تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت منطق | آدم منطقی ای هستی یا مردمو دل بخواهی قضاوت میکنی؟

با صداقت بگو تو نگاه اول چی دیدی تا بفهمی آیا آدم منطقی و خلاقی هستی یا خیر!؟

کدخبر : 17486
سایت سرگرمی روز :

تست شخصیت براساس نگاه اول: این تست ساده به شما می گوید که آیا شما یک فرد 100% خلاق یا روشمند هستید یا خیر؟ برای رسیدن به پاسخ فقط چند ثانیه وقت لازم است. برای رسیدن به پاسخ کافی است با خود بسیار صادق باشید تا به یک نتیجه دقیق برسید و استنباط کنید که آیا فردی منطقی هستید؟ مانند بسیاری از مطالب، ابتدا باید برای لحظه ای به تصویر زیر نگاه کنید و سپس پاسخ دهید که اولین برداشت شما چیست.

تست شخصیت براساس نگاه اول

برای انجام تست شخصیت براساس نگاه اول یک زمان کوتاه به شما می دهیم. دقیقاً 5 ثانیه به شما فرصت می دهیم تا به تصویر تست شخصیت نگاه کنید و بعد از آن به ما بگویید اولین چیزی که بلافاصله چشمان شما را جلب کرد چه بود. باور کنید یا نه، این زمان برای مغز شما کافی است تا پیامی را به چشمان شما ارسال کند.

لازم به ذکر است که تست شخصیت عواملی مانند انگیزه ها، ویژگی های خلقی، ثبات عاطفی، ظرفیت تعامل اجتماعی و سایر عناصری را که می تواند رفتارهای شما را توصیف کند، اندازه گیری می کند. از طریق تصاویر می‌توانید به خودتان اجازه دهید که توسط شهودتان غرق شوید تا شما را همانطور که هستید راهنمایی کند.

نتایج تست شخصیت براساس نگاه اول را اینجا ببینید

بسته به پاسخ شما، در اینجا متوجه خواهید شد که هر یک از تصاویری که مشاهده کردید به چه معناست:

اگر چشم دیدید

در صورت دیدت چشم در تست شخصیت براساس نگاه اول: به احتمال زیاد شما از آن دسته افرادی هستید که به تخیل خود اهمیت می دهید. باید گفت همین مسئله سبب شده تا چیزهای کمی واقعاً شما را غافلگیر کند. تمایل زیادی به شهود خود دارید، سطح خلاقیت شما معمولاً بالا است و به خودانگیختگی اجازه می دهید بخش بزرگی از روز شما را مدیریت کند. روابط محدودی دارید و همان افراد معدود به شما به عنوان فردی با ارزش و اعتبار عالی نگاه می کنند. شما توسط اکثر دوستانتان تحسین می شوید.

اگر پیانو و آدمک دیدید

اگر در تست شخصیت براساس نگاه اول، پیانو و آدمک دیدید:  اگر اینطور بود، ممکن است منطق در قضاوت شما حکمفرما باشد و این اشکالی ندارد. شما ظرفیت خوبی برای شهود دارید و برنامه های شما به ندرت شکست می خورند، زیرا آنها به میلی متر توسط شما محاسبه می شوند. جزئیات دیگر این است که شما به عنوان یک رهبر متولد شده دیده می شوید، زیرا تصمیمات شما به نتیجه می رسد و تقریباً هیچ چیز نمی تواند شما را بترساند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: