فال | فال قانون جذب روز

فال قانون جذب 1 خردادماه | فال قانون جذب شخصی امروز شما چه سورپرایزی برایتان دارد؟

فال قانون جذب روز خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 2578
سایت سرگرمی روز :

فال قانون جذب ۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

اگر می خواهید پول بیشتری جذب کنید، فهرستی از چیزهایی که با آن پول می خواهید بخرید، تهیه کنید. اطراف خود را پر از عکس آن چیزها کنید و همیشه احساس آن را داشته باشید که هم اکنون مالک آن ها هستید. تصور کنید آن را با عزیزان خود تقسیم می کنید؛ شادی آنان را تصور کنید.

اکنون در حال آفرینش هستید!

فال قانون جذب ۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

درست هنگامی که انسان کوچکترین نشانه ای از آنچه طلبیده است نمی بیند باید برای آن تدارک ببیند.

فال قانون جذب ۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

وانمود کردن مدام بر ذهن نیمه هشیار اثر می گذارد. اگر کسی وانمود کند که ثروتمند و موفق است، میوه اش را در موسم آن درو خواهد کرد.

فال قانون جذب ۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

خاموش بایستید! بایستید و نجات خداوند را که با شما خواهد بود ببینید!

فال قانون جذب ۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

برای آرام کردن ذهن خود، هر روز کناری بنشینید، چشمان تان را ببندید و افکارتان را تماشا کنید. مقاومتی از خود نشان ندهید و تنها آمد و شد آن ها را تماشا کنید. هر فکری را که تماشا می کنید، خودش ناپدید خواهد شد. این تمرین را هر روز تکرار کنید. می بینید که بهتر و بهتر می شوید. در می یابید که پنج ثانیه است که ذهن بدون فکر است، بعد می شود ده ثانیه و بعد بیست ثانیه.

وقتی می توانید به ذهن دستور دهید آرام باشد و آن را مجبور به فرمان برداری می کنید، حالا تصور کنید چه قدرتی برای آفرینش خواسته ی خود دارید.

فال قانون جذب ۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

هر خواسته ای که به زور اراده شخصی (و نه اراده الهی) به عینیت درآید، همواره گزنده خواهد بود و عاقبت به خیر نخواهد شد.

فال قانون جذب ۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

برای این که بگذارید کائنات چیزهای شادتر و بهتری به شما ببخشد، باید به اطراف خود بنگرید و همین جا و همین الان بابت چیزهای خوب موجود شاکر باشید. زیبایی ها را بجویید و نعمت های اطراف تان را بشمارید. نارضایتی چیزهای شادتر و بهتر را به زندگی تان نمی آورد. نارضایتی شما را در نقطه ای که هستید، میخکوب می کند. ولی قدردانی از داشته ها، چیزهای شادتر و بهتر را جذب شما می کند.

یادتان باشد که شما آهن ربا هستید! قدردانی، قدردانی را جذب می کند!

فال قانون جذب ۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

ذهن انسان مدام در حال تفکر است. هر تفکری باعث ایجاد احساس در انسان میشود. احساسات نیز باعث افزایش یا کاهش ارتعاشات انرژی بدن میشوند و هر انرژی ، مشابه خودش را جذب میکند. اگر ذهن باعث شود بدن انرژی مثبتی از خود ساطع کند بدیهی است که تمام انرژی هایی که جذب انسان و یا فرد جذب آن میشود مثبت خواهند بود و برعکس.

فال قانون جذب ۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

پیش از هر کاری باید ترس را بزدایید و مطمئن باشید که خدا از منافع شما حمایت می کند و از او بخواهید که سیمای الهی آن وضعیت، چهره بنماید.

فال قانون جذب ۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

تبدیل افکار و خواسته‌ها به اتفاقات، سه مرحله داره:

1. خواستن: خواستن به مفهوم فکر کردن به خواسته‌ایه نه بیانِ اون. ما با فکر کردن به آرزوها یا ترسها اونها رو طلب می‌کنیم.

2. پاسخ: در این مرحله کائنات یا هستی با توجه به جهت فکر ما در صدد پاسخ بر میان و طوری شکل می‌گیرن که ما رو به سمت خواسته هدایت کنن. ما هرگز از چگونگی وقوع این پاسخ باخبر نمی‌شیم.

3. دریافت: مرحله تحقق خواسته است که در یک فاصله زمانی قابل قبول بعد از خواستن رخ میده و اولین شواهد اون ظاهر شدن شور و اشتیاق و عشق و انگیزه در فردیه که خواسته رو با خودش داره و این حس در واقع راهنما و هدایت‌کننده فرد به سمت خواسته‌اشه.

فال قانون جذب ۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

واژه ی «اگر» فرکانس نیرومندی از شک با خود دارد. وقتی درباره ی خواسته ی خود فکر یا صحبت می کنید، واژه ی «اگر» را از جملات خود حذف کنید. قبول دارید وقتی از واژه ی «اگر» استفاده می کنید، درواقع اعتقاد ندارید که خواسته تان به شما تعلق دارد؟

وقتی با «اگر» شک را از خود ساطع می کنید، قانون جذب نمی تواند خواسته تان را به شما بدهد. زمانی که درباره ی خواسته ی خود فکر یا صحبت می کنید، از «وقتی» استفاده کنید؛ «وقتی این اتفاق بیفتد،» «وقتی این کار را بکنم،» «وقتی آن جا باشم،» «وقتی بشود،» «وقتی آن را به دست آورم.» وقتی، وقتی، وقتی!

فال قانون جذب ۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

اگر تازه شروع به استفاده از اصول قانون جذب کرده اید، توصیه ی من به شما این است که در ابتدا تمرکزتان را روی فرکانس وجود خود بگذارید. خواسته ی خود را طلب کنید و سپس روی درون خود کار کنید؛ تلاش کنید فرکانس وجودی خود را از راه افکار و احساسات خود ارتقا دهید. فرکانس خود را هماهنگ با کائنات تنظیم کنید.

فرکانس کائنات، فرکانس خیر مطلق است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: