یارانه نقدی | یارانه معیشتی

یارانه نقدی این دهک ها افزایش یافت | خبر خوش برای یارانه بگیران

یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۷ مربوط به اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه قابل برداشت است.

کدخبر : 2385
سایت سرگرمی روز :

یارانه نقدی کمک هزینه و مبلغی از سمت دولت برای مردم کشور است. دولت یازدهم بر این عقیده است که توزیع یارانه نقدی باعث توسعه عدالت نبوده و به همین علت یارانه نقدی افراد ثروتمند قطع شد. همچنین بودجه کشور برای دادن این مبالغ به همه کافی نبود. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از یارانه نقدی را برای شما قرار میدهیم. در ادامه میتوانید بروزترین خبر از یارانه نقدی را بخوانید.

یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۷ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه قابل برداشت است.

بر همین اساس، در صورتیکه سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتیکه جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای ایشان قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر گردیده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

در صورتیکه سرپرستان خانوار پیش از این نسبت به دریافت تسهیلات قرض الحسنه ۱۰ میلیون ریالی دوم کرونا اقدام کرده‌اند، باقی مانده اقساط این تسهیلات از مبلغ واریزی به حساب آنان کسر خواهد شد.

همچنین سرپرستان خانواری که تسهیلات اعزام به عتبات عالیات (اربعین) را دریافت کرده‌اند اقساط این تسهیلات به نسبت بعد خانوار از حساب ایشان کسر خواهد شد.

 منبع: اقتصاد ۱۰۰

چنانچه سرپرستان خانوار در ماه گذشته از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند، رقم کامل یارانه برایشان قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر شده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

هادی کاشف گفت: یارانه بگیران از امروز می‌توانند از اعتبار یارانه در قالب کالابرگ الکترونیکی اقلام اساسی خود را خرید کنند.

طبق گزارش ایلنا، با واریز یارانه خردادماه به حساب سرپرستان خانوار، امکان خرید اعتباری ماه بعد نیز برای یارانه بگیران فراهم شد.

 

هادی کاشف (مجری طرح کالابرگ الکترونیک) با اعلام واریز یارانه خرداد ماه به حساب سرپرستان خانوار و شارژ اعتبار خرید کالابرگ الکترونیکی، گفت: یارانه بگیران از امروز می‌توانند از اعتبار یارانه در قالب کالابرگ الکترونیکی اقلام اساسی خود را خرید کنند.

او افزود: همچنین چنانچه سرپرستان خانوار در ماه گذشته از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند، رقم کامل یارانه برایشان قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر شده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود. 

وی همچنین اظهار کرد: در قالب این طرح بالغ بر ۵۰ هزار فروشگاه در سرتاسر کشور به این سامانه متصل شده‌اند که برنامه ما رساندن تعداد فروشگاه‌های ارائه دهنده خرید اعتباری به بیش از ۶۰ هزار فروشگاه تا پایان خرداد ماه سال جاری است. 

مجری طرح کالابرگ الکترونیک تصریح کرد: سرپرستان خانوار از طریق اپلیکیشن «شما» می‌توانند ریز تراکنش‌های خرید خود از طریق کالابرگ را مشاهده کنند. 

کاشف افزود: طرح کالابرگ الکترونیک به صورت ملّی و در سراسر کشور اجرا می‌شود. در این طرح، اعتبار کلیه خانوارهای یارانه‌بگیر شارژ شده و آنان می‌توانند یک ماه زودتر از دریافت یارانه نقدی، با کارت بانکی سرپرست خانوار از این اعتبار جهت خرید ۱۰ قلم کالای اساسی مشمول طرح ملّی کالابرگ الکترونیک استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • یاسر امامی
    0

    من این ماه یارانه اضافه نشد، چرا، من، چهارصدهزارتومان میگیرم، و3نفریم

  • ناشناس
    0

    سلام خسته نباشید چرایارانه ماراکم کردن تورخدا پیگیراین موضوع باشید ممنونم