قتل هالیوودی در اسلامشهر | مرد کینه توز دو نفر را به رگبار گلوله بست

مرد کینه ای که به دنبال اختلاف با همسایه دست به ماشه شده بود در یک چشم برهم زدن سراغ آنها رفت و با شلیک چندین گلوله پدرو پسرجوانش را به قتل رساند.

کدخبر : 1990
سایت سرگرمی روز :

مرد کینه ای که به دنبال اختلاف با همسایه دست به ماشه شده بود در یک چشم برهم زدن سراغ آنها رفت و با شلیک چندین گلوله پدرو پسرجوانش را به قتل رساند.

روزنامه ایران نوشت: رسیدگی به این جنایت از شامگاه هشتم فروردین بدنبال گزارش درگیری خونین بین دو همسایه در یکی از محله‌های اسلامشهر به پلیس گزارش شد.

 به دنبال وقوع این حادثه که با تیراندازی همراه بوده است خیلی زود گشت پلیس در محل حادثه حضوریافتند و با پیکر خونین پدر و پسری حدوداً ۶۰ و ۳۴ ساله روبه‌رو شدند که بر اثر شلیک گلوله غرق در خون بودند.

بلافاصله این دو مجروح به بیمارستان منتقل شدند و با وجود تلاش تیم پزشکی متأسفانه پدر و پسر در همان ساعات نخستین در کام مرگ فرو رفتند و با مرگ آنها بود که بازپرس کشیک قتل در بیمارستان حضور یافت و دستور داد اجساد به پزشکی قانونی منتقل شوند.

عامل جنایت که مرد ۶۲ ساله و همسایه مقتولان بود و پس از تیراندازی از صحنه جنایت گریخته بود خیلی زود تحت تعقیب کارآگاهان جنایی قرار گرفت.

در حالی که قاتل فراری تحت تعقیب قرار داشت طولی نکشید که وی با پای خودش به اداره پلیس تهران رفت و به ۲ جنایت خونین خود اعتراف کرد.  این مرد بعد از اعتراف به قتل‌هایی که مرتکب شده بود درباره انگیزه جنایتش گفت: ازمدت‌ها قبل با همسایه مشکل داشتیم و این اختلاف‌ها هر روز بیشتر می‌شد تا اینکه من برای پایان این اختلاف‌ها به شهرستان رفتم و با خریدن یک هفت‌تیر به ارزش ۱۰ میلیون تومان به سراغ آنها رفتم و با شلیک گلوله پدر و پسر را به گلوله بستم و بعد از اینکه آنها را زخمی کرده فرار کردم مدتی بعد که فهمیدم آنها کشته شده‌اند خودم را به پلیس معرفی کردم‌.

منبع: روزنامه ایران

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: