فروش فوری خودرو | فروش فوری خودرو بدون قرعه کشی

ایران خودرو آتش به مالش زد | فروش فوری خودرو با 5 محصول بی نظیر ایران خودرو نصف قیمت بازار

ایران خودرو از فروش فوق‌العاده و پیش فروش پنج‌ محصول خود خبر داده. اما چه کسانی می‌توانند در طرح جدید ایران خودرو شرکت کنند؟

کدخبر : 1893
سایت سرگرمی روز :

فروش فوری خودرو شرکت خای خودروسازی دچار تحول بزرگی شده است. شرکت های خودروسازی ایران طرح فروش فوری خودرو را بدون قرعه کشی انجام میدهند. یکی از روش های فروش فوری خودرو ازاده محصولات در بورس کالا می باشد. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از فروش فوری خودرو را برای شما قرار داده ایم. در ادامه بروزترین خبر از فروش فوری خودرو را میخوانید.

ایران خودرو از فروش فوق‌العاده و پیش فروش پنج‌ محصول خود خبر داده. اما چه کسانی می‌توانند در طرح جدید ایران خودرو شرکت کنند؟

­ایران خودرو طی بخشنامه‌ای از پیش فروش و فروش فوق العاده پنج محصول خود خبر داد و اعلام کرده که این طرح برای متقاضیانی است که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند.

طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو برای افرادی است که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده بودند و اولویت و اسامی آنها به عنوان بخش دوم اولویت تابستان بـه ایران‌خودرو اعـلام و پیامک ارسال شده است. این متقاضیان می‌توانند در قالب این طرح و بخشنامه از طریق سایت فروش اینترنتی گروه صنعتی ایران خودرو واریز وجه کنند.

اما چه خودروهایی در طرح پیش فروش ایران خودرو واگذار‌ می‌شود؟ بر اساس این بخشنامه، دناپلاس اتوماتیک توربوشارژر، پژو ٢٠٧ دستی، پژو ۲۰۷ اتوماتیک با موتور TUSP، سورن‌پلاس بنزینی و پژو پارس با موتور XU ۷ P در این طرح عرضه می‌شوند.

موعد تحویل این خودروها سه ماهه است. اما قیمت آنها قطعی نیست و در بخشنامه هم تاکید شده که مبلغ پیش پرداخت کمتر از ۵۰ درصد قیمت فعلی محصول است و قیمت نهایی خودرو بر اساس آخرین قیمت محصول در زمان تحویل محاسبه می‌شود.

قیمت محصولات پیش فروش شده ایران خودرو

مبلغ خودروهایی که در طرح فروش فوق العاده و پیش فروش ایران خودرو اعلام شده، قطعی نیست و مبلغ علی الحساب است. قیمت علی الحساب دناپلاس اتوماتیک با موتور توربو ۲۱۷ میلیون تومان است. قیمت اعلامی پژو ۲۰۷ دستی ۱۲۶ میلیون تومان است. قیمت سورن پلاس بنزینی ۱۳۲ میلیون تومان و قیمت هایما s7 و هایما s5 اتوماتیک به ترتیب ۳۴۰ و ۳۲۶ میلیون تومان اعلام شده است.

مهلت واریز وجه فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو

افرادی‌ که در طرح فروش یکپارچه خودرو شرکت کرده‌اند و خودروی آنها تابستان ۱۴۰۲ واگذار می‌شود، می‌توانند در این هفته تکمیل وجه خود را انجام دهند.

افرادی‌ که خودروی خود را مرداد تحویل می‌گیرند،‌می‌توانند از تاریخ ۳۰ فروردین تا ۹ اردیبهشت به مدت ۱۰ روز وجه خودروی خود را تکمیل و واریز کنند. اما نکته‌ مهم این است که پس از واریز وجه، امکان تغییر خودرو وجود ندارد.

پیش از این مهلت واریز وجه متقاضیان خودروی یکپارچه تا ششم اردیبهشت بود که تا نهم تمدید شد.

متقاضیانی که فاقد هر یک از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بخشنامه (بطور مثال دارا بودن پلاک فعال انتظامی نصب شده برروی خودروهای سواری با کاربری شخصی) یا فاقد گواهینامه رانندگی معتبر و … باشند، در صورت اقدام به ثبت‌نام، ضمن حذف شدن از نوبت تحویل، به مدت سه سال از ثبت‌نام در تمامی طرح‌های آتی فروش ایران خودرو محروم خواهند شد.

سند خودرو نیز به مدت یکسال در رهن شرکت باقی می‌ماند. قیمت خودروها در طرح فروش فوق‌العاده قطعی است، اما در صورت افزایش مبلغ بیمه، مالیات و سایر الزامات قانونی از جمله ارتقاء استاندارد مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت است. ضمن اینکه با توجه به لزوم اجرای مرحله دوم ارتقاء استانداردی از خرداد ۱۴۰۲، پرداخت هزینه نصب این تجهیزات قبل از صدور فاکتور قطعی است و پس از تعیین قیمت این تجهیزات تا قبل از سر رسید موعد تحویل اطلاع رسانی به خریداران محترم صورت خواهد پذیرفت.

برخی از خودروهای ایران خودرو زمستان ۱۴۰۳به متقاضیان تحویل داده می‌شود. اما متقاضیان می‌توانند خودروی خود را در سامانه یکپارچه تغییر دهند تا زمان تحویل آن تسریع شود.

به گفته وزیر صمت، چند مدل خودرو که تقاضایشان بیش از ظرفیت تولید یکسال است، دیرتر به متقاضیان داده می‌شود و برای همین افراد می‌توانند از مدل‌های دیگر انتخاب کنند.

حالا سخنگوی وزارت صمت زمان تحویل خودرو در سامانه یکپارچه را اعلام کرده و گفته امکان تغییر خودرو در سامانه یکپارچه از ۵ اردیبهشت فراهم می‌شود.

به گفته سخنگوی وزارت صمت سه‌شنبه پنجم اردیبهشت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای متقاضیانی که نوبت تحویل خودروی آنها سال ۱۴۰۳ اعلام شده است باز می‌شود.

با باز شدن سامان یکپارچه خودرو، متقاضیانی که زمان تحویل خودروی آنها دمستان ۱۴۰۳ است، می‌توانند مدل خودروی خود را تغییر دهند و زمان تحویل خودروی خود را داهش هند.

متقاضیان فوق‌الذکر می‌توانند انتخاب خود را در تمام شرکت‌های خودروساز و تمام مدل خودروها انجام دهند. سخنگوی وزارت صمت تاکید کرد: شرکت ایران خودرو نیز برنامه افزایش تولید خود را با توجه به تقاضا پیش خواهد برد و از این رو زمان تحویل خودرو در سال ۱۴۰۳ قطعاً تعدیل خواهد شد.

قالیباف گفت: با فراهم شدن امکان تغییر خودرو متقاضیان می‌توانند با آرامش لازم انتخاب مجددی برای تحویل سریع‌تر خودرو انجام دهند.

زمان تحویل خودروهای سامانه یکپارچه

برخی از خودروهای پرتقاضای ایران خودرو قرار است زمستان ۱۴۰۳ به خریداران تحویل داده شود. اما زمان تحویل خودروهای سامانه یکپارچه برای دیگر شرکت‌های خودروساز بین سه تا شش ماه است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    منیره معدنی پور