تست هوش | تست هوش و معما

تست هوش | اگه باهوشی سریع بگو، چگونه یک فیل را داخل یخچال جا می کنی!؟

معمای فیل و یخچال: چیستان و معما های فیلی بسیار جالب که در ادامه می خوانید یکی از بهترین مجموعه معمایی است که در عین سرگرم کردن، سبب خنده شما نیز خواهند شد و این حس خوب را نیز در شما شکوفا می کند.

کدخبر : 16748
سایت سرگرمی روز :

معمای فیل و یخچال

خوب بهتر است به صورت سوال، معمای فیل و یخچال نگاه کنیم:

1- چگونه می توان یک فیل را داخل یک یخچال قرار داد؟

2- شیر، سلطان جنگل، تمام حیوانات را به یک گردهمایی فرا می خواند. تمام حیوانات بجز یکی از این حیوانات در این گردهمایی شرکت می کنند. حیوانی که غایب بوده کدام است؟

3- شما باید از یک رودخانه عبور کنید. این رودخانه محل زندگی تمساحها است. چگونه از آن عبور می کنید؟

برای حل این سه سوال 10 ثانیه فرصت دارید. زمان شما از هم اکنون شروع شد.

پاسخ معمای فیل و یخچال

اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید و به نتیجه ای نرسیدید، اشکالی ندارد. بیشتر فکر کنید. این زمان به شما داده می شود. شما در فرصت دوم فقط 5 ثانیه فرصت دارید. زمان را از دست ندهید. این معما، سلول های خاکستری مغز شما را حسابی به چالش می کشد.

2- پاسخ درست این است : فیل. چون فیل داخل یخچال بوده و نمی توانسته در گردهمایی شرکت کند. این سوال به ما یاد می دهد که در حل مساله نباید فرضیات قبلی را فراموش کنیم.

بسیار خوب! اگر به 2 سوال اول پاسخ درست نداده اید هنوز یک شانس دیگر دارید.

3- پاسخ درست این است با شنا از رودخانه عبور کنید. تمام تمساحها در گردهمایی حیوانات هستند و خطری شما را تهدید نمی کند. این سوال به ما یاد می دهد که از اشتباهات گذشته پند بگیریم.

امیدوارم از معمای فیل و یخچال امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری و عجایب شگفت انگیز، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    عکس‌ فیل تو یخچال مکشن نظر من اینه