روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

روانشناسی شخصیت تنفر | سر و کله زدن با متولدین این ماه ها اعصاب فولادی میخواد

برخی خصوصیات غیر قابل تحمل متولدین این ماه ها باعث شده تا اکثر افراد با آنها مشکل داشته و یا از آنها تنفر داشته باشند.

کدخبر : 17489
سایت سرگرمی روز :

اغلب با متولدین این ماه ها دچار تنفر مشکل دارن

شاید باوراین موضوع برایتان سخت باشد اما اکثر مردم از متولدین برخی ماه ها بدشان می آید و مشکل دارند. تنفر و مشکل می تواند به دلیل حسادت به موفقیت ها، سرسختی، تلاش بیش از حد، اصرار و تاکید بر روی سخنان و...باشد. همه ما انسان ها کامل نیستیم و در کنار خصوصیات خوب و مثبت دارای خصوصیات منفی هستیم که ممکن است برای برخی از اطرافیان خوشایند نباشد.

خرداد

بیشتر مردم فکر می کنند که خردادی ها انسان های مودی و چند شخصیتی هستند و تکلیف شان را با خود و رابطه ای که با دیگران دارند، نمی دانند و شایعه پراکنی و تصمیم گیری با احساسات دارند، به همین خاطر بسیاری از افراد از این ویژگی آنها متنفرند.

مرداد

در نظر خیلی از مردم مردادی ها به شدت مغرور و خود شیفته هستند و مایلند همواره و تحت هر شرایطی مورد تایید و تحسین قرار بگیرند و اگر به آنها توجهی نشود،حالت تهاجمی به خود می گیرند.

شهریور

بسیاری از افراد شهریوری ها را منتقد و سختگیر و کمالگرا می دانند که سرزنشگر بوده و با یک اشتباه کوچک نا امید می شوند و اصلا انتقاد پذیر نیستند و به خاطر ویژگی قضاوت گرشان بقیه از آنها دوری می کنند.

آبان

آبان ماهی ها افرادی از نظر احساسی سرد، اهل رقابت و حسادت، انتقام جوی شدید، دمدمی مزاج بوده و نمی دانند که چطور احساساتشان را بیان کنند.برخی ها معتقدند که متولدین این ماه عصبی و کنترل گر بوده و تحملشان آسان نیست.

سخن آخر

این ویژگی ها در همه متولدین ماه ها وجود ندارد و همه انسان ها دارای نقاط ضعف و نقاط قوت گوناگون بوده و ممکن است دو متولد یک ماه با یکدیگر متفاوت باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: