تست هوش | تست هوش و معما

تست هوش تشخیص رئیس | تو سه سوت با دلیل بگو رئیس شرکت کیه

معمای تشخیص رئیس؛ تو 7 ثانیه بگو رئیس کیه!

کدخبر : 17581
سایت سرگرمی روز :

معمای تشخیص رئیس یک راه سرگرم کننده برای آزمایش هوش شما هست. تصویر یک دفتر کار را نشان می دهد که در آن 3 نفر وجود دارد. چالش این است تا در طول 7 ثانیه یا کمتر تشخیص دهید چه کسی رئیس است. معماها و بازی های فکری همواره در طول تاریخ به عنوان معیاری برای سنجش هوش افراد مورد استفاده قرار گرفته اند. امروزه با روی کار آمدن تکنولوژی مدرن و ظهور رسانه های بصری، بازار معماها بیشتر از پیش رونق گرفته است.

آیا خود را یک فرد باهوش می دانید؟ اگر بله، پس زمان آن فرا رسیده است که مهارت های خود را به نمایش بگذارید. معمای تشخیص رئیس را انجام دهید تا بفهمید آیا واقعا باهوش هستید یا نه.

معمای تشخیص رئیس؛ رئیس کیست؟

تصویر سناریوی جالبی را نشان می دهد. سه کارمند در یک کابین اداری مشغول صحبت هستند. کارمند شماره یک که کت و شلوار آبی شیکی پوشیده است، با شور و شوق مسئله ای را توضیح می دهد. شخص شماره 2 شلوار جین، کفش کتانی و یک سویشرت زرد به تن دارد. او در حالی که به همکارش نگاه می کند، با دقت به حرف های او گوش می دهد و فکر می کند. شخص شماره 3 در حالی که ایستاده به حرف های شخص شماره 1 گوش می دهد.

به هر حال، در دفتر یک میز اصلی و سه صندلی وجود دارد. که یکی از آن‌ها احتمالا صندلی رئیس است. شما باید حدس بزنید که از بین این سه نفر چه کسی رئیس است. اما فراموش نکنید که شما فقط 7 ثانیه فرصت دارید. آیا می توانید در طول 7 ثانیه معمای تشخیص رئیس را حل کنید؟

زمان شما از حالا شروع می شود.

.

.

.

.

.

.

.

جواب معما

پازل ها و معماها مغز را تمرین می دهند و به توسعه و ایجاد روش های متفاوت و انعطاف پذیرتر تفکر کمک می کنند. برخی از آن‌ها آسان هستند و برخی دشوار، اما همه آن‌ها به مغز شما تمرینی سرگرم کننده و بسیار جذاب می دهند. خوب به هر حال، زمان شما تمام شد. آیا توانستید رئیس را تشخیص دهید؟ بیایید تصویر را بررسی کنیم:

تجزیه و تحلیل

بیایید با هم رئیس را شناسایی کنیم:

معمای تشخیص رئیس: کارمند شماره 2 را می توان به سادگی حذف کرد. زیرا او لباس های معمولی پوشیده است در حالی که دیگران لباس به تن دارند. جدای از این با قضاوت بر اساس رفتار و نشستن او (کوچک‌تر بودن میز و نداشتن کامپیوتر) می توان گفت کارمند شماره 2 قطعا رئیس نیست.

در مورد شماره 1، او شخصیت یک مرد بزرگ را دارد، اما رئیس شرکت نیست. چرا؟ زیرا او کت بلیزر در تن دارد در حالی که در صندلی رئیس، بزرگترین صندلی پشت میز بزرگ، یک کت بلیزر آیویزان است.

جواب معمای تشخیص رئیس: اکنون تنها گزینه، شخص شماره 3 باقی مانده است. او رئیس این شرکت است. زیرا او فقط پیراهن و شلوار دارد یعنی کت آویزان در صندلی مربوط به او است. همچنین، هر دو کارمند به سمت او نگاه می کنند. شماره 1 در حال صحبت است، در حالی که شماره 2 به نظر می رسد منتظر پاسخ رئیس است. همه این‌ها ما را به این نتیجه می رساند که شخص شماره 3 رئیس است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    جواب ۸۵