چیستان روز | چیستان باحال

چیستان روز | کدام اسم پسرانه است که اگر برعکسش کنیم نام یک برند مشهور خارجی خواهد شد؟

چیستان نام پسرانه و برند مشهور یکی از چیستان‌هایی است که قصد به چالش کشیدن اطلاعات عمومی خواننده را دارد. پس همراه ما باشید.

کدخبر : 16719
سایت سرگرمی روز :

چیستان معمولا سؤال یا عبارتی است که معانی متعددی دارد و باید حل شود. چیستان‌‌ها می‌توانند تفکر برانگیز یا خنده دار باشند و حکم یک پازل را دارند که شما باید فکر کنید تا بتوانید پاسخ چیستان را پیدا کنید. معماها و چیستان‌ها می‌توانند بسیار ساده یا پیچیده باشند و سطح دشواری این چیستان‌ها به طراح چیستان بستگی دارد.

معما‌ و چیستان هم نیمکره‌ی راست مغز را فعال می‌کنند و هم نیمکره‌ی چپ آن را. در این حالت، قوه‌ی تخیل تان به همراه قوه‌ی استدلال یا قوه‌ی محاسبه تان فعال می‌شود. حافظه هم وارد کار می‌شود، به خصوص در معما‌هایی که پایه و اساس آن‌ها کلمات و ریاضیات است. وقتی معما حل می‌کنید همه‌ی مغزتان فعال می‌شود. از یک نظر، همه‌ی انواع معما مهارت‌های شناختی را از تفکر فضایی گرفته تا زبان و استدلال کردن ارتقا می‌دهند،. با این حال، از برخی انواع معما نیز می‌توان برای فعال کردن قسمت‌های خاصی از مغز استفاده کرد.

چیستان اسم پسر و برند مشهور

کدام اسم پسرانه است که اگر برعکسش کنیم نام یک برند مشهور خارجی خواهد شد؟

.

.

.

.

به نظر شما اسم این شهر چیست؟.

.

.

.

.

آیا نیاز به راهنمایی دارید یا خودتان به پاسخ صحیح رسیده‌اید؟

.

.

.

.

.

.

پاسخ چیستان اسم پسر و برند مشهور

نام پسر مورد نظر ما کیان است که برعکس آن نایک خواهد شد. نایک یا نایکی یکی از برندهای مشهور جهان امروز است که تقریبا در همه دنیا محصولاتش به فروش می‌رسد. شاید برندی به شهرت نایک در ایران وجود نداشته باشد. نظر شما چیست؟

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: