بگو متولد چه ماهی هست تا بگم تو زندگی قبلی کی بودی و چه سرنوشتی داشتی

متولدین هر ماه راه های خاص خود را برای آشکار کردن مواردی دارد که مردم عموماً از آنها آگاه نیستند و حتی چیزهایی که ممکن است فراتر از درک آنها باشد.

کدخبر : 16849
سایت سرگرمی روز :

با توجه به علامت زودیاک ما، در زندگی گذشته خود چه کسی بودیم؟

فروردین ماه: جنگجو

روح افرادی که تحت علامت برج حمل به دنیا آمده اند نشان می دهد که غرایز جنگجو را در درون خود دارند و نمی توانند از آن دست بردارند. آنها پایدار، بازمانده و بی امان هستند، هرگز از درگیری فرار نمی کنند. آنها احتمالاً در زندگی گذشته خود جنگجو، شوالیه یا مبارز بوده اند.

اردیبهشت ماه: رهبر

افرادی که دارای روح برج ثور هستند، کسانی هستند که سرسخت هستند، روی پای خود ایستاده اند و می دانند که رهبری از جلو به چه معناست. آنها افرادی هستند که الگوی خود را رهبری می کنند، اما روح لطیف آنها حتی به این معنی است که دیگران را در موفقیت خود رهبری می کنند. در زندگی گذشته خود احتمالاً رهبران، پیشگامان یا کاشفان بودند .

خرداد ماه: شفا دهنده

کسانی که روح جوزا دارند، دارای قلب‌های طلایی هستند که برای نیازمندان خون می‌آید. افرادی که تحت جوزا به دنیا آمده اند روحی دلسوز دارند که دردهای دیگران را عمیقا احساس می کنند. آنها تیزبین هستند، آنها می دانند که چگونه می توانند به کسانی که درد غیرقابل تحملی دارند کمک کنند. روح آنها به دنبال رفاه دیگران است. در زندگی گذشته خود، آنها شفادهنده یا داروسازانی بودند که در هنگام درد به دیگران آرامش می دادند.

تیر ماه: دیپلمات

کسانی که روح سرطانی دارند بسیار سازگار، با درایت و ذهن تیز هستند. متولدین این علامت واقعاً در مشاهده، خواندن و عمل کردن بر اساس آن در یک موقعیت خوب هستند. آنها تمایل دارند بهترین موقعیت های بد را ایجاد کنند و می دانند چگونه می توانند از برخی موقعیت ها به نفع خود استفاده کنند. آنها احتمالاً دیپلمات های بسیار ماهر بودند یا در زندگی گذشته خود مهارت های بالایی در مذاکره داشتند.

مرداد ماه: هنرمند

داشتن روح لئونین به معنای بسیار احساسی بودن و در عین حال بیانگر بودن است. لئوها خواسته ها را از قلب خود می دانند و همچنین می دانند که چگونه می توانند آنها را برآورده کنند. با این حال، مهمترین دارایی او توانایی او در کاری است که این دنیا همه چیز را از دیدگاه او ببیند. بنابراین در زندگی گذشته خود احتمالاً هنرمند، نقاش یا مجسمه ساز بوده اند.

شهریور ماه: متفکر

روح باکره زندگی خود را در افکار خود می گذراند. آنها دنیای خود را در سر دارند که برای خود ساخته اند. ایده ها، دیدگاه ها و افکار آنها بسیار مهم است و افرادی هستند که برای نظرات خود ارزش قائل هستند. آنها احتمالاً در زندگی گذشته خود متفکر، فیلسوف یا مشاور بوده اند.

مهر ماه: عاقل

ترازوها می توانند چیزها را به طور متعادل ارزیابی کنند. روح آنها تعصب ندارد، آنها در واقع به عدالت و برابری حقایق اعتقاد دارند. آنها در زندگی گذشته خود نیز افراد عادل، قاضی، قاضی یا قاضی بودند.

آبان ماه: قاتل

عقرب ها شخصیت هایی دارند که هیچ فردی نمی تواند در نتیجه آرامشی که منعکس می کند به آنها شک کند. با این حال، در واقع یک جنبه خطرناک و ناامن برای آنها وجود دارد که فقط چند نفر در مورد آن می دانند. آنها افرادی هستند که وقتی کسی ناآگاهانه آنها را تحریک می کند می توانند به کشتن بروند و می توانند بی رحم باشند. آنها در زندگی قبلی خود قاتل و جنایتکار بودند و به دلایلی بزرگتر از خودشان می کشتند.

آذر ماه: نویسنده یا نوازنده

آذر افرادی با استعداد هستند و باید سخت تلاش کنند تا به پتانسیل کامل خود برسند. قدرت بیان و روح خلاق آنها از طریق موسیقی یا کلام خروجی پیدا می کند. در زندگی قبلی خود، آنها نویسندگان یا نوازندگانی بودند که به دنبال بیان واقعی خود از طریق روح خود بودند.

دی ماه: محافظ

برج جدی از افراد ضعیف تر از خود محافظت می کند. آنها قلب هایی سرشار از عشق به کسانی دارند که نمی توانند کاری برای آنها انجام دهند، و روح هایی دارند که همیشه نماینده کسانی هستند که نمی توانند از خود دفاع کنند. آنها در زندگی قبلی خود محافظ، ناجی بودند و زمانی که دیگران بیشتر به آنها نیاز داشتند آنجا بودند.

بهمن ماه: الهام بخش

اعمال دلوها دائماً به الهام و انگیزه برای سایر افراد تبدیل می شود. آنها به سمت برتری سوق داده می شوند و همچنین برای موفقیت انگیزه و تشویق می شوند. با این حال، آنها این کار را به گونه‌ای انجام می‌دهند که سایر افراد را تشویق می‌کند تا از آنها الگو بگیرند. آنها به دیگران امید و انگیزه می دهند که آنها نیز می توانند بیشتر از کارهایی که در حال حاضر انجام می دهند انجام دهند. آنها احتمالاً محرک، رهبر یا پیشگام در زندگی قبلی خود بودند.

اسفند ماه: بینا

داشتن روح پیسیانا به معنای دیدن این دنیا از منظرهای مختلف است. متولدین این علامت کسانی نیستند که با هنجارهای اجتماعی مطابقت داشته باشند. در واقع آنها مسیرهای خود را تعیین می کنند. آنها ایده های متفاوتی برای مکان یا دنیایی که دوست دارند در آن زندگی کنند، یا دیدگاه های متفاوتی برای جامعه ای که می خواهند بسازند دارند. از این رو، در زندگی قبلی خود، بینا و افرادی بودند که برای خلق چیزهای جدید، موانع را شکستند .

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: