تست شخصیت شناسی | تست خود شناسی

تست شخصیت شناسی | اولین چیزی که ببینی نشون میده چقدر ادم با استعداد یا دست و پا چلفتی ای هستی

کارشناسان یک تست شخصیت بصری و آسان را طراحی کرده است تا به شما کمک کند استعداد پنهان خود را کشف کنید.

کدخبر : 2418
سایت سرگرمی روز :

تست شخصیت‌شناسی یک روش ارزیابی است که به کمک آن می‌توان شخصیت افراد را بررسی و تحلیل کرد. این تست‌ها شامل مجموعه‌ای از سوالات و وظایف هستند که با هدف رصد و پیگیری رفتارها، عقاید و ویژگی‌های شخصی در نظر گرفته می‌شوند.تست شخصیت‌شناسی به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف شخصی، تشخیص جوانب مثبت و منفی و بررسی حدودی شخصیت فرد به کار می‌رود. این تست‌ها به دلیل کاربری گسترده‌ای که در محیط‌های مختلف از آن‌ها می‌شود، به عنوان یکی از ابزارهای مهم در حوزه روانشناسی شناختی شناخته می‌شوند.تست شخصیت‌شناسی به دو دسته تقسیم می‌شود: تست‌های مستقیم و تست‌های غیرمستقیم. تست‌های مستقیم شامل سوالات و کوئیزهایی هستند که به صراحت از فرد سؤال می‌شود و در پاسخ به آن‌ها، فرد باید عقاید و پیش‌فرض‌های خود را اعلام کند. این نوع تست‌ها به عنوان یکی از دقیق‌ترین روش‌ها در شناسایی شخصیت فرد شناخته می‌شوند.در کل، تست شخصیت‌شناسی به عنوان یک ابزار مفید و موثر در حوزه روانشناسی، به کار گرفته می‌شود. با استفاده از آن، بررسی شخصیت فرد و شناخت صحیح او قابل دستیابی است.تست شخصیت شناسی یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین روش‌های ارزیابی رفتار و شخصیت افراد است. این تست‌ها اغلب توسط روانشناسان، کارشناسان رفتاری و سایر متخصصان به کار گرفته می‌شود و برای انجام آن، فرد باید به سوالات خاصی پاسخ دهد.عمده‌ی تست‌های شخصیت شناسی به دو دسته تست های هنجاری و تست های پروژکتیو تقسیم می‌شوند. در تست‌های هنجاری، سوالاتی از فرد پرسیده می‌شود که به نوعی به بررسی ویژگی‌های مختلف شخصیت فرد می‌پردازد. در تست‌های پروژکتیو، فرد به چالش کشیده می‌شود تا به صورت آزادانه نقاشی و یا تکمیل جملات معینی شده با رعایت یک سری قواعد و دستورالعمل‌های خاص، عکس العمل و واکنش شخصیتی خود را به تصویر بکشد.تست شخصیت شناسی به عنوان یک ابزار ارزیابی، در بسیاری از زمینه‌های مختلف استفاده می‌شود. به عنوان مثال، در صنایع مختلف از جمله صنعت فروش، مدیریت منابع انسانی، کارآفرینی، روابط عمومی، تحقیقات بازار، طراحی و تولید محصولات و ... استفاده می‌شود.

کارشناسان یک تست شخصیت بصری و آسان را طراحی کرده است تا به شما کمک کند استعداد پنهان خود را کشف کنید.

برای انجام این تست باید به تصویر زیر نگاه کنید و به آنچه ابتدا می بینید توجه کنید. وقتی این کار را انجام دادید، به پایین بروید تا بدانید استعداد پنهان شما چیست!

کوه یخ

کارشناسان می گویند اگر ابتدا کوه یخ را دیدید، استعداد مخفی شما انجام ترفند های شعبده بازی است. اما این بدان معنا نیست که شما مجبور هستید یک شعبده باز یا دلقک شوید. اما ممکن است به این معنی باشد که به تماشای چند ویدیوی یوتیوب در مورد ترفندهای شعبده بازی ارزش و زمان قائل باشید. شما همیشه از انجام ترفندهای سرگرم کننده در جمع دوستان‌تان لذت می برید.

بستنی

اگر اول بستنی را دیدید، استعداد پنهان شما در مجری گری است.

شما توانایی صحبت و جلب توجه کردن در مجامع عمومی را دارید. اگر تا هنوز استعداد پنهان خود را کشف نکردید و از اجرا در میان جمیعت می ترسید، نگران نباشید، با کمی تمرین بر ترس خود غلبه خواهید کرد.

مجری بودن می‌تواند فقط گفتن یک داستان جذاب برای یک دوست یا خنداندن شخصی در محل کار باشد. فقط به این دلیل که شما مانند مجری های حرفه ای اجرا نمی توانید، به این معنی نیست که مجری شده نمی توانید. با این حال، راه‌های زیادی برای استفاده از استعداد پنهان خود دارید.

تست شخصیت استعداد پنهان؛ نهنگ ها

اگر ابتدا نهنگ ها را دیدید، استعداد پنهان شما در ورزش است، ذاتا ورزشکار خوبی هستید. شما در ورزش عالی هستید و به آن علاقه زیادی دارید.

اگر در تیم مدرسه یا کلاس خود نیستید، باید بپیوندید! این یک راه عالی برای رشد استعداد طبیعی شما خواهد بود. اگر ورزش های گروهی را دوست ندارید، پیشنهاد می کنیم به باشگاه بروید، قطعا پشیمان نخواهید شد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • Homayoun
    0

    من بستنی بودم و واقعاً همینطور هستم

  • امیر
    0

    منی که یه هواپیما دیدم:/

  • ناشناس
    0

    نهنگ

  • ترنم
    1

    من از ورزش کردن تنفر زیادی دارم.

  • ناشناس
    0

    خب بستنی شکی نیست ، اما لیوان رو کجا باید گذاشت ، یه لیوان هم دیده میشه

  • نازنین
    0

    من اول بستنی رو دیدم و اصلا استعداد یا علاقه ای به مجری گری ندارم

  • ناشناس
    0

    ۴۵
    ن

  • ناشناس
    0

    من بستنی بودم و این چیزایی ک راجبم گفته شد همشون چرت بود