از شر رگ های واریسی و درد عضلانی خلاص شو | قاتل رگ واریس کشف شد

رگ های واریسی سیاهرگ هایی هستند که به گونه ای گشاد می شوند که به صورت تسکین دهنده روی پوست دیده می شوند.

کدخبر : 16708
سایت سرگرمی روز :

این رگ های ملتهب معمولاً بنفش یا مایل به آبی به نظر می رسند و به ویژه در زنان، در ناحیه ساق پا و قسمت داخلی پاها ظاهر می شوند.

درمان‌های طبیعی وجود دارند که می‌توانند رگ‌های واریسی را از بین ببرند، اما این درمان‌ها می‌توانند کمی آزاردهنده و دردناک و همچنین گران باشند.

اما این مانعی برای یافتن راه حل نیست، زیرا راه های طبیعی برای از بین رفتن این مشکل وجود دارد و در اینجا ما این پاسخ را داریم.

برای تهیه درمانی برای از بین بردن واریس در پاها به موارد زیر نیاز دارید:

عناصر:

رزماری

90 الکل ثابت

روش:

شاخه های رزماری را برش دهید و در شیشه ای قرار دهید و شیشه را با الکل پر کنید و اجازه دهید دو هفته بماند.

نشانه ها:

پنبه را با مخلوط رزماری و الکل خیس کنید، پنبه را روی پاهای خود بمالید، از زانو تا باسن حرکت کنید و با حرکات دایره ای ماساژ دهید. این روش را روی هر پا انجام دهید و درمان را روزانه تکرار کنید.

اگر می خواهید این درمان تاثیر بیشتری داشته باشد، می توانید پوست خود را با شکر یا قهوه لایه برداری کنید، به این ترتیب پوست شما خواص رزماری و الکل را بهتر جذب می کند.

ترکیب آلوورا، هویج و سرکه سیب، یک ماسک گیاهی و درمانی عالی برای واریس پا است. ژل آلوورا طبیعی، حاوی ترکیبی به نام اسید سیلیسیک است که در کنار مواد معدنی، آنتی‌اکسیدان، ویتامین A و برخی آنزیم‌ها، منجر به تقویت پوست و تسهیل موضعی گردش خون می‌شوند و در کنار سرکه سیب و ویتامین‌های گروه B، A و K موجود در هویج، به از بین بردن رگ‌های واریسی کمک می‌کنند.

به‌منظور تهیه این ماسک برای درمان گیاهی واریس پا، باید آب یک هویج، 1 قاشق غذاخوری ژل طبیعی آلوورا و 1 قاشق غذاخوری سرکه سیب را با هم مخلوط کرده و روی محل درگیر ماساژ دهید.

استفاده از سرکه سیب، یکی از روش‌های درمانی عالی برایبیماری واریساست. سرکه سیب، با تسهیل گردش خون در موضع، به بهبود بیماری و کاهش رگ‌های واریسی کمک می‌کند. مالیدن سرکه سیب به موضع درگیر، یکی از مؤثرترین روش‌های درمان گیاهی واریس پا است. فراموش نکنید پیش از مصرف، سرکه سیب را با اندکی آب، رقیق کرده و هر روز قبل از خواب و صبح زود به مدت چند ماه این کار را تکرار کنید.

زنجبیل به‌عنوان یک درمان گیاهی واریس پا، مانند یک مرحم عمل می‌کند. اما توجه داشته باشید که استعمال زنجبیل با سوزش پوست همراه است، پس اگر دچار زخم‌های واریسی شده‌اید، ابداً از این روش درمانی استفاده نکنید. برای تهیه مرحم زنجبیل، یک عدد زنجبیل تازه را با 4 حبه سیر و 2 قاشق غذاخوری نمک دریا، مخلوط کنید و خمیر به‌دست آمده را روی موضع قرار دهید. این ترکیب یک مسکن طبیعی برای درد و همین‌طور یک داروی طبیعی برای کاهش التهاب ناشی از انواع واریس خواهد بود.

از روغن زنجبیل می‌توانید برای ماساژ پاها و کاهش علائم واریس نیز استفاده کنید. ماساژ با روغن زنجبیل باعث ایجاد گرما در سطح پوست می‌شود، که این امر به گردش خون و تسکین درد کمک می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: