فال ابجد | فال ابجد فردا

فال ابجد فردا 17 اردیبهشت ماه | فال ابجد شخصی و دقیق شما برای پیش بینی اتفاقات فردا

فال ابجد خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.در ادامه ما سعی کردیم در سایت سرگرمی روز دقیق ترین فال ابجد برای پیش بینی فردای شما را قرار دهیم:

کدخبر : 16681
سایت سرگرمی روز :

فال ابجد یکی از روش‌هایی است که در فرهنگ ایرانی برای پیش‌بینی و پژوهش استفاده می‌شود. در این روش، به هر حرف الفبا یک عدد تعلق می‌گیرد. به‌طور معمول، حروف الفبا در فارسی از یک تا بیست و دو شماره و رقم برچسب‌گذاری می‌شوند. فال ابجد  بیشتر به عنوان یک سرگرمی و تفریح محسوب می‌شود و نباید به آن به عنوان یک روش علمی و قطعی برای پیش‌بینی اعتقاد داشت.

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: آ ب د

وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:

به زودی گشایشی عظیم در زندگیت رخ خواهد داد. دست به هر چه می‌زنی طلا شده و در هز پست و مقام سربلند می‌شوی. اگر تصمیم برای ازدواج، رفتن به سفر یا معاملات مادی و تجاری داری انجام بده. در هر موقعیتی که باشی بهترین‌ها برایت رقم خواهد خورد. فرزندی نصبتان می‌شود که قدمش بسیار خیر است.

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: آ ب ب

وضعیت فال: بد

نتیجه فال:

اوضاع اصلا بر وفق مرادتان نیست. نیتی که در سر داری را رها کن. بهتر است صبور باشی تا گشایشی در کارها پدید آید. تلاش بیهوده و دست و پا زدن‌های الکی نتیجه‌ای جز بیشتر فرو رفتن در وضعیت کنونی ندارد. از دروغ دوری کن چرا که عده‌ای قصد تهمت زدن به تو را دارند. تنها توکل به خداست که می‌تواند نجت دهنده تو از این احوال نابسامان باشد.

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: ج ج ج

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

نگران نباش که آینده‌ای نیکو در انتظار توست. اگر کمی اراده داشته باشی به آنچه که مراد دلت هست خواهی رسی. از مکر و حیله بدخواهان به دور بوده و مشکلی در آینده برایت پیش نخواهد آمد. طلب کمکی از اطرافیانت کرده‌ای که پاسخ مثبتی دریافت می‌کنی

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: ب ج ج

وضعیت فال: بد

نتیجه فال:

با مشکلات زیادی روبرو بوده و در حال مبارزه با آن‌ها هستی. بهتر است متواضع باشی و خودخواهی را کنار گذاری. اصرار بیش از حد به یک موضوع نتیجه مطلوبی برایت نخواهد داشت. اگر قصد انجام معاملات پولی داری توصیه می‌شود به زمان دیگری موکول کنید. این روزها طبیعی است همه چیز بر وفق مرادتان نباشد.

فال ابجد روزانه متولد مرداد

ترکیب حروف: ب ج ب

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

نیتی که در سر داری نتیجه خوبی خواهد داشت. در کارت گشایش پیدا شده و به زودی اخبار خوبی دریافت می‌کنی. اگر کسی به تو مشاوره‌ای داده بهتر است به حرفش گوش کنی. امسال برایت قطعا سال بسیار بهتری نسبت به سال گذشته خواهد بود.

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: ب د آ

وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:

به طور کلی اوضاع خوب است ولی همه چیز آنگونه که فکر می‌کنی پیش نخواهد رفت. از آنچه که قصد انجامش را داری دوری کن چرا که قطعا از کرده خود پشیمان می‌شوی. نزدیک به دو سال است که چرخ کار روی غلتک نیفتاده است، توکل به خدا کن تا از این بی‌برکتی رهایی یابی. تنها خداست که صلاح بندگانش را می‌داند.

فال ابجد روزانه متولد مهر

ترکیب حروف: آ د آ

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

به دلیل داشتن طالع روشن و نیکو، اکنون زمان مناسبی برای معامله‌های پر ریسک است. به لطف خدا زندگیت سر و سامان گرفته و سختی‌ فرسنگ‌ها از تو دور خواهند شد. اگر مسافری در سفر داری به سلامت باز خواهد گشت. از انجام چند کار هم زمان نترسید، شما می‌توانید همه را با هم مدیریت نمایید. شرایط با تو موافق است و به مقصودت می‌رسی.

فال ابجد روزانه متولد آبان

ترکیب حروف: ج آ ‌آ

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

طالع خوب و روشنی داری. به نیتی که برای آن فال گرفته‌ای خواهی رسی فقط باید کمی منتظر بمانی. از افکار، نیات خصمانه و کسب مال حرام بیرون بیا. خداوند روزی تو را خواهد داد پس این همه خودت را به آب و آتش نزن. اگر گمشده‌ای داری به زودی آن را پیدا خواهی کرد. خبر خوشحال کننده‌ای به تو می‌رسد که باعث تغییراتی در زندگیت می‌شود.

فال ابجد روزانه متولد آذر

ترکیب حروف: د آ آ

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

با همت بلند و اراده آهنینت می‌توانی به مراد دلت برسی. نزدیک به قله موفقیت هستی و تنها یک قدم تا رسیدن به آن فاصله داری. نیت پاک داشته باش تا خداوند در مواقع سختی دستت را بگیرد. اگر مال یا چیزی را از دست داده‌ای گله نکن چرا که خداوند بهتر از هرکس صلاح بندگانش را می‌داند.

فال ابجد روزانه متولد دی

ترکیب حروف: د ج د

وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:

مرغ سعادت در خانه شما نشسته و طالع بسیار بسیار روشنی برایتان دیده می‌شود. غم و اندوه را از دل خارج کن چرا که خوشبختی به سمت آن سرازیر شده است. اخیرا احساس تنهایی می‌کنی این تنها به خاطر رفتارهای گذشته توست. اگر نگران وضعیت مالی و پولی هستی مطمئن باش سال جدید بسیار بهتر خواهد بود. کارها بر وفق مراد است و مقصودت خواهی رسی.

فال ابجد روزانه متولد بهمن

ترکیب حروف: د ج آ

وضعیت فال: بد

نتیجه فال:

گرفتاری‌ها و مشکلات رهایت نمی‌کنند. به چه کنم چه کنم افتاده‌ای و نمی‌دانی راه درست چیست. تنها راه نجات توکل به خدا و دوری از امور دنیوی است. حتی این نیتی که برای آن فال گرفته‌ای هم خوب نیست و در آینده زندگی را برایت تلخ خواهد کرد. پس بهتر است صبوری کنی تا در آینده گشایشی در کارت شکل گیرد.

فال ابجد روزانه متولد اسفند

ترکیب حروف: آ ب ج

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

طالع روشنی برایت دیده می‌شود. به زودی به هدفی که مشخص کرده‌ای می‌رسی و برای این رسیدن باید شکرگزار خداوند متعال باشی. در انتخاب اطرافیانت دقت کن چرا که افرادی دورو در پی ضربه زدن به تو هستند. اگر باعث رنجش شخصی شده‌ای از او دلجویی کن.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: