با پوست این صیفی خونتو از هر چی آلودگی و ویروسه پاک و ضد عفونی کن + ویدیو آموزشی

پوست پیاز خواص زیادی داره؛ یکی از اون ها ضدعفونی کردن و تصفیه هوای خونه هست! با ترفند ضدعفونی کردن هوای خانه با پوست پیاز تو ویدیوی مربوطه همراه ما باشین.

کدخبر : 16445
سایت سرگرمی روز :

با پوست پیاز می‌ توانید خانه خود را ضدعفونی کنید، به خصوص زمانی که کسی در خانه مریض است. فقط کافی است ترفند ضدعفونی کردن هوای خانه با پوست پیاز را یاد بگیرید. برای ضدعفونی کردن هوای خانه با پوست پیاز باید چه کرد؟!

آیا پیاز می‌تواند هوای خانه را تصفیه کند؟

شاید برای خیلی از افراد عجیب باشد؛ اما گاهی هوای داخل خانه 2 تا 5 برابر آلوده‌تر از هوای بیرون است، بنابراین لازم است که به دنبال راهکاری باشید تا آن محیط را تمیز کنید. اغلب افراد برای حذف سموم و آلودگی‌های هوای خانه به جز دستگاه تصفیه هوا به فکر راهکاری سنتی و طبیعی هستند، در این مقاله پارس صنعت ما قصد داریم پاسخ آنها را بدهیم؛ تصفیه هوای خانه با پیاز!

تصفیه هوای خانه با پیاز

سالهاست که مردم برای درمان برخی عفونت‌ها مانند آنفولانزا و سرماخوردگی به پیاز تکیه می‌کنند و اغلب در اتاق فردی که بیمار است آن را قرار می‌دهند. به گفته برخی از دانشمندان، پیاز ذاتاً یک گیاه باکتریایی است؛ بنابراین می‌تواند هوای خانه را تمیز و تصفیه کند. در واقع با انجام این کار، به کاهش شانس ابتلا به سرماخوردگی بقیه افراد کمک می‌کنید؛ زیرا ویژگی ضدباکتریایی آن در ازبین‌بردن باکتری‌های موجود در هوا بسیارمفید است.

پیاز علاوه بر کاهش خطر ابتلا به سرماخوردگی، در پاکسازی میکروب‌ها نیز مفید به نظر می‌رسد. هنگامی که آنها را پوست‌کنده و در گوشه اتاق قرار می‌دهید، به تقویت اثر درمانی آن کمک می‌کنید.

آیا پیاز خاصیت آنتی‌باکتریال دارد؟

پیاز به‌عنوان درمان‌کننده بسیاری از بیماری‌ها به‌ویژه امراضی که به دلیل باکتری‌ها و ویروس‌های موجود در هوا ایجاد می‌شوند، شناخته شده است. به‌عبارت‌دیگر، پیاز دارای خواص ضدباکتریایی است.

این خواص به دلیل وجود ترکیبات گوگردی در آن است. با وجود خواص ضدباکتریایی، پیاز باکتری‌های موجود در هوا را به طور کامل پاک نمی‌کند؛ بنابراین نمی‌توانید برای به‌تنهایی برای تصفیه هوا به آن اعتماد کنید.

فواید پیاز برای سلامتی

پیاز دارای برخی کاربردهای دارویی است که توسط سازمان بهداشت جهانی به رسمیت شناخته شده است. به‌عنوان‌مثال، چای پیاز به‌عنوان راهی برای کمک به آبریزش بینی ذکر شده است. مرکز ایمنی مواد غذایی در دانشگاه جورجیا بیان می‌کند که آب آزاد شده از پیاز بریده شده می‌تواند به‌عنوان کشتن یا مهار رشد چندین نوع میکروارگانیسم، از جمله برخی از میکروارگانیسم‌هایی که می‌تواند باعث مسمومیت غذایی در انسان شود، شناخته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: