فرمول خانم هایی که با افزایش سن جذاب تر و با کلاس تر می شوند اینجاست

بالا رفتن سن اصلا به معنای پیر شدن نیست؛ و اجازه دهید به شما یک حقیقت را بگوییم، هیچ چیز مانند زنی که با افزایش سن بهتر می شود، پیچیدگی و کلاس بالایی دارد،‌جذاب نیست! اما راز باکلاسی زنان سن بالا چیست؟ فرمول جادویی که باعث می شود برخی از زنان با افزایش سن از ظرافت و کلاس بالا برخوردار شوند چیست؟

کدخبر : 16903
سایت سرگرمی روز :

خب واقعیت این است که هیچ جادویی وجود ندارد. تنها عادات خاصی است که در وجود این زنان نهادینه شده است که ما در این نوشتار به آنها پرداخته ایم.

راز باکلاسی زنان چیست؟

خود را برای یادداشت برداری آماده کنید زیرا اینجا 7 عادت خاص زنانی را که معمولاً با افزایش سن به با کلاس‌تر می‌شوند، در اختیار شما قرار داده ایم:

1) مراقبت از خود را در اولویت قرار می دهند

شاید بارها این موضوع را گفته باشیم و این نشان می دهد که مراقبت از خود جقدر اهمیت دارد!‌ در واقع یکی از بارزترین عاداتی که در زنانی که با بالا رفتن سن از کلاس و ظرافت برخوردارند، متوجه خواهید شد همین تمرکز آنها بر مراقبت از خود است. مراقبت از خود به معنای خودخواه بودن نیست.

بلکه موضوع این است که باید بدانید وقتی سالم نباشد نمی توانید زندگی نرمالی داشته باشید. مراقبت از سلامت جسمی، عاطفی و روانی اینجاست که اهمیت پیدا می کند. این زنان اهمیت رژیم غذایی متعادل، ورزش منظم و حفظ سبک زندگی سالم را درک می کنند. آنها همچنین سلامت روان خود را در اولویت قرار می دهند، در فعالیت هایی که دوست دارند شرکت می کنند، وقت خود را با عزیزان شان می گذرانند و زمانی را برای آرامش و مدیریت استرس اختصاص می دهند.

نتیجه؟ درخششی که از درون می آید و هاله ای از ظرافت و کلاس یک که با افزایش سن بهتر می شود.

2) نواقص خود را می پذیرند

زنان باکلاس و شیک از نواقص خود ابایی ندارند. در واقع آنها را با آغوش باز می پذیرند. در جامعه‌ای که اغلب زنان را تحت فشار قرار می‌دهد تا «کامل» باشند، این زنان با پذیرفتن عیوب و نقص‌های خود هاله ای از اعتماد به نفس را در خود نشان می دهند. آنها درک می کنند که هیچ کس کامل نیست و همین نقص هاست که ما را منحصر به فرد و زیبا می کند.

آنها به جای تلاش برای پنهان کردن یا تغییر این عیوب درک شده، آنها را به عنوان بخشی از آنچه هستند در آغوش می گیرند.

3) راز باکلاسی زنان: روی استقلال‌شان کار می کنند

یکی از نیرومندترین عاداتی که این زنان اتخاذ می کنند، ایجاد استقلال است. آنها ارزش متکی به خود بودن و داشتن علایق و اهداف خود را درک می کنند.

اشتباه نکنید، روابط و ارتباطات مهم هستند. اما این زنان می دانند که به خودی خود کامل هستند و نیازی به هیچ کس دیگری برای تأیید ارزش شان ندارند. این زنان فعالانه برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کنند، علایق خود را دنبال می کنند و تصمیمات خود را می گیرند.

آنها از تنها ایستادن در صورت نیاز نمی ترسند و به دیگران اجازه نمی دهند مسیر زندگی آنها را دیکته کنند. این استقلال با افزایش سن به آنها احساس قدرت، اعتماد به نفس و بله، درجه یک بودن می دهد.

4) شکرگزاری می کنند

حق شناسی. این کار ساده یک عادت رایج در میان زنانی است که ظرافت و کلاس بالایی دارند. موضوع فقط گفتن “متشکرم” نیست. بلکه باید جنبه های مثبت و داشته های‌تان را ببینید و بابت آنها سپاسگزار باشید. مثلا روزی سه مورد از چیزهایی که برای‌تان مهم است را بنویسید. برخی از روزها، این لیست شامل لذت های ساده ای چون یک فنجان قهوه خوب خواهد بود. قرار نیست اتفاق خارق العاده ای بیفتد تا بابت شان سپاسگزار باشید.

5) آنها مدام در حال یادگیری هستند

چیزی که هرگز از مد نمی افتد دانش است. زنانی که بیشتر از همه آنها را تحسین می کنم کسانی هستند که هرگز از یادگیری، رشد و تکامل دست نمی کشند. این زنان چه در انتخاب یک زبان جدید، یادگیری یک ساز موسیقی، یا کاوش در اعماق یک نظریه علمی پیچیده، می‌دانند که ذهن آنها قادر به رشد بی‌پایان است. آنها می دانند که همیشه چیز جدیدی برای یادگیری وجود دارد، مهم نیست که چقدر پیر می شوند.

این عادت به یادگیری مادام العمر نه تنها آنها را از نظر ذهنی تیز نگه می دارد، بلکه جنبه جالبی به شخصیت آنها می بخشد و آنها را جذاب تر و باکلاس تر می کند.

6) همدلی دارند

همدلی یک ویژگی قدرتمند است. این ویژگی به ما امکان این را می دهد که احساسات دیگران را درک کرده و به اشتراک بگذاریم. و اجازه دهید به شما بگوییم، هیچ چیز با کلاس‌تر از زنی نیست که بتواند واقعاً با اطرافیانش همدردی کند. این یک راز باکلاسی زنان سن بالاست و چقدر هم زیباست. این زنان می‌دانند که هر کس میدان خود را برای مبارزه دارد و دیگران را بر اساس مبارزاتش قضاوت نمی‌کنند. در عوض، آنها حمایتگرند، درک می کنند و گوش شنوا دارند.

۷) تغییر را می پذیرند

حقیقت اینجاست: زندگی دائما در حال تغییر است. هیچ چیز برای همیشه ثابت نمی ماند و زنانی که با کلاس و همراه با ظرافت پیر می شوند این را می فهمند. آنها به جای مقاومت در برابر تغییر، پذیرای تغییر هستند و می دانند که تغییر بخشی از زندگی است و چیزی است که به ما کمک می کند رشد و تکامل پیدا کنیم.

مطمئنا، تغییر می تواند ترسناک باشد، می تواند ما را از منطقه امن مان خارج کند و وضعیت موجود را به چالش بکشد. اما در عین حال زندگی را هیجان انگیز و معنادار هم نگه می دارد. این زنان فقط منفعلانه تغییر را نمی پذیرند، بلکه فعالانه به دنبال آن هستند. آنها نمی ترسند نظر خود را تغییر دهند، چیزهای جدید را امتحان کنند یا آنچه را که دیگر برای‌شان فایده ای ندارد رها کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: