تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | میخوای ذهن همرو تو همون دیدار اول بخونی؟ ببین دستشون چه شکلیه

تست شخصیت براساس شکل دست:شکل دست در مورد ویژگی های شخصیت، تمایلات شخصی، استعدادها و ترجیحات می گوید. از طریق تست شخصیت براساس شکل دست بیایید و کمی بیشتر در مورد خود یا عزیزانتان بدانید.

کدخبر : 17592
سایت سرگرمی روز :

تست شخصیت براساس شکل دست

انجام این تست بسیار ساده است. شکل دست به شما کمک می کند چیزهای جالب زیادی را در مورد شخصیت یک شخص بیاموزید. ویژگی های شخصیتی و خصوصیاتی که افراد تلاش می کنند، آن را پنهان کنند. با تست شخصیت براساس شکل دست ومجله خبری چشمک همراه باشید. به تصویر نگاه کنید و انتخاب کنید که شکل دست بیشتر شبیه به شما است.

پاسخ تست شخصیت براساس شکل دست

در اینجا گزینه های متعددی وجود دارد:

انگشتان کوتاه و دست به شکل مربعی.

انگشتان بلند با دست مربعی کمی کشیده.

انگشتان کوتاه و دست کمی دراز.

انگشتان بلند و دست دراز.

حال بیایید دریابیم که شکل دست، چه چیزی در مورد شما می گوید.

شکل شماره 1

در صورتیکه کف دست شما به شکل شماره 1 در تست شخصیت براساس شکل دست باشد: شما یک فرد بسیار محافظه کار هستید. شما هرگز رویای چیزی غیر واقعی را نمی بینید. مهمترین چیز این است که شما صاحب یک ذهن انعطاف پذیر هستید. شما می توانید با هر موقعیتی سازگار شوید. ضعف شما عدم توانایی در کنترل احساسات شما است.

شکل شماره 2

اگر دست شما شبیه شکل شماره 2 در تست شخصیت براساس شکل دست باشد: شما تحریک آمیز و عاطفی هستید ، اما می دانید چگونه خود را مهار کنید. شما یک فرد خلاق هستید که می خواهید هر بار خود را اثبات کنید. بعضی اوقات این کار را با هزینه دیگران انجام می دهید. همه افراد اطراف شما می دانند که شما فرد باشخصیت و خوبی هستید و همیشه می توانند به شما اعتماد کنند.

شکل شماره 3

در صورتیکه کف دست شما به شکل شماره 3 در تست شخصیت براساس شکل دست باشد: انرژی همیشه در شما جوش می خورد. شما توانایی های سازمانی عالی دارید. می دانید که چگونه مردم را از بدو تولد دستکاری کنید. با این حال ، به همین دلیل گاهی فراموش می کنید که افراد دیگر نیز احساساتی دارند.

شکل شماره 4

اگر دست شما شبیه شکل شماره 4 در تست شخصیت براساس شکل دست باشد: شما فرد بسیار بی قراری هستید. شما اغلب از احساس اضطراب و عدم اطمینان عذاب می برید. در عین حال ، شما فردی بسیار مهربان و باز هستید. طبیعت بسیار نرم و حساسی دارید. شایان ذکر است که شما یک فرد خلاق با احساس فوق العاده هستید. این شما هستید که پیشرفته ترین شهود و توانایی پیش بینی را دارید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: