فال | فال قانون جذب روز

فال قانون جذب 20 اردیبهشت | فال قانون جذب شخصی امروز شما چه سورپرایزی برایتان دارد؟

فال قانون جذب روز خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 2290
سایت سرگرمی روز :

فال قانون جذب ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

آدمی باید آنچه را که در ازای کار خودش به او باز می گردد در نهایت لطف بپذیرد. انسان با هر دست بدهد با همان دست می گیرد. مفت داده ای پس مفت بگیر!

فال قانون جذب ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

توضیح دیگه‌ای که در مورد راز قانون جاذبه باید گفت اینه که ، هرگز از کسی خواسته نشده که به کنترل یا هدایت تمام افکارشون بپردازن چون این کار به دیوانگی افراد منتهی میشه ، بلکه باید از خیل افکار متعددی که در طول زندگی به سُراغ ما میان ، همیشه افکاری رو که می‌پسندیم و مثبت هستن نگهداری کرده و باقی رو دور می‌ریزیم. در واقع ما تجدید نظری در نحوه فکر کردن مداوم و ادامه افکاری که به سراغمون میان خواهیم داشت.

فال قانون جذب ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

اثرگذاری جملات تاکیدی کلا به این است که به هنگام تکرار کلمات و جملات چقدر به آن ها معتقدید. اگر اعتقادی در بین نباشد، پس جملات تاکیدی صرفا کلماتی هستند که هیچ قدرتی ندارند. اعتقاد، به کلماتِ شما قدرت می دهد. وقتی به گفته خود اعتقاد دارید، درواقع همین الان آن را آفریده اید؛ مهم نیست که چه باشد.

فال قانون جذب ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

جمله تاکیدی:

من کاری دارم عالی، به شیوه ای عالی! با خدمتی عالی، برای پاداشی عالی!

فال قانون جذب ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

عبارت تاکیدی:

تو امروز انجام خواهی پذیرفت. زیرا امروز روز تکمیل و کمال است. و من برای روزی چنین عالی و تمام عیار، خدا را شکر می کنم. امروز معجزه، پس از معجزه خواهد آمد، و شگفتیها لحظه ای باز نخواهند ایستاد!

فال قانون جذب ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

هرآنچه را در ذهنت مجسم کنی، به دست خواهی آورد.

اگر بتوانی در مورد هر آنچه در ذهنت می خواهی فکر کنی و آن را به صورت فکر غالب درآوری، همان را وارد زندگی ات می کنی.

فال قانون جذب ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

مردم حتی تصورش را هم نمی توانند بکنند که اعمالشان بر تن آنها چه اثری می گذارد. هر مرضی علتی ذهنی دارد. چه بسا آدمی با دریافت این حقیقت که تن او در ذهن الهی، صورتی است در اوج کمال، شفایی آنی یابد. اما اگر به تفکر منفی و احتکار و نفرت و ترس و ملامت ادامه دهد، مرض باز خواهد گشت.

فال قانون جذب ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

جمله تاکیدی را باید بارها و بارها تکرار کرد. گاه ساعت ها در یک وهله: خاموش یا به صدای بلند. آرام، اما با عزمی جزم.

فال قانون جذب ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

یک روش برای توقف افکار منفی: ذهن خود را روی قلب تان متمرکز کنید. نفس عمیق بکشید و هم چنان روی قلب تان متمرکز بمانید. عشق واقعی را در قلب خود احساس کنید. نفس خود را بیرون بدهید و همین طور روی قلب خود متمرکز بمانید و عشق را در قلب تان احساس کنید. این کار را هفت مرتبه تکرار کنید.

اگر این کار را به درستی انجام دهید، تفاوت بسیار محسوسی در ذهن و سرتاسر جسم خود حس خواهید کرد. احساس آرامش و سبکی بیشتری خواهید کرد و جلوی افکار منفی را خواهید گرفت.

فال قانون جذب ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

اغلب پیش از موفقیت عظیم، شکست ظاهری رخ می نماید. گویی همه جریانها برخلاف مسیر طبیعی خود پیش می روند. و افسردگی ژرفی بر هشیاری انسان سایه می افکند. در این حال، تردیدها و ترس های روزگاران، از ذهن نیمه هشیار آدمی سر بر می کشند. این اموال کهنه و متروک ذهن نیمه هشیار، به سطح می آیند که به بیرون افکنده شوند.

فال قانون جذب ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

برای آرام کردن ذهن خود، هر روز کناری بنشینید، چشمان تان را ببندید و افکارتان را تماشا کنید. مقاومتی از خود نشان ندهید و تنها آمد و شد آن ها را تماشا کنید. هر فکری را که تماشا می کنید، خودش ناپدید خواهد شد. این تمرین را هر روز تکرار کنید. می بینید که بهتر و بهتر می شوید. در می یابید که پنج ثانیه است که ذهن بدون فکر است، بعد می شود ده ثانیه و بعد بیست ثانیه.

وقتی می توانید به ذهن دستور دهید آرام باشد و آن را مجبور به فرمان برداری می کنید، حالا تصور کنید چه قدرتی برای آفرینش خواسته ی خود دارید.

فال قانون جذب ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

انیشتن به ما گفت زمان صرفا یک توهم است. وقتی بفهمید و بپذیرید که زمان وجود ندارد، می توانید ببینید که هر آنچه در آینده می خواهید، از پیش موجود است. برای همین است که وقتی خواسته ی خود را تجسم، یا درباره ی آن صحبت می کنید و می نویسید، باید از زمان حال استفاده کنید. خواسته ی خود را به ذهن، قلب، و جسم خود تزریق کنید و آن را هم اکنون حاضر ببینید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: