تست شخصیت شناسی | تست شخصیت

تست شخصیت شناسی | بگو عشقت متولد چه ماهی هست تا بگم چه ویژگی ابرقدرتی داره!

اخترشناسان ادعا می کنند که هر علامت زودیاک دارای قابلیت های خاصی است که می تواند در طول زندگی توسعه یابد.

کدخبر : 16646
سایت سرگرمی روز :

 هر فردی با توانایی های روشن بینی متولد نمی شود. با این حال، ستاره شناسان ادعا می کنند که هر علامت زودیاک دارای قابلیت های خاصی است که می تواند در طول زندگی توسعه یابد. ابرقدرت های زودیاک: علامت زودیاک شما چه قدرت های ماورایی دارد؟

فروردین ماه

استعداد خاصی دارند. آنها ممکن است احساس خطر کنند، اما همیشه احساسات خود را دنبال می کنند. با داشتن شهود خوب، اغلب خود را در مکان مناسب در زمان مناسب می یابند. اگر نمایندگان این علامت زودیاک درگیر علوم غیبی هستند، پس باید بسیار مراقب باشند. جاه طلبی ها و تمایل آنها به درک ناشناخته ها می تواند منجر به عواقب بدی شود.

اردیبهشت ماه

برج اردیبهشت علاقه خاصی به امور ماوراء طبیعی، جادو و باطنی ندارند. اما آنها هنوز هم توانایی انجام این کار را دارند. افراد این صورت فلکی اغلب می توانند بدون اینکه بدانند آسیب یا نفرین ارسال کنند. آنها باید مراقب افکار و گفتار خود باشند.

رویاهای اردیبهشتی به ندرت پیشگویی هستند. با این حال، اگر چیزی زندگی و رفاه آنها را تهدید کند، هشداری در مورد خطر قریب الوقوع باید در خواب ظاهر شود.

خرداد ماه

خردادی ها کاملاً از ماوراء طبیعی ناتوان هستند. آنها برای تمرکز و مراقبه مشکل دارند. با این حال، آنها خودشان از قدرت های جادویی محافظت نمی شوند. آنها اغلب از طلسم عشق و چشم بد رنج می برند.

تیر ماه

اما تیری ها ممکن است به موفقیت خوبی در علوم غیبی دست یابند. آنها دنیای اطراف خود را بسیار ظریف احساس می کنند، شهود آنها هرگز آنها را ناامید نمی کند. و رویاهای آنها تقریباً همیشه نبوی است.

مرداد ماه

مردادی ها به ندرت روانی می سازند. آنها بیشتر روی خودشان متمرکز هستند و هر محدودیتی که برای درک قدرت های بالاتر لازم باشد برای آنها بیگانه است. اما با این وجود، لئوها می توانند طلسم های عالی بسازند.

شهریور ماه

شهریوری ها شهود خوبی دارند. اما این آنها را از آسیب و چشم بد نجات نمی دهد. نمایندگان این صورت فلکی بسیار آسیب پذیر هستند و به راحتی می توانند آسیب ببینند.

مهر ماه

مهری ها ممکن است هدیه ای برای شفا ایجاد کند. میل آنها برای کمک به مردم و مغناطیس درونی طبیعی می تواند کارهای باورنکردنی انجام دهد. علاوه بر این، ترازو می تواند یک طلسم عشقی بسازد. آنها می توانند در این زمینه بهترین شوند.

آبان ماه

شاید جادویی ترین علامت زودیاک. آنها با داشتن موهبت ذاتی متقاعدسازی و آینده نگری می توانند به ارتفاعات خاصی در روشن بینی، هیپنوتیزم و باطنی دست یابند. اما در استفاده از مواهب و توانایی های خود دقت بیشتری داشته باشند چرا که به راحتی می توانند باعث آسیب به فرد شوند.

آذر ماه

در آذر. بدون شک، نبوت و روشن بینی موهبتی است. آنها دوست دارند همه چیز ناشناخته را مطالعه کنند، اما با کسب دانش در زمینه باطنی و علوم غیبی، به ندرت آن را در عمل به کار می برند.

دی ماه

برج دی بهتر است به هیچ وجه با ماوراء طبیعی درگیر نشوند. نمایندگان این علامت زودیاک می توانند به خود و دیگران آسیب برسانند.

بهمن ماه

بهمنی ها به راحتی معنای رویاها را کشف می کنند، علاوه بر این، آنها حس بویایی خوبی دارند که به آنها کمک می کند افراد را از نزدیک ببینند. آنها همچنین این توانایی را دارند که با استفاده از کارت‌های تاروت فال‌گیری کنند. در میان دلو، خون آشام های انرژی زیادی وجود دارد.

اسفند ماه

به اسفندی ها توصیه نمی شود که در غیبت شرکت کنند. آنها بیش از حد حساس هستند و حفاظت انرژی بسیار ضعیفی دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: