قیمت دلار | قیمت دلار در بازار

قیمت دلار ثابت ماند | قیمت دلار در بازار 18 اردیبهشت 1402

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز قیمت هر اسکناس دلار ۴۲ هزار و ۳۰۶ تومان و نرخ حواله دلار ۳۸ هزار و ۴۶۰ تومان اعلام شد.

کدخبر : 2256
سایت سرگرمی روز :

قیمت دلار بر بازار های دیگر نیز تاثیر مستقیمی دارد. قیمت دلار بر بازار خودرو نیز تاثیرات زیادی داشته و باعث افزایش قیمت خودرو میشود.  قیمت دلار روز به روز رو به افزایش است و بازار قیمت دلار شاهد نوسانات زیادی است. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار را از قیمت دلار برای شما قرار میدهیم. در ادامه بروزترین قیمت دلار را مشاهده میکنید.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز قیمت هر اسکناس دلار ۴۲ هزار و ۳۰۶ تومان و نرخ حواله دلار ۳۸ هزار و ۴۶۰ تومان اعلام شد.

بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز، ۴۲ هزار و ۳۰۶تومان و قیمت حواله دلار ۳۸ هزار و ۴۶۰  تومان اعلام شد.

قیمت دلار امروز در صرافی های رسمی

کانون صرافان نیز نرخ امروز دلار را ۴۱ هزار و ۸۶۲ تومان برای خرید و ۴۲ هزار و ۲۹۷ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

قیمت درهم و قیمت یورو در بازار متشکل ارزی

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو با کاهش نسبت به روز کاری قبل معادل ۴۷ هزار و ۴۲۹ تومان، و نرخ حواله یورو ۴۳ هزار و ۱۱۷ تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم ۱۱ هزار و ۵۱۹ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۴۷۲ تومان اعلام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: