فال قهوه | فال قهوه روز

فال قهوه 18 اردیبهشت ماه | فال قهوه امروزتان چه راز شگفت‌انگیزی را برایتان آشکار می‌کند؟

فال قهوه دقیق از پیشگویی برای فردای خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 16731
سایت سرگرمی روز :

فال قهوه یک روش پیشگویی است که با استفاده از نتایج و الگوهایی که بر روی لبه فنجان قهوه به وجود می آید، انجام میشود. فال قهوه یکی از رسم های قدیمی و محبوب در فرهنگ های مختلف جهان است. در ادامه ما سعی کرده ایم در سایت سرگرمی روز دقیق ترین فال قهوه برای پیشگویی فردای شما را قرار داده ایم.

فال قهوه روزانه متولد فروردین

نقش شکل گرفته در فنجان: دایناسور

دایناسور در فنجان قهوه نشانه پایداری شماست. شما باید به معلومات خود اضافه کنید و سال‌ها به دنبال فراگیری باشید. وقت آن رسیده که شما بپذیرید از همه چیز آگاهی ندارید. اگر در فنجان قهوه خود دایناسور دیدید به این معناست که باید بهتر بتوانید از عقل و خرد خود استفاده کنید، چرا که دایناسور نمادی از گذشته نیز هست. دیدن دایناسور در فنجان به شما می‌گوید دسترسی به افراد برای مشاوره برایتان چندان سخت نیست. البته از توانی‌های خودتان غافل نشوید وبه خودتان اعتماد داشته باشید.

فال قهوه روزانه متولد اردیبهشت

نقش شکل گرفته در فنجان: پری دریایی

پری دریایی موجودی آبزی است که تصور می‌شود نیمی از او ماهی و نیم دیگرش زن باشد. در بیشتر موارد، آن‌ها بیانگر جنبه‌ی زنانه شما هستند که مخفی و مرموز است. اگر مرد هستید، دیدن پری دریایی در فال قهوه نشان می‌دهد که از غلبه یک زن در زندگی خود ترس دارید. دیدن پری دریایی در فنجان بدان معناست که از جنبه‌های تسلط، رازداری و رمز‌آلودی زنانه که در زنان وجود دارد ترس دارید.

فال قهوه روزانه متولد خرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: پارچ یا آفتابه

پارچ نمادی از فوران احساسات، ایده‌ها یا معلومات است. از این رو دیدن پارچ یا آفتابه در فال قهوه بدین معناست که شما سرشار از ایده و دانش هستید و زمان آن رسیده که از آن‌ها برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران استفاده کنید. بسیار مهم است که ایده و دانش خود را بدون تعصب و هیجان در اختیار دیگران قرار دهید.

فال قهوه روزانه متولد تیر

نقش شکل گرفته در فنجان: بیضی

بیضی نمادی از دستگاه تولید مثل زنانه است. از این رو مشاهده بیضی در فال قهوه بدین معناست که یا قصد تشکیل خانواده دارید یا فرزند دیگری می‌خواهید. شما شرایط لازم برای داشتن یک خانواده را دارید.

فال قهوه روزانه متولد مرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: حلزون

بطور کلی نماد حلزون به صبر، سیر تکاملی، پیش‌رفت آهسته و پیوسته در زندگی، دفاع در برابر آسیب و همچنین باروری اشاره می‌کند.

فال قهوه روزانه متولد شهریور

نقش شکل گرفته در فنجان: سبیل

سبیل نمادی از مردانگی، حمایت، بلوغ و گاهی ثروت بادآورده است. دیدن سبیل در فال قهوه نشانگر این است که زندگی خوبی دارید. شما آن قدر قوی و بالغ هستید که از اطرافیان خود حمایت و دفاع می‌کنید و دیگران به شما متکی هستند. 

فال قهوه روزانه متولد مهر

نقش شکل گرفته در فنجان: قارچ

نماد قارچ نشانگر رشد و پیشرفت، پس از طی یک دوره گرفتاری و سختی است. دیدن قارچ در فنجان قهوه بدین معناست که شما فردی بسیار قوی هستید که می‌توانید همچون یک رهبر، موقعیت‌های سخت را مدیریت کنید. با وجود شرایط سختی که پشت سر گذاشته اید، همچنان می‌توانید به موفقیت برسید.

فال قهوه روزانه متولد آبان

نقش شکل گرفته در فنجان: درخت

ریشه‌های درخت پایه و بنیاد زندگی و شاخه‌ها و تنه درخت عناصر هستی و حیات هستند که این عوامل، درخت را تبدیل به نمادی از زندگی می‌کنند. درخت نشان دهنده نحوه رشد زندگی و اهمیت هر چیزی در زندگی شما از جمله بستگان و دوستان است. مشاهده درخت در فال قهوه بدین معنی است که شما قدر زندگی و هر چیزی که در آن وجود دارد را می‌دانید و از آن‌ها لذت می‌برید. شما از اطرافیان خود الهام گرفته و توسط آن‌ها رهنمود می‌شوید و برای زندگی ارزش قائل هستید.

فال قهوه روزانه متولد آذر

نقش شکل گرفته در فنجان: گرگ

گرگ نشان دهنده یک شروع جدید و دشمنان احتمالی است. خبر خوب این است که گرگ از لحاظ ذات و سرشت، مثبت و سازنده است و بنابراین شما احتمالا بر دشمنان یا هر گونه بدشانسی یا غم و اندوه در زندگی غلبه خواهید کرد. بعلاوه دیدن گرگ در فال قهوه با دوران سخت در زندگی نیز مرتبط است. مشکلاتی که به دلیل دخالت افراد دیگر ایجاد شده است. اکنون مهم است که زمان خود را به استراحت و لذت بردن از زندگی اختصاص دهید و به جای نگرانی درباره برخی موضوعات، بیشتر درباره اینکه چگونه می‌خواهید از زندگی خود لذت ببرید، فکر کنید. گرگ نشانه و نمادی مثبت است. در ادامه به تفسیر این نماد در قسمت‌های مختلف فنجان قهوه می‌پردازیم.  

فال قهوه روزانه متولد دی

نقش شکل گرفته در فنجان: خط

خط نمایانگر قوانین، مرزها، دوگانگی یا محدودیت است. مشاهده خط در فال قهوه به این معناست که ممکن است از حد و مرز خود عبور کنید؛ بنابراین باید بفهمید که در کجا، پا را از گلیم خود فراتر گذاشته‌اید و محدودیت‌های خود را در نظر بگیرید.

فال قهوه روزانه متولد بهمن

نقش شکل گرفته در فنجان: اسکلت

اسکلت نمادی از تباهی، تغییر یا تحول است. از این رو، دیدن اسکلت در فال قهوه بدین معناست که مسائل و موضوعاتی در زندگی شما وجود دارند که باید آن‌ها را تغییر دهید. پس، زندگی خود را ارزیابی کرده و چیز‌هایی که باعث نگرانی شما می‌شوند را هر چه سریع‌تر برطرف کنید؛ در غیر این صورت ممکن است باعث بروز مشکل شوند.

فال قهوه روزانه متولد اسفند

نقش شکل گرفته در فنجان: مرغ

تعبیر مرغ در فال قهوه با خوش شانسی همراه است. اگر در فنجان قهوه شما نقش یک مرغ افتاده است، شانس در طول زندگی با شما خواهد ماند. اما نقش مرغ در فال قهوه با توجه به اینکه در کدام قسمت از فنجان نمایان شود، معانی مختلفی دارد که بررسی می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: