره تغییرات احساس می‌کنید. گاهی اوقات نماد بز کوهی را تعبیری از شیطان می‌دانند. زیرا برای شیطان هم دو شاخ تصور می‌شود. شیطان نمادی از سختی و مشکلات است. شیطان نمادی منفی است و عدم احساس امنیت را در شما نشان می‌دهد. شیطان می‌تواند نشان دهنده وضعیتی ناخوشایند و خجالت آور در رابطه با دیگران باشد.

فال قهوه روزانه متولد مرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: تفنگ و اسلحه

دیدن اسلحه در فال قهوه می‌تواند به این معنا باشد که شما به دلیل داشتن احساساتی همچون عصبانیت و ستیزه جویی، می‌ترسید که قدرت و کنترل خود را در زندگی از دست بدهید. این وضعیت می‌تواند توسط دشمنان دوست نما ایجاد شده باشد.

فال قهوه روزانه متولد شهریور

نقش شکل گرفته در فنجان: راهبه

راهبه سمبلی از آرامش و احساس امنیت در زندگی است. از این رو مشاهده راهبه در فال قهوه بدین معناست که سعی کنید کار‌هایی را که در زندگی به آن‌ها نیاز دارید، به ویژه آن‌هایی که با معنویت سر و کار دارند، به سرانجام برسانید. برای انجام این کار به احساس امنیت و آرامش نیاز خواهید داشت.

فال قهوه روزانه متولد مهر

نقش شکل گرفته در فنجان: خرگوش

در فرهنگ چینی، خرگوش به ماه و بخت و اقبال خوب مرتبط است و تصور می‌شود کسانی که تحت نماد خرگوش به دنیا بیایند، زیباشناس و هنرمند خواهند بود. هرچند در آمریکای شمالی، خرگوش نمادی از ترس و وحشت است. خرگوش به عنوان موجودی ترسیده، ترسو و خجالتی شناخته می‌شود. با ترکیب این معانی با هم می‌توان گفت که خرگوش در فال قهوه بدان معناست که شما ترسیده، خجالتی و کمرو هستید که با این حال خوشبختی و شانس خوب همیشه بر سر راه شما قرار می‌گیرد. 

فال قهوه روزانه متولد آبان

نقش شکل گرفته در فنجان: آبشار

مشاهده نماد آبشار در فال قهوه نشان می دهد که شما این امکان را خواهید داشت که برای توده مردم، کار‌های بزرگی انجام دهید و نام خود را در حافظه تاریخ ثبت کنید. نوادگان شما در میان مردم محبوب خواهند بود. بعلاوه آبشار معمولاً با آب در ارتباط است. آب با رها کردن و آزاد کردن هر کس و هر چیز در زندگی در ارتباط است.  

فال قهوه روزانه متولد آذر

نقش شکل گرفته در فنجان: شمع

شمع می‌تواند مرتبط با روحیه معنوی شما باشد. شمع روشن نشانگر این است که باید تعدادی کار مفید انجام دهید. این کار به نفع شما و خانواده‌تان خواهد بود و از لحاظ روحی به آرامش شما کمک می‌کند. بعلاوه شمع روشن ممکن است نیاز فوری به یک رابطه عاشقانه را نشان دهد. مشاهده شمع در شمعدان نشان دهنده صداقت و زیبایی است.

فال قهوه روزانه متولد دی

نقش شکل گرفته در فنجان: آینه

آینه می‌تواند نماد آینده شما باشد که اگر این نقش در فال از نظر شما کدر است، یعنی شما نسبت به آینده‌ی خود بدبین هستید، اما نیت شما برای فال تا حد زیادی احتمال دارد که برآورده شود. آینه در فنجان قهوه همچنین به معنای این است که شما در آینده‌ی نزدیک خود با نور و روشنایی امید روبرو می‌شوید. یکی دیگر از تعابیر دیدن آینه در فال قهوه این است که باید نگاهتان نسبت به خود تغییر کند و در رابطه با خوب یا بد بودن خودتان تجدید نظر کنید. در صورتی که شمع یا عناصری شبیه به آن در کنار آیینه دیده شوند، یک مراسم ازدواج یا عقد در شرف وقوع است.

فال قهوه روزانه متولد بهمن

نقش شکل گرفته در فنجان: مجسمه

مجسمه نمادی از اندیشه، خیال و تدبیر است. از این رو، دیدن مجسمه در فال قهوه بدین معناست که شما باید بر روی ایده‌هایی که آماده بهره برداری هستند، شروع به کار کنید.

فال قهوه روزانه متولد اسفند

نقش شکل گرفته در فنجان: گوی

گوی نمادی از پذیرش، برابری، همبستگی و هماهنگی است. از این رو، دیدن گوی در فال قهوه بدین معناست که شما با تمام دوستان خود رفتاری مشابه و برابر دارید. شما برای آن‌ها فخرفروشی نکرده و به دیده تحقیر به آن‌ها نگاه نمی‌کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: