قیمت دلار | قیمت دلار در بازار

ریزش ادامه دار قیمت دلار در بازار امروز | قیمت روز دلار 22 فروردین ماه

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز سه‌شنبه ۲۲ فروردین ماه قیمت هر اسکناس دلار ۴۱هزار و ۴۹۲ تومان و نرخ حواله دلار ۳۷هزار و ۷۲۰ تومان اعلام شد.

کدخبر : 1720
سایت سرگرمی روز :

قیمت دلار بر بازار های دیگر نیز تاثیر مستقیمی دارد. قیمت دلار بر بازار خودرو نیز تاثیرات زیادی داشته و باعث افزایش قیمت خودرو میشود.  قیمت دلار روز به روز رو به افزایش است و بازار قیمت دلار شاهد نوسانات زیادی است. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار را از قیمت دلار برای شما قرار میدهیم. در ادامه بروزترین قیمت دلار را مشاهده میکنید.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز سه‌شنبه ۲۲ فروردین ماه قیمت هر اسکناس دلار ۴۱هزار و ۴۹۲ تومان و نرخ حواله دلار ۳۷هزار و ۷۲۰ تومان اعلام شد.

بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز (سه‌شنبه ۲۲ فروردین ماه) با افزایش نسبت به روز گذشته، ۴۱ هزار و ۴۹۲ تومان و قیمت حواله دلار ۳۷ هزار و ۷۲۰ تومان اعلام شد.

قیمت دلار امروز در صرافی های رسمی

کانون صرافان نیز نرخ امروز دلار را ۴۲ هزار و ۶۶۶ تومان برای خرید و ۴۳ هزار و ۹۳ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

قیمت درهم و قیمت یورو در بازار متشکل ارزی

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو نیز نسبت به دیروز افزایش یافته و ۴۵ هزار و ۳۶۲ تومان، و نرخ حواله یورو ۴۱ هزار و ۲۳۸ تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم با افزایش نسبت به دیروز ۱۱ هزار و ۲۹۸ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۲۷۱ تومان اعلام شده است.

قیمت دلار باثبات خواهد ماند

علی طباطبایی کارشناس اقتصادی با اشاره به حفظ محدوده قیمت دلار در روند فعلی به تجارت‌نیوز گفت:«دلار نه خیلی بالا خواهد رفت و نه خیلی پایین می‌آید. به نظرم این اسکناس آمریکایی تقریبا باثبات خواهد ماند.»

وی با اشاره به اخبار مساعد سیاسی در روزهای اخیر خاطرنشان کرد:« با توجه به رویدادهای سیاسی که در کشور در حال وقوع است افزایش قیمت دلار را در کوتاه مدت پیش‌بینی نمی‌کنم هر چند نزول سنگینی را  نیز شاهد نخواهیم بود.»

وی پیش از این نیز به روند مذاکرات برجام اشاره کرده بود که در صورت عدم موفقیت ایران دلار قیمت‌های بالای ۴۸ هزار تومان را نیز خواهد دید.

طباطبایی افزود: «مذاکرات موفقیت آمیز برجام و موضوع توافق، وزنه سنگینی بر تعیین و تکلیف قیمت دلار است در صورت انجام توافق می‌توان امید داشت تا یک سال آینده این اسکناس آمریکایی به محدوده زیر ۳۳ تا ۳۴ هزار تومان برگردد در غیر این صورت در کانال فعلی نوسان خواهد داشت.»

این کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه بازار ساز در بازار نقش دارد و بیشتر روی کف سازی‌ها نقش‌آفرینی می‌کند خاطرنشان کرد:«در حال حاضر سیاست بانک مرکزی جمع‌آوری نرخ‌های متعدد از بازار و نزدیکی قیمت دلار نیما و مبادله‌ای به یکدیگر است.»

درهم کانال عوض کرد

گفتنی است در روزهای گذشته برخی از تحلیلگران بازار ارز برگشت دلار به کانال چهارم را دور از ذهن می‌دانستند؛ این در حالی است که در معاملات بازار آزاد برای لحظاتی پیش از بسته شدن معاملات، اسکناس آمریکایی کانال ۴۰ هزار تومان را لمس کرد؛ اما در کف کانال پنجم معاملات بسته شد.

بازارهای همسایه اما روند متفاوتی با دلار تهران داشتند و کمی گران شدند. دلار هرات با افزایش ۱۵۰ تومانی نسبت به دیروز با قیمت ۵۰ هزار و ۷۵۰ تومان معامله شد. دلار سلیمانیه به کانال پنجم برگشت و با قیمت ۵۰ هزار و ۸۰ تومان معامله شد. درهم امارات اما کاهش قیمت داشت و به کانال ۱۳ هزار تومانی برگشت. در لحظه نگارش این گزارش درهم امارات با قیمت ۱۳ هزار و ۹۵۰ تومان معامله می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • علیرضا
    5

    حالتون خوش نیستا دلار 50هزارتومنه این قیمتی که میگید برا فروش هم دارید؟اگه نه که حرفتان مفته

  • ناشناس
    8

    فعلا که از دیروز که رسید به ۴۹۸۵۰ الان ۵۱۴۰۰ شده چجوری شده فهمیدید داره میاد پایین!!!!

  • فرهنگی
    6

    قیمت دلار در روند قیمت خودرو فقط افزایشی هست ، یعنی اگه الان دلار بیاد ۲۰هزارتومان هم قیمت خودرو پایین نمیاد

  • ناشناس
    0

    خدا کنه دلار یشه ده هزار تومان و تا سال های اینده ثابت بمونه

  • علی آقا
    1

    یک دلار = ده هزار ریال

  • فرهاد
    1

    امیدوارم بیاد به زیر ۳۰ تومن تا اونایی که خریدن و احتکار کردن سکته کنن....

  • ناشناس
    0

    من ده هزار دلار با قیمت پنجاه هزار تومان میخواهم بقیش سود شما

  • ناشناس
    0

    🙏🙏🙏

  • ناشناس
    0

    چرا بادلار بالا میره ولی بادلار پایین نمیاد