چیستان روز | چیستان باحال

چیستان روز | اون چه پایتخت اروپایی است که یکی از اعضای خانواده درونش پنهان شده است؟

چیستان‌ها سوالات غیر معمولی هستند که در لحظه ذهن خواننده و کاربر را به چالش می‌کشد. این سوالات می‌توانند اطلاعات عمومی شما را محک بزند یا قدرت تحلیل و درک موضوعات مختلف را.

کدخبر : 16777
سایت سرگرمی روز :

مجددا سوال چیستان را بخوانید و به تک تک کلماتش دقت کنید “چه پایتخت اروپایی است که در آن یکی از اعضای خانواده بکار رفته است؟” منظور طراح از این سوال چیست؟ منظور طراح کدام یک از اعضای خانواده است؟

اینگونه سوالات که به چیستان‌های حروف نیز مشهورند می‌تواند باعث افزایش خلاقیت ذهنی در کودکان شوند. همچنین مطالعه این سوالات باعث پیشگیری از بیماری‌های زوال عقل مانند آلزایمر در بزرگسالان نیز خواهد شد. بنابراین خواندن و مطالعه اینگونه چیستان‌ها را به یک فعالیت روزانه و روتین برای خود تبدیل نمایید. ما در ستاره تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا با خلق چیستان‌های سخت ولی منطقی قوه تفکر و تعقل شما را به چالش بکشیم.

یک بار دیگر سوال را با خود مرور کنید و سعی کنید بدون عجله به آن پاسخ دهید.

چیستان پایتخت و اعضای خانواده

اون چه پایتخت اروپایی است که یکی از اعضای خانواده درونش پنهان شده است؟

.

.

.

.

.

.

.

.

آیا می‌توانید پاسخی برای این سوال بیابید؟ عجله نکرده و خوب فکر کنید. برای دیدن جواب کمی پایین بروید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ چیستان پایتخت و اعضای خانواده

جواب صحیح شهر مادرید است.

اگر به حروف مادرید دقت کنید کاملا متوجه خواهید شد که چه عضوی از خانواده در آن پنهان شده است. بله درست حدس زدید منظور ما مادر این فرشته زمینی است. برای پاسخ به این سوال چقدر زمان صرف کردید؟ پیشنهاد می‌کنیم زمان مصرفی خود برای حل چیستان را در انتهای همین مطلب ارسال نمایید. مقایسه زمان‌ها می‌تواند بازخورد مناسبی برای طرح چیستان‌هایی به این صورت باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: