قیمت سکه | قیمت روز سکه

آرامش قبل طوفان در بازار سکه | قیمت سکه به شدت کاهش یافت

سیگنال کاهش قیمت از میدان فردوسی به بازار طلا و سکه رسید و هر گرم طلا امروز بعد از مدت‌ها به کانال دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی وارد شد. آیا ریزش قیمت‌ها ادامه دارد؟

کدخبر : 2504
سایت سرگرمی روز :

قیمت سکه همواره در حال تغییر و بی ثبات است. قیمت سکه در سال های اخیر بیشتر افزایش داشته است. قیمت سکه به عوامل زیادی ازجمله قیمت طلا و دلار بستگی دارد. ما در سایت سرگرمی روز قیمت سکه روز را قرار برای شما قرار میدهیم. در ادامه میتوانید بروزترین قیمت سکه را بخوانید.

سیگنال کاهش قیمت از میدان فردوسی به بازار طلا و سکه رسید و هر گرم طلا امروز بعد از مدت‌ها به کانال دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی وارد شد. آیا ریزش قیمت‌ها ادامه دارد؟

روند قیمت طلا و سکه در یکی دو هفته گذشته نوسانی بوده اما قیمت‌ها در مجموع به سمت ریزش و کاهش بیشتر میل داشته‌اند تا رشد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۲۷ اردیبهشت به گرمی دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید و مجددا وارد کانال دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد.

قیمت سکه امامی هم با کمی کاهش به ۳۰ میلیون تومان رسید. قیمت سکه بهار آزادی هم ۲۷ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان شد. قیمت نیم سکه هم که تا چند روز گذشته در کانال ۱۸ میلیون تومان بود، یک کانال عقب نشست و به ۱۷ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان رسید. قیمت ربع سکه به ۱۰ میلیون و ۸۴ هزار تومان شد. قیمت سکه گرمی هم ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد.

اما علت کاهش قیمت طلا و سکه چیست و آیا این روند کاهشی ادامه دارد؟

علت کاهش قیمت طلا و سکه چیست؟

قیمت دلار ظرف روزهای گذشته روند کاهشی در پیش گرفته و از ۵۳ هزار تومان به ۵۱ هزار تومان رسیده است. ریزش دو هزار تومانی قیمت دلار، باعث کاهش قیمت طلا و سکه شده است.

هنوز مشخص نیست که قیمت دلار به چه سمتی حرکت می‌کند و گام بعدی این ارز به سمت بالاست یا پایین. تنها نکته‌ای که کارشناسان در این خصوص عنوان می‌کنند این است که محدوده حساس دلار قیمت ۵۲ هزار و ۲۰۰ تومان است. اگر دلار ظرف چند روز در محدوده پایین این قیمت مقاومت کند، ریزش بیشتر قیمت در راه است. اما اگر فشار کاهشی بازار کم باشد و دلار به بالای این رقم برسد، احتمال این وجود دارد که فشار تقاضا در بازار افزایش پیدا کند و قیمت دلار بیشتر شود.

اگرچه کارشناسان معتقدند قیمت دلار امکان کاهش بیشتر را ندارد و اگر به محدوده ۵۰ هزار تومان وارد شود، فشار خرید افزایش پیدا می‌کند و این فشار به افزایش مجدد قیمت‌ها دامن می‌زند.

اما آیا اکنون زمان مناسبی برای ورود به بازار طلا و سکه است؟ پیش از این کارشناسان بازار طلا و سکه از تخلیه هیجان در این بازار خبر داده و گفته بودند که با توجه به کاهش تدریجی قیمت‌ها، اکنون زمان مناسبی برای خرید طلا و سکه است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: