تست شخصیت شناسی | تست شخصیت

تست شخصیت شناسی | جایی که می نشینید نشان می دهد که واقعا چه کسی هستید؟

جایی که روی مبلمان اتاق نشیمن می نشینید می تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما آشکار کند.

کدخبر : 16577
سایت سرگرمی روز :

ذائقه ناخودآگاه ما با ترجیحات غریزی ما برای بسیاری از چیزهای زندگی مانند غذا، مد، فرهنگ و بسیاری موارد دیگر مرتبط است. حتی اگر به آن فکر نکنیم، معمولاً تصمیمات ما تحت تأثیر شخصیت ما است.

برای اینکه کمی لذت ببریم، این هفته یک تست شخصیت غیررسمی کوچک را گردآوری کردیم. شما فقط باید به تصویری که ارائه می کنیم نگاه کنید و به ما پاسخ دهید، کجا می نشینید؟ تست اتاق نشیمن گزینه های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد و چیزهای زیادی را در مورد شما آشکار می کند. راحت ترین صندلی را انتخاب کنید و بیشتر در مورد خودتان کشف کنید!

آیا آماده اید تا ویژگی شخصیتی خود را که ممکن است هنوز درباره آن ندانید کشف کنید؟

کجای این اتاق نشیمن می‌نشینید؟ تصور کنید وارد خانه دوستانی می شوید که برای اولین بار شما را به خانه خود دعوت می کنند. بنابراین این منطقه برای شما آشنا یا حتی شناخته شده نیست، اما اوضاع آرام است: شما با افرادی هستید که مدت هاست می شناسید!

در حالی که میزبان شما در آشپزخانه در حال نوشیدن نوشیدنی است، شما در اتاق نشیمن نشسته اید. شما می توانید هر جا که بخواهید بایستید، اما انتخاب شما چیست؟ دارند

چهار گزینه که همه با یک عدد مشخص شده اند: می توانید مبل، صندلی راحتی، صندلی راحتی و پوف را انتخاب کنید.

فکر می کنید از بین این چهار احتمال کدام را انتخاب می کنید؟

ترجیح یکی از مکان های چهارگانه در واقع بیانگر پیام های ناخودآگاه و ناخودآگاهی است که بدون اینکه متوجه شویم به دیگران و دنیای بیرون می فرستیم. فعلاً تحت تأثیر هیچ چیز دیگری غیر از آنچه انتخاب می کنید و اینکه می دانید دوست شما یکی از سه موقعیت دیگر را اشغال خواهد کرد، بدون اینکه با شما بنشیند، قرار نگیرید.

به یاد داشته باشید که همه آزمون ها ارزش تفریحی دارند: آنها عمدتا برای سرگرمی ساخته شده اند! شما نباید آن را به عنوان یک ارزیابی علمی، بلکه صرفاً به عنوان راهی برای "از هم گسیختن" روز خود در نظر بگیرید.

کدام صندلی را برای نشستن انتخاب می کنید؟ بیایید به تعریف نگاه کنیم!

1. پافر

تصمیم گرفتی روی کیسه لوبیا بنشینی. شما فردی هستید که می خواهید اوضاع را تحت کنترل داشته باشید. این انتخاب ها ممکن است نشان دهنده یک عصبیت ناخودآگاه خاص (شاید در موقعیت جدید باشد) یا حتی به سادگی نوع خاصی از شرم باشد. شما می خواهید به وضوح ببینید چه کسی وارد می شود و چه کسی خارج می شود و دید واضحی از وضعیت دارید: به زمان نیاز دارید تا در مورد اینکه چه کاری و چگونه آن را انجام دهید فکر کنید و بنابراین می خواهید برای هر احتمالی آماده باشید. شما فردی هستید که برای تفویض اختیار تلاش می کنید، سخت کار می کنید و همیشه چشمی دارید که همه اتفاقات را کنترل می کند.

2. مبل

مبل راحت ترین گزینه از همه است، نشان دهنده تمایل به احساس راحتی و قرار گرفتن در مرکز موقعیت است. موقعیت مبل، در واقع، نه تنها مرکزی است، بلکه کمی بالاتر از همه صندلی های دیگر است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که انتخاب شما بیانگر تمایل به قرار دادن خود در موقعیت «قدرت» باشد که از آن بتوانید تصمیم بگیرید که چگونه رفتار کنید و دیگران را «ارعاب» کنید. به طور خلاصه، شما یک رهبر واقعی هستید!

3. صندلی راحتی

اگر روی صندلی راحتی بنشینید، به این معنی است که اتاق یا موقعیت باعث می شود که تمایل ناخودآگاه به آزادی را تجربه کنید. در این موقعیت خاص، حواس شما هشدار داده می شود زیرا چیزی شما را آزار می دهد. شما به شدت نسبت به خلق و خوی دیگران حساس هستید و هوش هیجانی قوی دارید!

4.صندلی پشتی

نشستی روی صندلی پشت پنجره. یعنی شما کاملا راحت هستید! شما نسبت به دیگران سرشار از اعتماد هستید و نیازی به کنترل اوضاع ندارید: می دانید که هیچ اتفاق بدی برای شما نخواهد افتاد! شما فردی آرام و آرام هستید، قادر به تصمیم گیری منطقی حتی در چند دقیقه هستید: به طور خلاصه، عصبی بودن بخشی از شما نیست!

روی کدام صندلی نشستی؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: