قیمت دلار | قیمت روز دلار

قیمت دلار امروز را طوفانی شروع کرد | قیمت روز دلار 11 اردیبهشت ماه 1402

قیمت دلار روز گذشته بر مدار افزایش چرخید. مرکز مبادله اما در روزهای طغیان دلار بر مداری ثابت قرار گرفته است.

کدخبر : 2101
سایت سرگرمی روز :

قیمت دلار بر بازار های دیگر نیز تاثیر مستقیمی دارد. قیمت دلار بر بازار خودرو نیز تاثیرات زیادی داشته و باعث افزایش قیمت خودرو میشود.  قیمت دلار روز به روز رو به افزایش است و بازار قیمت دلار شاهد نوسانات زیادی است. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار را از قیمت دلار برای شما قرار میدهیم. در ادامه بروزترین قیمت دلار را مشاهده میکنید.

قیمت دلار روز گذشته بر مدار افزایش چرخید. مرکز مبادله اما در روزهای طغیان دلار بر مداری ثابت قرار گرفته است.

روز گذشته روند صعودی قیمت دلار با شیب افزایشی کمتری نسبت به روزهای اخیر در بازار آزاد ادامه داشت. این اسکناس آمریکایی به سیگنال‌های بازارساز پاسخ نداد و راه خود را رفت.

قیمت انواع ارز 11 اردیبهشت 1402

روز گذشته اسکناس آمریکایی همچنان بر موج صعودی سوار بود. هر چند طول این موج نسبت به سه روز گذشته کاهش داشت و نتوانست قیمت دلار را به کانال بالاتر بنشاند، اما همین روند قیمت دلار را در پله سوم کانال ۵۴ هزار تومانی قرار داد و ۴۱۰ تومان گران کرد.

دیروز معامله‌گران بازار ارز سیگنال‌های ورودی به بازار در ابتدای هفته را بی‌اثر دانستند. آنها معتقد بودند جراحی اقتصادی و جایگزینی یوآن به جای دلار نمی‌تواند مانعی برای رشد نقدینگی و مهار تورم باشد.

قیمت دلار در نرخ‌های مختلف

روز گذشته قیمت دلار در بازار آزاد روند افزایشی محدودی داشت. این اسکناس آمریکایی در بازار آزاد در پله چهارم کانال ۵۴ هزار تومانی نوسان داشت. در دومین روز هفته قیمت دلار ۴۱۰ تومان افزایش داشت. اما موج صعودی دلار امروز کوتاهتر از سه روز گذشته بود.

قیمت دلار طی سه روز گذشته در کانال‌های قیمتی جدید نوسان دارد،‌ این روند به طور پیوسته در بازار آزاد حاکم شده است؛ اما قیمت‌ها در مرکز مبادله ارز و طلا ثابت بود. تنها اسکناسی که در روزهای اخیر اندکی نوسان داشته، اسکناس و حواله یورو بوده است.

قیمت اسکناس دلار در سایت بازار متشکل با رقم ۴۱ هزار و ۹۶۶ تومان درج شده است و دلار حواله نیز همچنان با قیمت ۳۸ هزار و ۱۵۰ تومان عرضه می‌شود.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بوده است.

قیمت ارزهای موثر

روز گذشته قیمت اسکناس یورو در سایت بازار متشکل با افزایش ۲۸۱ تومانی و با قیمت ۴۶ هزار و ۶۱۴ تومان درج شد.

یوروی حواله نیز ۲۵۵ تومان افزایش داشت و با قیمت ۴۲ هزار و ۳۷۶ تومان عرضه شد.

گفتنی است قیمت یورو در بازار آزاد با ۷۵۰ تومان افزایش قیمت وارد کانال ۶۰ هزار تومانی شد. این ارز با قیمت ۶۰ هزار و ۴۶۹ تومان در بازار آزاد معامله شد.

دیروز قیمت درهم با رقم ۱۵ هزار و ۱۵۰ تومان مبادله شد. این در حالی بود که صبح روز گذشته قیمت این ارز همانند سه روز گذشته با قیمتی ثابت در سایت بازار متشکل اعلام شد. این ارز در سایت بازار متشکل ارزی با قیمت ۱۰ هزار و ۳۸۸ تومان اعلام شد. اسکناس درهم نیز در این مرکز با قیمت ۱۱ هزار و ۴۲۷ تومان نرخ‌گذاری شد. قیمت دلار درهم نیز ۵۵ هزار و ۶۰۰ تومان محاسبه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: