فروش فوری خودرو | فروش فوری خودرو بدون قرعه کشی

امروز آغاز بزرگترین فروش فوری خودرو بصورت اینترنتی | با صد میلیون صاحب خودرو شوید

از امروز (۲۰ اردیبهشت ماه)، مهلت تعریف حساب وکالتی برای مشارکت در مرحله دوم طرح فروش یکپارچه خودروها، نزد بانک‌های عامل فراهم شده است. متقاضیان از امروز تا ۲۹ اردیبهشت ماه فرصت دارند، با مراجعه به یکی از شعب بانک‌ها برای تعریف حساب وکالتی به‌نام (به‌نفع) سازمان حمایت به صورت حضوری یا اینترنتی اقدام کنند.

کدخبر : 2314
سایت سرگرمی روز :

فروش فوری خودرو شرکت خای خودروسازی دچار تحول بزرگی شده است. شرکت های خودروسازی ایران طرح فروش فوری خودرو را بدون قرعه کشی انجام میدهند. یکی از روش های فروش فوری خودرو ازاده محصولات در بورس کالا می باشد. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از فروش فوری خودرو را برای شما قرار داده ایم. در ادامه بروزترین خبر از فروش فوری خودرو را میخوانید.

از امروز (۲۰ اردیبهشت ماه)، مهلت تعریف حساب وکالتی برای مشارکت در مرحله دوم طرح فروش یکپارچه خودروها، نزد بانک‌های عامل فراهم شده است. متقاضیان از امروز تا ۲۹ اردیبهشت ماه فرصت دارند، با مراجعه به یکی از شعب بانک‌ها برای تعریف حساب وکالتی به‌نام (به‌نفع) سازمان حمایت به صورت حضوری یا اینترنتی اقدام کنند.

با تعیین تکلیف نهایی وضعیت متقاضیان مرحله اول طرح یکپارچه فروش خودروهای داخلی (مشخص شدن نتایج تغییر دهندگان نوع خودروی انتخابی برای تحویل در سال ۱۴۰۲)، فرآیند مرحله دوم از امروز (چهارشنبه) با آغاز مهلت برای تعریف حساب وکالتی رسما آغاز می‌شود.

متقاضیان مشارکت در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها از امروز بیستم تا  ۲۹ اردیبهشت ماه (10 روز) فرصت دارند که با مراجعه حضوری به یکی از شعب ۲۶ بانک عامل یا به صورت اینترنتی برای افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه که مشابه مرحله اول همان ۱۰۰ میلیون تومان است اقدام کنند.  

مشتریان حتما دقت کنند که بایستی حساب ‌وکالتی را به‌ نفع سازمان حمایت در آورند ‌و در اقدام غیرحضوری (اینترنتی) حتما تیک گزینه سازمان حمایت را بزنند تا همچون تعدادی بسیاری از متقاضیان در مرحله اول که به سبب به‌نفع سازمان حمایت نشدن حساب‌های وکالتی خود از دور ثبت‌نام حذف شدند، دچار مشکل نشوند.

سایر اطلاعات دومین مرحله از فروش یکپارچه خودروها همچون نوع خودروها و... و. به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وزارت صمت طی اطلاعیه‌ای زمان آغاز ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو را اعلام شد. طبق این اطلاعیه فرآیند جدیدترین ثبت نام سامانه یکپارچه از روز ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و متقاضیان تا ۱۹ اردیبهشت می‌توانند نسبت به افتتاح حساب وکالتی اقدام کنند.

جزییات مراحل ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو ۱۴۰۲

متقاضیان ثبت نام سامانه سامانه یکپارچه خودرو ۱۴۰۲ از ۲۰ الی ۲۹ اردیبهشت ماه باید حساب خود را وکالتی کنند که پیش شرط آن بلوکه شدن ۱۰۰ میلیون تومان است که پس از مشخص شدن نتایج آزاد خواهد شد.

پس از آن از ۳ الی ۱۰خردادماه فرصت خواهند داشت تا با ورود به سایت سامانه تخصیص خودرو به نشانی https://www.esalecar.ir با انتخاب ۵ خودروی متفاوت برای ثبت نام اولیه اقدام کنند.

۱۸ الی ۳۱ خرداد الویت بندی متقاضیان پایش می‌شود و نتایج سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ۱۰ تیرماه اعلام خواهد شد. در واقع تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس اولویت انتخابی مشتری و رتبه اولیه در سامانه انجام خواهد گرفت.

۱۵ تیرماه آغاز ثبت نام برندگان دومین فروش سامانه یکپارچه خودرو خواهد بود.

افتتاح حساب وکالتی ایران خودرو در کدام بانک‌ها امکان پذیر است؟

متقاضیان ثبت نام ایران خودرو 1402 می‌توانند برای افتتاح حساب وکاتی مخصوص ایران خودرو به بانک‌های ملی، ملت، تجارت، سپه، صادرات و پاسارگاد مراجعه کنند.

افتتاح حساب وکالتی سایپا در کدام بانک‌ها امکان پذیر است؟

متقاضیان جدیدترین ثبت نام سایپا 1402 در سامانه یکپارچه به شعب یکی از بانک‌های تجارت، ملت، سپه، صادرات، اقتصاد نوین، رفاه، قرض الحسنه مهر ایران، پاسارگاد، پارسیان، آینده، کشاورزی و صنعت و معدن مراجعه حضوری داشته باشند و یا ازطریق سایت بانک‌های مذکور نسبت به وکالتی کردن حساب اقدام کند.

مهم: شرایط ثبت نام مادران در سامانه یکپارچه خودرو

طرح عادی شامل همه افراد واجد شرایط است و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت صرفا مختص مادرانی که حائز شرایط قانون حمایت از خانواده وجوانی جمعیت که مورد تائید سازمان ثبت احوال کشور هستند. در شرایط ثبت نام خودرو برای مادران تاریخ تولد فرزند دوم است که حتما باید از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به بعد باشد. 

آیا داشتن گواهینامه از شروط اساسی ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه است؟

داشتن گواهینامه خودرو از سوی متقاضیان ازشروط اصلی ثبت نام فروش خودرو به قیمت کارخانه ایران خودرو و سایپا در دومین ثبت نام سامانه یکچارچه است .

امکان ثبت نام همزمان در طرح‌های ایران خودرو و سایپا وجود دارد؟

محدودیت کد ملی برای ثبت نام خودرو به قیمت کارخانه 1402 (سامانه یکپارچه خودرو) اعمال خواهد شد و هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو است.

زمان آغاز ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو ۱۴۰۲ کی است؟

همانطور که اشاره شد از ۲۰ الی ۲۹ اردیبهشت فرصت برای افتتاح حساب وکالتی دارید و ۳ الی ۱۳ خردادماه زمان جدیدترین ثبت نام ایران خودرو و سایپا 1402 با انتخاب ۵ خودرو است.

نتایج مرحله دوم ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو کی اعلام می‌شود؟

 همانطور که گفته شد، نتایج دومین فروش سامانه یکپارچه تخصیص خودرو  ۱۰ تیرماه اعلام خواهد شد.

آدرس لینک ثبت نام سامانه یکپارچه ۱۴۰۲ چیست؟

ثبت نام اولیه تنها با ورود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به نشانی https://www.esalecar.ir  انجام می شود.

چه کسانی امکان ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو ۱۴۰۲ را ندارند؟

امکان ثبت نام هرمتقاضی که پیش از این در لیست نوبت دهی طرح اول سامانه یکپارچه و خودروهای وارداتی قرار گرفتند، وجود ندارد مگر آنکه انصراف خودرا تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ در سامانه‌های مربوطه ثبت کنند.

متقاضیان ثبت نام ایران خودرو و سایپا 1402 طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت‌های ذکر شده نداشته باشد.

انصراف از حساب وکالتی و یا برداشت وجه توسط متقاضی در طی این مدت، به منزله انصراف از طرح تلقی می گردد و از لیست انتظار حذف می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: