قیمت طلا | قیمت روز طلا

ریزش شدید قیمت طلا در بازار امروز | قیمت روز طلا 4 خرداد ماه

امروز قیمت دلار افزایش یافت و با رشد ۰.۰۵ درصدی که داشته است، ۴۲,۵۰۶ (چهل و دو هزار و پانصد و شش ) تومان ارزش گذاری شده است. قیمت طلا اما کاهش یافته است

کدخبر : 2689
سایت سرگرمی روز :

طلا یکی از قدیمی‌ترین و پرآوازه‌ترین فلزات جهان است که اغلب در صنعت جواهرسازی، داروسازی و الکترونیک به کار می‌رود. قیمت طلا به شدت تحت تأثیر عواملی مانند تقاضا و عرضه، تورم، نرخ ارز، سیاست های بین‌المللی و غیره قرار دارد. با افزایش تقاضا و کاهش تولید، قیمت طلا افزایش خواهد یافت و بالعکس. از آنجا که طلا به عنوان یک رابطه مناسب بین پول های مختلف شناخته شده است، تغییرات در نرخ ارزها همچنین می‌تواند بر قیمت طلا  تأثیر بگذارد. در نتیجه، قیمت طلا به دلیل تاثیرات متعددی که بر آن دارد، به طور مداوم تغییر می‌کند و معمولاً بر اساس اونس آن در بازار جهانی محاسبه می‌شود. در ادامه بروزترین اخبار و قیمت طلا را مشاهده میکنید.

امروز قیمت دلار افزایش یافت و با رشد ۰.۰۵ درصدی که داشته است، ۴۲,۵۰۶ (چهل و دو هزار و پانصد و شش ) تومان ارزش گذاری شده است. قیمت طلا اما کاهش یافته است

بازار امروز شاهد روند کاهشی قیمت طلا و سکه است.

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۱,۹۵۷ (یک هزار و نهصد و پنجاه و هفت) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۲۹ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر اونس طلا

قیمت (دلار) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ

۱,۹۵۷ -۵.۶۰ -۰.۲۹ 09:00

۱,۹۶۳ -۱۰.۵۰ -۰.۵۴ روز قبل

۱,۹۷۳ -۲.۰۰ -۰.۱۱ ۲ روز پیش

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۲,۵۰۳,۷۰۰ (دو میلیون و پانصد و سه هزار و هفتصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۳.۴۲ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ

۲,۵۰۳,۷۰۰ -۸۵,۵۰۰ -۳.۴۲ 10:54

۲,۵۸۹,۲۰۰ ۲۳,۷۰۰ ۰.۹۱ روز قبل

۲,۵۶۵,۵۰۰ -۲۲,۳۰۰ -۰.۸۷ ۲ روز پیش

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با کاهش ۳.۳۴ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۰,۸۵۶,۰۰۰ (ده میلیون و هشتصد و پنجاه و شش هزار) تومان معامله شد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: